• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry, ik heb een aantal toetsen om te leren en reageren word dan ook nogal moeilijk. Ik ga proberen te reageren zodra ik het zat ben En mmezelf wijs ga maken dat ik alles weet (wat 7 op de 10 keer echt zo is)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik wist helemaal niet dat Fenrir Vaalhaar hier les gegeven had. lk bedoel- hij is wel een goede leraar enzo- maar ik had nooit verwacht dat professor Perkamentus hem toe zou laten.’
    Mijj kaak viel ietwat open en wilde net wst zeggen maar Fred was me al voor.
    'Nou Campbell, ik ben blij om je te vertellen dat Fenrir Vaalhaar niet onze leraar was. Merlijns baard, dat zou echt een vreselijk vak zijn. Nee, Remus Lupos was onze leraar. Hij was trouwens echt geweldig, maar helaas heeft hij ontslag genomen. En nu hebben we Moody, die ook echt geweldig is, hoewel hij soms een beetje eng is en ik dat oog van hem niet vertrouw.'
    '..precies.' murmelde ik dan maar toen hij al alles zei wat ik wilde zeggen.
    ‘M-maar waar gaan we heen dan- want ik denk niet dat ik-w-we hier mogen zijn..’
    'Wij zijn Fred en George Weasley,' 
    Ik glimlachte en knikte zachtjes met mumijn hoofd.
    'Maak je maar geen zorgen Camp; niemand zal merken dat we hier waren geweest. Als dat wel gebeurd, hebben Fred en George altijd een plan B liggen.' Zei ik en kneep zachtjes in zijn hand.
    'En o, Campbell Saunder, het is een beetje.. soort van verbieden geworden, dat je met ons mee moest gaan komen, maar het hoeft niet he. Als je het niet wilt kunnen we nog altijd terug naar het kasteel gaan of hier lekker blijven zitten als vrouwtjes bij een theekransje. Want we dachten ook maar om met z'n vieren wat plezier te beleven en rond te hangen op jouw.. late verjaardag.' Zei ik dan en glimlachte.
    'Dus ja..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘..Wij zijn Fred en George Weasley.’ Hoorde ik Fred nog zeggen waarbij ik mijn ogen neersloeg.
    ‘Maak je maar geen zorgen Camp; niemand zal merken dat we hier waren geweest. Als dat wel gebeurd, hebben Fred en George altijd een plan B liggen. En o, Campbell Saunders, het is een beetje.. soort van verbieden geworden, dat je met ons mee moest gaan komen, maar het hoeft niet he. Als je het niet wilt kunnen we nog altijd terug naar het kasteel gaan of hier lekker blijven zitten als vrouwtjes bij een theekransje. Watn we dachten ook maar om met z’n vieren wat plezier te beleven en rond te hangen op jouw.. late verjaardag. Dus ja..’ Ik beet met een enorm schuldgevoel op mijn lip. Nu wist ik het zeker. Ik had werkelijk zijn verjaardag verpest. Het zoveelste wat ik voor hem verpest. Ik ben niet goed genoeg.
    ‘Je moet niet aan míjn verjaardag denken; George. Het is jouw verjaardag. Niet die van mij. Die dag is al geweest en denk er ook maar niet aan. Het is niet alsof ik míjn verjaardag ooit gevierd is.’ Ik slikte terwijl ik moeite moest doen om zijn hand niet los te laten en weg te rennen.
    Ik wilde niet terug naar Zweinstein. Ik wilde zeker niet terug naar de Klammfels boot. Ik zat in de problemen en deze keer zat ik diep. Niemand kwam zonder officiële reden weg van training. De enige geldige optie was dat je dood was en spijtig tot vele mensen leefde ik gewoon nog.
    ‘..kunnen we gewoon mij niet vergeten. Helemaal.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik de duisternis in keek. Al de hele tijd leek ik ogen op mij te voelen branden. Alsof iemand naar ons keek en toch kon ik niks zien. Met een aarzeling trok ik hem aan onze samengesmolten handen mee naar Fred en Ralf waar ik twijfelend bij bleef staan. Ik durfde ze niet mee te trekken. Straks deed ik wat verkeerd- of wilde ze helemaal niet- of wilde ze niet bij mij zijn- Fred lachte me per slot van rekening uit zojuist- niet dat ik dat niet begreep maar het heeft me beslist met een klap nog onzekerder gemaakt. ‘ik- misschien kunnen we ergens anders heen.’ Murmelde ik zachtjes waardoor ik me meteen afvroeg of ze het daadwerkelijk gehoord hadden.
    Toch draaide ik me om en trok zachtjes George mee. Ik trok hem daadwerkelijk van zijn tweeling broer af- oh merlin – ik had geen flauw idee meer wat ik deed en leek niks meer te durven en ik wist totaal niet meer waar ik goed aan deed. Het enige wat ik wist is dat ik mijn hart luid in mijn borst voelde kloppen van angst dat ik me afvroeg of de hele omheining het niet kon horen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet dat camp al in een gekkenhuis past xd. Maar als iedereen maar levenloos blijft zitten krijgt camp sws een hartaanval van overspanning ofzo xD dus als ze ergens naar toe gaan kan fred george worden (; en georfe fred x.o
    Oh ala camp daar ooit achter komt.. dan gaat hij ook anar gekkenhuis xs..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is zo stil dat ik bang begin te worden.

    Misschien moet je je idee maar eens vertellen om de stilte op te kunnen vullen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Het is zo stil dat ik bang begin te worden.

    Misschien moet je je idee maar eens vertellen om de stilte op te kunnen vullen :Y)


    Wie zegt dat ik een idee heb- ik bedoel jullie zitten Camp nerveus te maken :x en daarnaast weet hij zichzelf geen houding te geven gezein Fred hem uitlacht en ralf aan het knuffelen is en George stil naast hem staat en hij het gevoel heeft dat hij bekeken word wat niet zo is xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wie zegt dat ik een idee heb- ik bedoel jullie zitten Camp nerveus te maken :x en daarnaast weet hij zichzelf geen houding te geven gezein Fred hem uitlacht en ralf aan het knuffelen is en George stil naast hem staat en hij het gevoel heeft dat hij bekeken word wat niet zo is xd


    Uhum

    Leora schreef:
    ik heb wel al een leuk ideetje voor wanneer Fred en Camp alleen zijn terwijl Camp denkt dat het george is.. muhahaha ^^ how to be a heartbreaker <'3


    Ik heb geen idee wie gezegd had dat jij een idee had.. maar ik GOK dat jij zelf dat zei. maar een gokje he, maar een gokje x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee wie gezegd had dat jij een idee had.. maar ik GOK dat jij zelf dat zei. maar een gokje he, maar een gokje x')


    Misschien maakte ik wel een grapje :'x waarom pest je me altijd zo x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Misschien maakte ik wel een grapje :'x waarom pest je me altijd zo x'D


    Waarom zeg je altijd dat ik je pest als je achteraf nog een happy smiley zet :'D

    En ik zeg ook; het is maar een gokje he =''3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Waarom zeg je altijd dat ik je pest als je achteraf nog een happy smiley zet :'D

    En ik zeg ook; het is maar een gokje he =''3


    wat gaat George doen met de flippende Camp :< ik bedoel gaan ze nog ergens heen of wachten ze tot camp een hartinfarct krijgt ofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wat gaat George doen met de flippende Camp :< ik bedoel gaan ze nog ergens heen of wachten ze tot camp een hartinfarct krijgt ofzo


    Ik wacht tot Linde ons ergens heen brengt aangezien ik het gevoel heb dat ze iets gaat doen en ik bang ben dat ik daarom naar de verkeerde richting zal gaan met mijn post :]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik wacht tot Linde ons ergens heen brengt aangezien ik het gevoel heb dat ze iets gaat doen en ik bang ben dat ik daarom naar de verkeerde richting zal gaan met mijn post :]


    Ik denk eigenlijk dat Linde totaal geen idee heeft wat ze moet gaan posten x'D maar ik was benieuwd of je al een idee had ('x

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 20:16 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk dat Linde totaal geen idee heeft wat ze moet gaan posten x'D maar ik was benieuwd of je al een idee had ('x


    Ik had iets in mijn hoofd maar ik zir nu pas dat het een slecht idee is dus doe ik het ook niet. Of misschien wel, hangt er van af wat er gaat geberen en wat er word gepost.

    Maar ach ja. Hopelijk gaat dit niet doodlopen want we moeten nog topic 20 halen D=


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik had iets in mijn hoofd maar ik zir nu pas dat het een slecht idee is dus doe ik het ook niet. Of misschien wel, hangt er van af wat er gaat geberen en wat er word gepost.

    Maar ach ja. Hopelijk gaat dit niet doodlopen want we moeten nog topic 20 halen D=


    x'D ik wil zo gauw mogelijk topic 20 halen want de hele etijd als ik 19 zie staan denk ik aan 19 years later x'D en dan denk ik huh ja zo dom ben ik >.< ik lijk enorm veel op Camp :p

    och zeg je idee :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Ik zie George en Campbell praten. Campbell lijkt weer eens moeilijk te doen. Ergens vindt ik dat altijd heel erg irritant omdat George alles voor hem doet en hem ook nooit zal verlaten, maar hij dat niet door lijkt te hebben.
          ‘Ik- misschien kunnen we ergens anders heen.’ Hij trekt George mee en ik kijk naar Ralf. Met een zucht trek ik hem omhoog. Eigenlijk heb ik al helemaal geen zin meer om hier rondt e hangen, maar ach. Ik doe het voor George en Ralf is er ook bij.
          'Waar wil je heen? We hoeven niet de hele tijd achter George en Campbell aan te lopen.' Ik weet niet waar mijn plotselinge woede vandaan komt, maar ik wil gewoon even niet bij die twee in de buurt zijn. Eigenlijk ben ik bang dat ik iemand weer iets aan ga doen. Ik vertrouw mezelf helemaal niet meer en ik probeer nu de hele tijd weg te lopen van mijn problemen. Ik weet dat het niet goed is, maar het is beter dan rechtstreeks naar mijn problemen toe te lopen. Dus nu sta ik hier samen met Ralf terwijl ik Campbell en George probeer te mijden.
          'Misschien kunnen we naar de Drie Bezemstelen, ik heb best zin in een boterbiertje.'


    Spoiler alert: you will save yourself