• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night sinds 6 november: Nielson - Sexy Als Ik Dans

    Song of the night wachtlijst:
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry
    - Xanthe met Basket Case van Green Day

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 21:53 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Khamul schreef:
    (...)

    Wat dan?


    M'n pa zit irritant te doen. Steeds zeuren tegen en dan zit ie m'n sloffen steeds weg te schoppen als ik ze wil aandoen. -.-


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    M'n pa zit irritant te doen. Steeds zeuren tegen en dan zit ie m'n sloffen steeds weg te schoppen als ik ze wil aandoen. -.-


    Mannen...
    Ik ken 't maar al te goed. Ik had een keer chocolade en toen was m'n vader vergeten dat het van mij was. Had hij het opgegeten T-T


    26 - 02 - '16

    Oh, dat herken ik hier ook, m'n broer eet ook heel vaak dingen van mij op.


    16 - 09 - '17

    Ik ga hem straks ook eens irriteren, wacht maar, eens kijken of hij het zo leuk vind... ik kan hier serieus het schijt van krijgen. Als je je verveeld, ga dan iets doen, maar kom mij niet vervelen.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Ik ga hem straks ook eens irriteren, wacht maar, eens kijken of hij het zo leuk vind... ik kan hier serieus het schijt van krijgen. Als je je verveeld, ga dan iets doen, maar kom mij niet vervelen.


    Misschien om je wat op te vrolijken.. Lees dit maar:

    ZIEKENHUIS ZWOLLE SCHORST MEDEWERKER, VOLGENS BRON NA FRITUREN BIJ OPERATIEKAMER

    Ziekenhuis Isala in Zwolle heeft een medewerker geschorst. Volgens het ziekenhuis is er sprake geweest van een 'ontoelaatbaar incident'. Een bron van RTV Oost zegt dat de medewerker friet heeft gebakken in een gedeelte van het ziekenhuis waar geopereerd wordt.
    Volgens een woordvoerder van het ziekenhuis heeft de medewerker iets gedaan wat 'onacceptabel' was. Naar aanleiding daarvan is een intern onderzoek gedaan. Er zijn gesprekken gevoerd met meerdere medewerkers. Op basis daarvan is besloten één persoon te schorsen. Drie anderen zijn streng toegesproken. Zij hebben een aantekening in hun dossier, maar zijn wel gewoon aan het werk.

    Bordjes met 'ebola'
    Volgens de bron van RTV Oost gebeurde het incident half oktober. Om te voorkomen dat ze door de frituurlucht betrapt zouden worden, werden volgens de bron papieren opgehangen met: 'niet betreden - ebola'.
    Het ziekenhuis wil het verhaal over het frituren en de opgehangen papieren niet bevestigen, maar ontkent het ook niet. Er loopt inmiddels een juridisch traject. In een verklaring laat Isala weten: "Om de afhandeling zo zuiver mogelijk te houden, doet Isala geen inhoudelijke uitspraken over het incident. Wel is duidelijk op basis van het interne onderzoek, dat de veiligheid van patiënten niet in het geding is geweest."


    Ik lag echt dubbel toen ik dit las :W


    26 - 02 - '16

    En nu ga ik gamen, doei!


    16 - 09 - '17

    Khamul schreef:
    (...)

    Ik lag echt dubbel toen ik dit las :W


    Dat heb ik gelezen, zag dat je het artikel op fb gedeeld had xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    En nu ga ik gamen, doei!


    Have fun!


    26 - 02 - '16

    Great, ik ben opeens 2 abo's kwijt op m'n story...


    16 - 09 - '17

    Pff, ik heb teveel gegeten.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Pff, ik heb teveel gegeten.


    Je kan nooit te veel eten! :Y)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Je kan nooit te veel eten! :Y)


    Wel, ik heb het gevoel dat ik ga ontploffen, haha


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Wel, ik heb het gevoel dat ik ga ontploffen, haha


    Dan heb je goed gegeten, haha x)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Dan heb je goed gegeten, haha x)


    Ja xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ja xp


    Ik klink nu als iemand die heel veel eet. Doe ik ook. Hehe.


    wat was dit ookalweer