• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dan kan Fred en Ralf hun 'perfecte' avond wel krijgen want George gaat nu nergens meer heen om het fijt dat Fred zo te zien hem er niet bij wilt hebben en Camp hem net heeft verlaten en George kan niet blij zijn, wetend dat Campbell niet gelukkig is.


    Ik en Campbell willen George niet van Fred afpakken of George een niet-fijne verjaardag te geven door aanwezig te zijn. Het zijn tweelingbroers en ze kunnen niet zonder elkaar. Ze mogen niet zonder elkaar ;o.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij keek even naar Ralf voordat zijn blik naar mij gleed en het op Campbell liet rusten. Toen merkte ik de situatie en met een zucht keek ik weg.
    'Gaan jullie eh... Wij gaan naar de Drie Bezemstelen. Jullie kunnen wel met zijn tweeën,' ik hoorde alleen nog de voetstappen die vervaagden tpt ik mijn hoofd weer optrok en me op Campbell richtte. Dit is een afschuwelijke dag. Eigenlijk valt het wel mee in vergelijking met de afgelopen dagen.
    ‘Ik moet- ik heb een afspraak. Veel plezier.’ 
    Campbell trok zich los uit mijn greep en liep weg. Dus dit was het punt waar ik me onwijs eenzaam voelde. De punt waar ik doorkreeg hoe eenzaamheid überhaupt voelde. Het voelde kil aan; er was een grote holte in mijn maag die schreeuwde om gevuld te worden. Niet met eten; met wat meer kleur voor deze leven van mij die op dit moment totaal zwart en wit was geworden. Ik zucht en stompzinnig wierp ik de duisternis een glimlach toe.
    'Gefeliciteerd met "onze" verjaardag.' Murmelde ik terwijl mijn blik naar de drie bezemstelen gleed. Naar het raam toe waar Fred en Ralf gezellig aam het praten waren. Ik rukte mijn blik van hun los en staarde naar de punt waar Campbell verdween.
    'Gefeliciteerd met je late verjaardag.' Murmelde ik dan en zuchtend liep ik een willekeurige straat in. Ik liet mezelf tegen een koude muurtje aan vallen die in de donkerste steegje van zweinsveld stond en met een zucht gooide ik ook mijn hoofd acterover. Ik staarde naar de sterren die in het dobkere hemel gleden en de half volle maam die er nog tussen in stond voordat ik mijn ogen sloot. Merlin; ik wil dat alles weer als de ouden word.


    Zo, Georgie is uitgeschakeld. Nu nog Ralf schrijven en iets verzinnen om dexe rpg wat meer kleur te kunnen gevem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Hij keek even naar Ralf voordat zijn blik naar mij gleed en het op Campbell liet rusten. Toen merkte ik de situatie en met een zucht keek ik weg.
    'Gaan jullie eh... Wij gaan naar de Drie Bezemstelen. Jullie kunnen wel met zijn tweeën,' ik hoorde alleen nog de voetstappen die vervaagden tpt ik mijn hoofd weer optrok en me op Campbell richtte. Dit is een afschuwelijke dag. Eigenlijk valt het wel mee in vergelijking met de afgelopen dagen.
    ‘Ik moet- ik heb een afspraak. Veel plezier.’ 
    Campbell trok zich los uit mijn greep en liep weg. Dus dit was het punt waar ik me onwijs eenzaam voelde. De punt waar ik doorkreeg hoe eenzaamheid überhaupt voelde. Het voelde kil aan; er was een grote holte in mijn maag die schreeuwde om gevuld te worden. Niet met eten; met wat meer kleur voor deze leven van mij die op dit moment totaal zwart en wit was geworden. Ik zucht en stompzinnig wierp ik de duisternis een glimlach toe.
    'Gefeliciteerd met "onze" verjaardag.' Murmelde ik terwijl mijn blik naar de drie bezemstelen gleed. Naar het raam toe waar Fred en Ralf gezellig aam het praten waren. Ik rukte mijn blik van hun los en staarde naar de punt waar Campbell verdween.
    'Gefeliciteerd met je late verjaardag.' Murmelde ik dan en zuchtend liep ik een willekeurige straat in. Ik liet mezelf tegen een koude muurtje aan vallen die in de donkerste steegje van zweinsveld stond en met een zucht gooide ik ook mijn hoofd acterover. Ik staarde naar de sterren die in het dobkere hemel gleden en de half volle maam die er nog tussen in stond voordat ik mijn ogen sloot. Merlin; ik wil dat alles weer als de ouden word.


    Zo, Georgie is uitgeschakeld. Nu nog Ralf schrijven en iets verzinnen om dexe rpg wat meer kleur te kunnen gevem.


    ahw toen kende George en Camp elkaar niet :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Gaan jullie eh... Wij gaan naar de Drie Bezemstelen. Jullie kunnen wel met zijn tweeën,'
    Fred draaide zich weer om en greep mijn hand vast om vervolgens me richting de driw bezemstelen toe te sleurwn. Daar bestelde hij twee boterbieren en namen we vervolgens aan een tafel plaats.
    'Sorry dat ik deze dag moet verpesten. Ik weet niet wat er aan de hand is,' zegt hij. Ik zucht zachtjes en staarde naar de glazwn beker gevuld met boterbier die voor me op het tafel stond.
    'Ik denk dat we allemaal nog wat moe en paranoïde zijn door de omstandigheden van de afgelopen dagen. Nee- van de afgelopen jaar zelfs.' Zucht ik en keek op. Mijn blik viel op George neer die buiten alleen stond. Heeft Campbell hem verlaten?
    'Eerlijk is eerlijk; het is moeilijk om een relatie te hebben met een weerwolf terwijl ikzelf ook een weerwolf ben, wiens tweelingbroer een relatie heeft met een dooddoener.' Ik schudde weer met mijn hoofd en keek weg.
    'Kijk dan wat we allemaal hebben doorstaan tot nu..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    ahw toen kende George en Camp elkaar niet :l


    Ahw, heb ik wat vergeet gewchrwven denk ik. Met "ouden" bedoelde ik nog precies het moment waarin Campbell en George samen warenz en gelukkig ook terwijl Fred nog steeds achter hem stond. Nu staat niemand achter hem en is hij totaal alleen. Dat was hij al sinds yet begin van dit alles eigenlijk maar hij komt er nu pas achter. Alles wat hij wilt is dat hij samen met Cambell gelukkig kan blijvem, en niemamd daarvoor hoeft te verliezen als in Fred.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ahw, heb ik wat vergeet gewchrwven denk ik. Met "ouden" bedoelde ik nog precies het moment waarin Campbell en George samen warenz en gelukkig ook terwijl Fred nog steeds achter hem stond. Nu staat niemand achter hem en is hij totaal alleen. Dat was hij al sinds yet begin van dit alles eigenlijk maar hij komt er nu pas achter. Alles wat hij wilt is dat hij samen met Cambell gelukkig kan blijvem, en niemamd daarvoor hoeft te verliezen als in Fred.


    camp is nog nooit vrolijk geweest :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    camp is nog nooit vrolijk geweest :l


    Die ene momenten van niet eens een seconde lang. (Waren die maar langer) net als wanneer ze in het sneeuw spewlden of in het klammfels boot waren, in de kamer van hoge nood en natuurlijk hun eerste momenten in het zwerkbalvels. Ik herriner me nog goed dat er stond dat hij gelukkig was, maar dan met andere woorden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Die ene momenten van niet eens een seconde lang. (Waren die maar langer) net als wanneer ze in het sneeuw spewlden of in het klammfels boot waren, in de kamer van hoge nood en natuurlijk hun eerste momenten in het zwerkbalvels. Ik herriner me nog goed dat er stond dat hij gelukkig was, maar dan met andere woorden.


    Oke ik ga iets posten wat je al heel lang wilde :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke ik ga iets posten wat je al heel lang wilde :p


    Ohohoh word hij gelukkig =O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ohohoh word hij gelukkig =O


    Uhm- nee het andere wat je heel graag wilde :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uhm- nee het andere wat je heel graag wilde :p


    Oh nee. Het is niet iets wat ik juist niet wilde of wel =O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh nee. Het is niet iets wat ik juist niet wilde of wel =O


    nee je wilde het wel graag x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    nee je wilde het wel graag x'D


    Oh god; wat wilde ik erg graag =O

    Ik bedoel- laat naar laat maar, jij moet schrijvem want ik barst hier van de nieuwsgierigheid en dat maakt het niet goed mey mijn angst van dat ik er net achterkwam dat ik morgen twee toetsen heb die ik niet had geleerd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh god; wat wilde ik erg graag =O

    Ik bedoel- laat naar laat maar, jij moet schrijvem want ik barst hier van de nieuwsgierigheid en dat maakt het niet goed mey mijn angst van dat ik er net achterkwam dat ik morgen twee toetsen heb die ik niet had geleerd.


    Leren jij >:o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Leren jij >:o


    Schrijven jij; ik was al paniekerig aan het lerwn tot het moment dat je dit schreef en ik nieuwsgierig en bang werd waardoor ik nu niet god kan concentreren dus hoe sneller jij post hoe groter de kans is dat ik morgen een voldoende ga scoren :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••