• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night sinds 6 november: Nielson - Sexy Als Ik Dans

    Song of the night wachtlijst:
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry
    - Xanthe met Basket Case van Green Day

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 21:53 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Dat heb ik weer. Ik heb jeuk in mijn neus, dus wrijf ik aan mijn neus, schiet ik uit met mijn vinger die vervolgens in mijn oog prikt.

    Ik ben zo moe en heb ook zoveel pijn, maar ik zou over geen van beiden mogen klagen.
    Moe ben ik namelijk zowat altijd en pijn hebben hoort bij mijn leven.


    Haha, ai Kim toch xp

    Als je pijn hebt door die shit kan je toch iets nemen? Ik heb daar Perdofemina voor, maar ik heb geen of jullie dat in Nederland ook hebben, dat werkt wel goed. Ik ben ook vaak moe, maar daar kan ik mezelf ook niet meer helpen.


    16 - 09 - '17

    Beh, m'n mandarijn lijkt wel een citroen.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, ai Kim toch xp

    Als je pijn hebt door die shit kan je toch iets nemen? Ik heb daar Perdofemina voor, maar ik heb geen of jullie dat in Nederland ook hebben, dat werkt wel goed. Ik ben ook vaak moe, maar daar kan ik mezelf ook niet meer helpen.


    Die heb ik ook (: Alleen is het een boeltje omdat ik geen pillen kan slikken. Ik moet ze dus pletten in poeder en dan in mijn glas doen en zo moet ik het opdrinken ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cenation schreef:
    Beh, m'n mandarijn lijkt wel een citroen.


    Mijn vader klaagde daarstraks ook dat zijn mandarijn heel zuur was :'D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    (...)

    Die heb ik ook (: Alleen is het een boeltje omdat ik geen pillen kan slikken. Ik moet ze dus pletten in poeder en dan in mijn glas doen en zo moet ik het opdrinken ):


    Ieuw. Ik heb ook moeite met het slikken van pillen, maar die slik ik toch gewoon in.


    16 - 09 - '17

    Ventus schreef:
    (...)

    Mijn vader klaagde daarstraks ook dat zijn mandarijn heel zuur was :'D


    Haha, het is dus duidelijk dat de mandarijnen nog niet zo goed zijn.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ieuw. Ik heb ook moeite met het slikken van pillen, maar die slik ik toch gewoon in.


    Mijn vader kan me wel vermoorden dat ik het niet kan. Maar ik doe het op mijn manier en soms doe ik het zelfs boven om gezeur te vermijden.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    (...)

    Mijn vader kan me wel vermoorden dat ik het niet kan. Maar ik doe het op mijn manier en soms doe ik het zelfs boven om gezeur te vermijden.


    M'n broer is altijd degene die zit te zagen omdat ik moeite heb met pillen slikken -.-

    Maar goed, ik ga slapen mensen, goodnight!


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, ai Kim toch xp

    Als je pijn hebt door die shit kan je toch iets nemen? Ik heb daar Perdofemina voor, maar ik heb geen of jullie dat in Nederland ook hebben, dat werkt wel goed. Ik ben ook vaak moe, maar daar kan ik mezelf ook niet meer helpen.

    Ik neem van die pillen waar je er drie van op een dag mag nemen.
    Ik wil ze niet te snel achter elkaar nemen, dus neem ik er straks nog één voordat ik m'n bed in ga. De eerste van de dag had ik om drie uur genomen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga ook maar eens (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Moet ik nou wel naar school gaan voor een soort toets terwijl ik me ellendig voel of moet ik maar 35 euro dokken omdat ik ziek ben.


    26 - 02 - '16

    Mijn vader kreeg weer een nieuwe achternaam naar zijn hoofd geslingerd in het ziekenhuis.
    Onze achternaam heeft twee tussenvoegsels en meestal wordt het tweede voegsel fout geschreven, maar dit keer kwam er een nieuw eerste voegsel om de hoek kijken wat totaal niet lijkt op het correcte tussenvoegsel..
    Volgens mij zijn er inmiddels vijf verkeerd geschreven achternamen bij ons bekend.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Mijn vader kreeg weer een nieuwe achternaam naar zijn hoofd geslingerd in het ziekenhuis.
    Onze achternaam heeft twee tussenvoegsels en meestal wordt het tweede voegsel fout geschreven, maar dit keer kwam er een nieuw eerste voegsel om de hoek kijken wat totaal niet lijkt op het correcte tussenvoegsel..
    Volgens mij zijn er inmiddels vijf verkeerd geschreven achternamen bij ons bekend.


    De mijne wordt niet fout geschreven, maar fout uitgesproken. Op de o in m'n achternaam heb ik twee puntjes, waardoor iedereen dus denkt dat ik Duits ben, wat niet zo is, dus wordt m'n achternaam voornamelijk op zen Duits uitgesproken. Ik heb het op een gegeven moment opgegeven om hem steeds te verbeteren naar hoe we het thuis en in de familie uitspreken.


    16 - 09 - '17

    Ugh. Ben ik net zo blij dat ik geslaagd ben, zie ik weer allemaal dingen op dit forum waar ik niet blij van word. Godverdomme, ik ben nu echt pissig.


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Ugh. Ben ik net zo blij dat ik geslaagd ben, zie ik weer allemaal dingen op dit forum waar ik niet blij van word. Godverdomme, ik ben nu echt pissig.


    Proficiat, maar wat is er?


    16 - 09 - '17