• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omfg fred je bent een bitch. Waarom haat je altijd mijn accounts :x als fred zo gaat gedragen naar camp dan dumpt camp george wel zo je zin :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Omfg fred je bent een bitch. Waarom haat je altijd mijn accounts :x als fred zo gaat gedragen naar camp dan dumpt camp george wel zo je zin :<


    Fred heeft wat gedragsproblemen. Kom je nog wel achter.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Fred heeft wat gedragsproblemen. Kom je nog wel achter.


    Je maakt mij en Camp sad D'; dus mission complete Sinds Zino is alles berg afwaards gegaan tussen ons


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Je moet niet aan míjn verjaardag denken; George. Het is jouw verjaardag. Niet die van mij. Die dag is al geweest en denk er ook maar niet aan. Het is niet alsof ik míjn verjaardag ooit gevierd is... kunnen we gewoon mij niet vergeten. Helemaal,’ murmelde hij. Ik zuchtte zachtjes en schudde mijn hoofd. Voor ik wist waar ik stond, trok Campbell aan mijn hand mee naar Fred en Ralf waar hij voor bleef staan.
    ‘ik- misschien kunnen we ergens anders heen.’
    En met dat draaide hij zich om en trok me weg van Fred en Ralf. Ik bleef in het stilte lopen tot ik eindelijk 'oké' murmelde. Ik heb zo een gevoel dat dit een minder leuke dag zal worden dan gedacht te hebben.
    'Als je dit niet wou kon je het ook zeggen Camp; ik wil je niet dwingen of je dag verpesten of zo iets.'
    Ik trok hem tot stilstand en glimlachte zachtjes.
    'Kunnen we anders niet doen dat dit gewoon niemamds verjaardag is?'
    'Waar wil je heen? We hoeven niet de hele tijd achter George en Campbell aan te lopen.' 
    Ik draaide me om bij het horen van Fred zijn stem. Ik weet niet waarom maar een steek ging net even door mijn hart heen. Misschien door het fijt dat we vroegen onafscheidelijk waren en nu "kondigt" hij zelf aan dat hij niet bij mij oftewel mij en Campbell wilt zijn.
    'Komen jullie nog?' Vroeg ik dan maar aan hun.


    Ralf Auron

    Nadat Campbell en George ons verlieten trok Fred me op waarna ik maar naar onze samengesmolten handen staarde.
    'Waar wil je heen? We hoeven niet de hele tijd achter George en Campbell aan te lopen. 'Misschien kunnen we naar de Drie Bezemstelen, ik heb best zin in een boterbiertje.'
    Ik glimlachte en knikte zachtjes met mijn hoofd.
    'Ja, ik denk dat een boterbiertje mij ook goed zal doen.' Dat was waar ook. Ik heb wat hoofdpijn ook en het liefst wil ik ergens blijven zitten en onspannen. Eigenlijk lijkt het ook erg lullig om Campbell en George alleen te laten en ik wil dat ook zeggen maar het kwam niet uit mijn keel. Dus zei ik het maar niet en glimlachte stilletjes.
    'Ik heb wel het gevoel dat deze dag niet gaat zoals gepland te hebben. Ik weet niet eens meer wiens verjaardag dit moet gaan voorstellen..'
    'Komen jullie nog?' Hoorde ik dan George roepen als bewijs van mijn woorden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik heb de gevoel dat dit niet goed gaat aflopen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

          'Ja, ik denk dat een boterbiertje mij ook goed zal doen. Ik heb wel het gevoel dat deze dag niet gaat zoals gepland te hebben. Ik weet niet eens meer wiens verjaardag dit moet gaan voorstellen..' Ik lach een beetje en knik.
          'Komen jullie nog?' George roept me en ik weet niet goed wat ik moet doen. Eigenlijk wil ik helemaal niet achter hem aanlopen. Ik kijk even van Ralf naar George en laat dan mijn blik even op Campbell rusten. Met een zucht denk ik weer even na. Al snel schud ik mijn hoofd en kijk ik naar de grond.
          'Gaan jullie eh... Wij gaan naar de Drie Bezemstelen. Jullie kunnen wel met zijn tweeën,' zeg ik met een rood gezicht. Ik draai me om en pak Ralfs hand vast. Zonder ze nog een blik waardig te keuren loop ik naar de Drie Bezemstelen. Daar eenmaal aangekomen bestel ik twee boterbiertjes en ga ik aan een tafel zitten. Ik kijk naar Ralf en glimlach even, hoewel mijn hoofd er totaal niet naar staat. Ik wil eigenlijk gewoon even alles vergeten, maar dat is lastig de laatste tijd.
          'Sorry dat ik deze dag moet verpesten. Ik weet niet wat er aan de hand is,' biecht ik op. Ik staar naar buiten, waar de lente doorbreekt. Helaas is het winterseizoen al afgelopen, maar ik ben nu meerderjarig, wat heel vel vrijheid geeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik ben sad :l omdat camp sad is :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben sad omdat iedereen sad is ):


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik ben sad omdat iedereen sad is ):


    Camp gaat weg zodat George naar Fred kan :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Camp gaat weg zodat George naar Fred kan :l


    Hoezo :O George gaat zich afschuwelijk voelen door het fijt dat iedereen hem heeft verlaten. Helemaal omdat Campbell weg is omdat George hem blij probeerde te maken ):


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoezo :O George gaat zich afschuwelijk voelen door het fijt dat iedereen hem heeft verlaten. Helemaal omdat Campbell weg is omdat George hem blij probeerde te maken ):


    ga maar naar fred toe want ik kan Camp toch niet vrolijk maken; noch George.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Oke. Als je dit niet wou kon je het ook zeggen Camp; ik wil je niet dwingen of je dag verpesten of zo iets.'
    Met dat trok hij me tot stilstand en hoewel het donker was kon ik nog een kleine glimlach op zijn gezicht onderscheiden. ‘Kunnen we anders niet doen dat dit gewoon niemands verjaardag is?’
    ‘Waar wil je heen? We hoeven niet de hele tijd achter George en Campbell aan te lopen.’ Mijn mond gleed een klein beetje open terwijl George naar zijn tweeling broer leek te staren. Aan heel zijn houding kon ik merken dat zijn opmerking hem stak en ik moest dan ook toegeven dat altijd als ik er was George en Fred niet met elkaar om leken te kunnen gaan.
    ‘Komen jullie nog?’ met dat gleed Freds blik van Ralf naar George en bleef het langer op mij hangen waarbij hij meteen zijn hoofd schudden.
    'Gaan jullie eh... Wij gaan naar de Drie Bezemstelen. Jullie kunnen wel met zijn tweeën,'
    Met dat liep hij met Ralf de Drie Bezemstelen in waar ik ze bij de raam plaats zag nemen terwijl wij- terwijl George buiten stond door mij. Daar had Fred dan ook totaal geen geheim van gemaakt met zijn houding en woorden. Het was gewoon beter dat ik er niet was en het leek dat Ralf daar ook totaal mee eens was.
    ‘Ik moet- ik heb een afspraak.’ Loog ik direct hoewel het deels waar was alleen was ik dan minstens twee uur te laat voor mijn afspraak. ‘Veel plezier.’ Mompelde ik terwijl ik nog een blik naar Ralf en Fred gunde. Fred en George waren tweeling en hoewel ze kwa karakter niet op elkaar leken wist ik zeker dat ze wel dezelfde mening deelde uiteindelijk en deze keer was de mening dat ze me niet mochten en ik gaf ze geen ongelijk. Ik trok ietwat onzeker met mijn lip voordat ik me los trok uit Georges greep en omdraaide en mijn armen om mijzelf heen sloeg terwijl ik de duister in liep. Ik kende de weg totaal niet naar Zweinstein en misschien was dat maar beter ook vooral ik alles wat ik de afgelopen tijd opgebouwd had afgebroken had om in slaap te vallen sinds tijden. ‘… Hoi, Campbell.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wie is bij Camp :O


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Wie is bij Camp :O


    You will never know. Meer zodat Fred zijn 'perfecte' avond kan hebben zonder Camp gezien hij een doorn in het oog is :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    You will never know. Meer zodat Fred zijn 'perfecte' avond kan hebben zonder Camp gezien hij een doorn in het oog is :l


    Dan kan Fred en Ralf hun 'perfecte' avond wel krijgen want George gaat nu nergens meer heen om het fijt dat Fred zo te zien hem er niet bij wilt hebben en Camp hem net heeft verlaten en George kan niet blij zijn, wetend dat Campbell niet gelukkig is.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••