• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night sinds 6 november: Nielson - Sexy Als Ik Dans

    Song of the night wachtlijst:
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry
    - Xanthe met Basket Case van Green Day

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 21:53 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Khamul schreef:
    (...)

    Ik heb geen pilletjes, helaas. Ik merk het doordat mijn buik opzet als een ballon en ik niet meer fatsoenlijk naar de wc kan. Omg. Ik kan zelfs mijn rechterbeen niet meer omhoog doen. Zoveel pijn doet het o.o


    Kan je dat niet aan de dokter vragen? Spasmomen noemt dat wat ik neem, dat neemt m'n moeder soms ook voor gewone buikpijn -.-
    Oei, da's echt kut ;s


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Kan je dat niet aan de dokter vragen? Spasmomen noemt dat wat ik neem, dat neemt m'n moeder soms ook voor gewone buikpijn -.-
    Oei, da's echt kut ;s


    Ik denk dat ik maar eens aan de dokter ga vragen wat ik er nou tegen kan doen. Die vezels doen hun werk niet echt. Sterker nog, ik heb juist meer pijn :\


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik maar eens aan de dokter ga vragen wat ik er nou tegen kan doen. Die vezels doen hun werk niet echt. Sterker nog, ik heb juist meer pijn :\


    Ai ;s


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ai ;s


    Ik ga een paracetamol nemen. Ik word echt gek.


    26 - 02 - '16

    Toen ik mijn maandelijkse periode had, heb ik altijd de eerste dag immens veel pijn. Ik had zelfs z'n harde buikpijn dat ik niet rechtop kon wandelen, ik moest echt helemaal gebukt wandelen en mijn zus zegt dat dat niet kan.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    Toen ik mijn maandelijkse periode had, heb ik altijd de eerste dag immens veel pijn. Ik had zelfs z'n harde buikpijn dat ik niet rechtop kon wandelen, ik moest echt helemaal gebukt wandelen en mijn zus zegt dat dat niet kan.


    Kan wel ze.


    16 - 09 - '17

    Ventus schreef:
    Toen ik mijn maandelijkse periode had, heb ik altijd de eerste dag immens veel pijn. Ik had zelfs z'n harde buikpijn dat ik niet rechtop kon wandelen, ik moest echt helemaal gebukt wandelen en mijn zus zegt dat dat niet kan.


    Aii dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik kom er met wat krampen wel vanaf, maar niet kunnen lopen? Dat is echt heel vervelend.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ah man, ben allang blij dat ik aan de prikpil ben en dat niet meer heb. Als ik dat er nu ook nog bij zou hebben... T-T


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Ah man, ben allang blij dat ik aan de prikpil ben en dat niet meer heb. Als ik dat er nu ook nog bij zou hebben... T-T


    Neem jij de pil door? Da's zo slecht, zeker op jonge leeftijd ;s

    Twee stories van me in de top :D


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Neem jij de pil door? Da's zo slecht, zeker op jonge leeftijd ;s

    Twee stories van me in de top :D


    Nee, ik haal eens per twaalf weken een injectie op. Die gaat twaalf weken mee ;3
    Ik heb geen last van bloedverlies, irritante hormonen of die krampen onderin je buik. Tenzij mijn darmen spastisch doen, dan heb ik die krampen dus wel :c

    Nice trouwens!


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Nee, ik haal eens per twaalf weken een injectie op. Die gaat twaalf weken mee ;3
    Ik heb geen last van bloedverlies, irritante hormonen of die krampen onderin je buik. Tenzij mijn darmen spastisch doen, dan heb ik die krampen dus wel :c

    Nice trouwens!


    Oh zo. Ik heb altijd buikpijn, voel me dan slap en soms heb ik ook rugpijn, maar ik gedraag me nooit anders dan anders xp

    Jhep (:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 21:01 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ben sinds gisteren in zo'n bui dat ik eigenlijk de hele dag op bed wil liggen, maar dat kan natuurlijk niet in verband met mijn stage.
    Gelukkig hoef ik morgen nog maar drie uur en tien minuten te werken en dan zit ik alweer aan mijn 36 uur, maar ik moet nog twee nieuwspagina's ontwerpen, de agenda maken en een vragenlijst opstellen voor het testteam. Ook moet ik nog alle losse elementen van mijn ontwerpen opslaan..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    That's it. Morgen ga ik naar de dokter. Ik zit hier helemaal in tranen.


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    That's it. Morgen ga ik naar de dokter. Ik zit hier helemaal in tranen.


    Beterschap!


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Beterschap!


    Dankjewel


    26 - 02 - '16