• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night sinds 6 november: Nielson - Sexy Als Ik Dans

    Song of the night wachtlijst:
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry
    - Xanthe met Basket Case van Green Day

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 21:53 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het feit dat ik heel verlegen ben en heel stil van karakter durf ik niet zo goed te gaan. Ik ben dan helemaal niet goed in nieuwe sociale contacten en ik weet ook niet goed hoe ik een gesprek moet aanknopen of een gesprek instant te houden. En net zoals Sylvie zegt heb ik gewoon het gevoel dat hij dit eerder doet om zijn ex-vriendin te vergeten en als ik echt werkelijk goed met hem bevriend was zou ik dat nog kunnen begrijpen, maar dat is helemaal niet zo daarom dat ik het zo vreemd vind. Ik wil hem ook niet kwetsen en zeker niet op dit moment..


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    Het feit dat ik heel verlegen ben en heel stil van karakter durf ik niet zo goed te gaan. Ik ben dan helemaal niet goed in nieuwe sociale contacten en ik weet ook niet goed hoe ik een gesprek moet aanknopen of een gesprek instant te houden. En net zoals Sylvie zegt heb ik gewoon het gevoel dat hij dit eerder doet om zijn ex-vriendin te vergeten en als ik echt werkelijk goed met hem bevriend was zou ik dat nog kunnen begrijpen, maar dat is helemaal niet zo daarom dat ik het zo vreemd vind. Ik wil hem ook niet kwetsen en zeker niet op dit moment..


    Het is inderdaad vreemd dat hij opeens af komt en alles zo snel wil laten lopen. Ik zeg het, het lijkt echt die gast, straks hebben we het nog over dezelfde (vast niet, maar goed, haha). Als je liever even wil afwachten kan je beter eerlijk tegen hem zijn dat je liever eerst wacht en hem wat beter wil leren kennen of zo?


    16 - 09 - '17

    Alvast bedankt aan de gene die moeite willen doen om die grote teksten te typen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    Voor de geïnteresseerde kijk in de spoiler (:

    Oke. Er is een jongen die ooit bij me op de lagere school heeft gezeten. Ik kan hem bijna niet meer herinneren wat best zielig is. Maar ik heb hem wel als vriend op Facebook en gisteren had ik gezien dat het met zijn vriendinnetje afgelopen is. Z'n 3 jaar waren ze samen wat ik wel niet, niets vind. Maar nu gister avond, eigenlijk was het al na twaalf uur gepasseerd, begon hij plotseling tegen mij te praten en was hij best hebberig en vroeg hij echt tig veel vragen over me, die ik dan wel vriendelijk beantwoorde. Nu wil hij ook iets met me afspreken om iets te gaan drinken, waarbij hij me vandaag wilde herinneren als een 'date'. Ik zei dan ook tegen hem dat ik het best een beetje zielig vond dat hij direct na the break-up iets met mij proberen wil. Waar hij dan weer op antwoorde dat ik er niets achter moest zoeken en dat het gewoon vriendschappelijk bedoeld was. Nu krijg ik ook steeds berichtjes dat hij er echt naar uit ziet om me te zien en om me beter te leren kennen. En nu komen we eindelijk aan mijn vraag (: Wat moet ik nu precies doen?
    ik kom nog even binnen walsen met mijn idee er over... Maar ik zou gewoon met die dude afspreken en dan zien welke moves hij maakt. Intenties kan je namelijk het beste face-to-face achterhalen omdat je dan ook kan zien op weke manier iemand iets zegt en hoe hij zich gedraagt. Behoudt hij zijn fatsoen niet, kan je nog altijd het contact weer afbouwen, meent hij wat hij zegt dan zou ik gewoon doen tegen hem, daarna kan je nog zien.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tricksters schreef:
    (...) ik kom nog even binnen walsen met mijn idee er over... Maar ik zou gewoon met die dude afspreken en dan zien welke moves hij maakt. Intenties kan je namelijk het beste face-to-face achterhalen omdat je dan ook kan zien op weke manier iemand iets zegt en hoe hij zich gedraagt. Behoudt hij zijn fatsoen niet, kan je nog altijd het contact weer afbouwen, meent hij wat hij zegt dan zou ik gewoon doen tegen hem, daarna kan je nog zien.


    Ja dit klopt (: Misschien denk ik van alles dat niet klopt en maak ik een beeld van die jongen dat hij eigen helemaal niet is.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Simoni of Glader als username?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    Simoni of Glader als username?


    Wat betekenen ze?


    16 - 09 - '17

    Ventus schreef:
    (...)

    Ja dit klopt (: Misschien denk ik van alles dat niet klopt en maak ik een beeld van die jongen dat hij eigen helemaal niet is.
    Exact, geef het een kans. Wie niet probeert zal het ook nooit te weten komen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ventus schreef:
    Simoni of Glader als username?
    Glader obv ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    - Glader is de naam van een bewoner in de Glade van The maze Runner.
    - Simoni is een Belgische acteur. Je kent hem misschien wel Sylvie... Foto in spoiler (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    - Glader is de naam van een bewoner in de Glade van The maze Runner.
    - Simoni is een Belgische acteur. Je kent hem misschien wel Sylvie... Foto in spoiler (:



    Och Simoni, maar natuurlijk! Hoe kon ik dat nu niet weten?! Dan ga ik voor Simoni, ghehe.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Och Simoni, maar natuurlijk! Hoe kon ik dat nu niet weten?! Dan ga ik voor Simoni, ghehe.


    Ik vond hem al geweldig in Zot van A en in Safety First is hij z'n stommerik maar dat vind ik net leuk ^^ En hij mag er wel wezen hoor, dan kan niet van vele belgische acteurs gezegd worden (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    (...)

    Ik vond hem al geweldig in Zot van A en in Safety First is hij z'n stommerik maar dat vind ik net leuk ^^ En hij mag er wel wezen hoor, dan kan niet van vele belgische acteurs gezegd worden (:


    Zot van A en Safety First vind ik op nog een 'ok' manier gezegd, gewoon kak, sorry xp
    Ik heb hem in het echt gezien, maar ik werd werkelijk omver gelopen en geduwd door meisjes die het blijkbaar niet kon hebben dat ik netjes wou aanschuiven om op de foto te kunnen met hem. Ik ben dus maar gewoon weggelopen, ik kon het niet meer uithouden tussen die wijven.


    16 - 09 - '17

    Maar da ligt niet aan de Matteo ea, dan ligt het aan de fangirls... Oooh ik vind het nog wel goed, maar voor de rest moet ik ook niks hebben van Belgische creaties hoor (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    (...)

    Ik vond hem al geweldig in Zot van A en in Safety First is hij z'n stommerik maar dat vind ik net leuk ^^ En hij mag er wel wezen hoor, dan kan niet van vele belgische acteurs gezegd worden (:


    Dat inderdaad, haha. Al vind ik Kevin Janssens ook verre van mis (met kort haar, want met lang haar vind ik het ... tja, vreselijk.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried