• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    X') nee, natuurlijk wil ik geen georgamentus en natuurlijk geen cally, dat is eng :'o voor mij bkijft het voor eens en altijd Cage en ik zal nergens anders aan denken als het gaat om een georgie-relatie (flower)

    mollamentus


    Haha arme Arthur x'D stuur je Ralf naar Camp? :') ik vind ralf echt zo'n typ om dingen tre zeggen (goedbedoeld) terwijl het camp ondertussen rotter maakt :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ik bleef maar naar een punt staren; naar het ingang van hel oftewel deze gigantische doolhof. Ik heb meer de spreuk geoefend waarmee ik een rode vuurwerkje af kan steken dan de spreuken waarmee ik monsters en weet ik veel kan gaan doden; voor het geval dat. Het is niet dat ik bang ben, ik ben gespannnen door de gedachtes dat ik iedereen voor het laatst heb gesproken vandaag, voor het laast heb gezien. Fred voor het laatst heb gezien..
    'Heei Camp.' Zei ik maar en keek naar de iets grotere jongen naast mij.
    'Laatste opdracht he? Hopelijk komen we levend uit deze doolhof, dat beker boeit me even niet.' Murmelde ik met duidelijke zenuwen in mijn stem. Ik glimlachte zachtjes en keek terug naar het sobkere ingang. Oh.. in Merlijns grote baard, dit ga ik niet overleven.
    'Ik weet bijna zeker dat George hartelijk op jouw winst staat te wachten; o-of verlies.. iedereen wilt wel dat je wi- ik bedoel- levend uit deze doplhof komt.' Zei ik snel. Zachtjes beet ik op mijn lip en keek weg. Serieus, Ralf? "Iedereen wilt dat je wint?" Dat is de stomste ding wat ik tot nu toe heb gezegd.
    'Veel succes.' Murmelde ik dan maar snel.
    'Hopelijk wint tenminste een van ons.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Perkamentus

    ‘..Maar natuurlijk professor.. als-als we maar op tijd komen voor het wedstrijd vind ik het goed..’
    Ik trok hem zachtjes mee, weg van de vrolijke menigte achter de tribunes.
    ‘Ik denk dat het geen geheim meer is dat meneer Saunders een dooddoener is voor jou. Ik zou dit nooit aan de lot van een van míjn leerlingen overlaten; George. Maar er zit een fout in het systeem. Een fout die met opzet gemaakt is.’ Ik zweeg en twijfelde over het feit hoeveel ik moest vrijgeven.
    ‘Meneer Saunders mag niet bij de beker komen en iemand moet daar voor zorgen. Ik stuur jou en jouw broer het veld in zodat ook meneer Auron niet bij de beker komt. Begrijp je dat?’

    Oh super slechte perki gespeelt x’d het klinkt meer als iemnad naders maarja :’D het punt is duidelijk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha arme Arthur x'D stuur je Ralf naar Camp? :') ik vind ralf echt zo'n typ om dingen tre zeggen (goedbedoeld) terwijl het camp ondertussen rotter maakt :'x


    Ralf praat altijd zijn mond voorbij x') niet eens dat, bij xrgt dingen zonder erbij na te denken of halverwege zijn zin komt hij erachter dat hij aan het praten is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik denk dat het geen geheim meer is dat meneer Saunders een dooddoener is voor jou. Ik zou dit nooit aan de lot van een van míjn leerlingen overlaten; George. Maar er zit een fout in het systeem. Een fout die met opzet gemaakt is. Meneer Saunders mag niet bij de beker komen en iemand moet daar voor zorgen. Ik stuur jou en jouw broer het veld in zodat ook meneer Auron niet bij de beker komt. Begrijp je dat?’
    Even bleef ik de oude man verward aanstaren tot ik zachtjes met mijn hoofd knikte en weg keek.
    'Dus ik ga samen met Fred het doolhof in? En ik ben dan.. bij Campbell..'
    Ik keek op en het voelde alsof er een aantal spetters op mijn brandende hart kwam.
    'Ik begrijp het! Wanneer kan ik het veld in?'

    Afschuwelijke stukje maar ik wil zo graag beginnen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    ‘Ik denk dat het geen geheim meer is dat meneer Saunders een dooddoener is voor jou. Ik zou dit nooit aan de lot van een van míjn leerlingen overlaten; George. Maar er zit een fout in het systeem. Een fout die met opzet gemaakt is. Meneer Saunders mag niet bij de beker komen en iemand moet daar voor zorgen. Ik stuur jou en jouw broer het veld in zodat ook meneer Auron niet bij de beker komt. Begrijp je dat?’
    Even bleef ik de oude man verward aanstaren tot ik zachtjes met mijn hoofd knikte en weg keek.
    'Dus ik ga samen met Fred het doolhof in? En ik ben dan.. bij Campbell..'
    Ik keek op en het voelde alsof er een aantal spetters op mijn brandende hart kwam.
    'Ik begrijp het! Wanneer kan ik het veld in?'

    Omfg ik hou zo van George <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Heei Camp. Laatste opdracht he? Hopelijk komen we levend uit deze doolhof, de beker boeit me even niet.’ Zijn zenuwen waren duidelijk hoorbaar en dat bevorderde totaal mijn gemoedstoestand niet. Net zoals het feit dat Fred zowel George er niet waren.
    ‘Ik weet bijna zeker dat George hartelijk op jouw winst staat te wachten; o-of verlies.. iedereen wilt wel dat je wi- ik bedoel- levend uit deze doolhof komt.’ Ik keek hem aan en hoewel ik wist dat het goed bedoeld was leek het me wel een klap na te geven. Ik slikte pijnlijk.
    ‘Veel succes. Hopelijk wint tenminste een van ons.’ Ik schudde nutteloos mijn hoofd en vol zenuwen haalde ik een hand door mijn haar.
    ‘Heb je de kranten niet gevolgd; Ralf.’ Constateerde ik nutteloos voordat ik vreugdeloos met mijn voet in de aarde schopte.
    ‘Hierna ben ik weg; terug naar Klammfels en dan hebben jij en Fred geen last meer van me.’ Met dat wendde ik mijn blik af terwijl ik tranen in mijn ogen voelde branden.

    ‘Degene met de hoogste punten gaat als eerst de doolhof in en daarna degene met de meeste punten daarna ecetera. Campbell Saunders mag plaats nemen bij de eerste ingang.’ Ik zuchtte nutteloos terwijl ik nog nerveus door de menigte keek en zowel George als Nathaniel niet zag. Ik stond er helemaal alleen voor. Ik glimlachte maar alsof ik dit alles leuk vond. Alsof ik niet mijn gebroken hart voelde kloppen. Alsof ik niet kapot was en liep naar de ingang. ‘…De tijd gaat nu in.’ Met dat renden ik de doolhof in en toen ik over mijn schouder keek zag ik dat mijn ingang helemaal dichtgeschroeid werd door de beplantingen wat mijn hart sneller deed kloppen.
    ‘Oh merlin.’ Murmelde ik. Met snelle passen renden ik door tot ik in een doodlopend punt kwam en ik hijgend mijn handen op mijn knieën zetten. Tot ik een raar geritsel hoorde.

    Oke george mag komen x’D doe maar als perki op een magische wijze hem er in verdwijnseld heeft ofzo :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar kan ik bijspringen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf gaat nu het doolhof im en Fred kan er op een magishe wijzeniook erin verschijnselen om te voorkomen dat Ralf het beker zal krijgen ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    ‘Heb je de kranten niet gevolgd; Ralf. Hierna ben ik weg; terug naar Klammfels en dan hebben jij en Fred geen last meer van me.’

    Niet veel later was het tijd en Campbell liep als eerst het doolhof in. Niet wetend wat ik noest doen wachtte ik ongeduldig op mijn beurt. Toen zr eenmal zeiden dat ik mocht gaam kwam ik voor mijn ingang staan en keek er onzeker in. Op hopp en zegen dan maar. Even haalde ik diep adem en schuifelde de doolhof binnen. Ik keek nog een keer achteruit, zoekend naar Fred in het teibune zonder sucfes tot de ingang dixhtviel en ik verder het doolgof in liep. Al gauw haalde ik mijn stok tevoorschijn en murmelde ik 'lumos' waardoor er een klein lichtbolletje op de uiteinde van mijn stok verscheen en ik me verder begon te haasten. Waar moest ik heen..



    George Wealsley

    ‘Degene met de hoogste punten gaat als eerst de doolhof in en daarna degene met de meeste punten daarna ecetera. Campbell Saunders mag plaats nemen bij de eerste ingang.’
    Zin om te gaan huolen. Maar dat deed ik niet. Ik heb nog nooit zo een spanning in mijn leven gevoeld. Het was ontzettend gaaf om in het doolhof te staan, maar nog beter is dat ik bij Camp ben. Oh merlin, ik bem samen met campbell in het doolhof! Ook al weet ik dat dit wellicht afschuwelijk gaat verlopeen en campvell wellixht boos gaat worden, ik ben bij hem. Tpen ik Campbell eenmaal de hoek om zag rennen kwam ik ook uit de hoekje gevuld met bladeren vandaan en achtervolgde Campbell tot hij bij een doodlopende weg kwam. En nu?
    Langzzaam schuifelde ik naar hem toe en heel erg onzeker plaatste ik een hand op zijn schouder. Ik lijk verdomd veel op een verliefde stalker.
    'Heei.. Campbell..' murmelde ik maar.
    'Uh- ben ik optijd voor het opdracht.. ?' Vroeg ik dan met een klein


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    uzllen we doen (niemand bespeelt Brooke) dat brooke de troffee pakt en sterft :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    New topic?

    hahaha sws Camp gaat denken dat dit een hallucinatie is ofzo x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    uzllen we doen (niemand bespeelt Brooke) dat brooke de troffee pakt en sterft :'D


    Nope :'O




    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167467 topic nummero 20, tijd voor een jubileum :''D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ahw' Jawel iemand moet sterven maar niet Ralf en Camp :'x en ook niet Fred en George x'D anders de Beauxbattons girl :'x ze spelen hier toch niet en als ze weer mee doen dan poef dan leeft ze weer :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ahw' Jawel iemand moet sterven maar niet Ralf en Camp :'x en ook niet Fred en George x'D anders de Beauxbattons girl :'x ze spelen hier toch niet en als ze weer mee doen dan poef dan leeft ze weer :p


    Eigenlijk dacht ik er eerlijk gezegd aan om Ralf te doden


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••