• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Het nieuwe topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Assa Guðmundsdóttir - 16 [Natas]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 22:02 ]

    Aenea moest lachen toen ze Ignatius' toespraak hoorde.
    'Ik ben benieuwd of iemand de moeite neemt om zijn huisje te verlaten.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Li schudde zijn hoofd.
    'Dan organiseer ik een nieuwe stemronde, waarbij iedereen zich verkiesbaar mag stellen en niet in het geheim.'
    Li wilde niet verder bekvechten en ergerde zich nogal aan het feit dat er plots meer mensen in zijn huisje stonden. Waren dit dan allemaal mensen die hem als koning erkenden? Waarom kwamen ze?Als ze een goed statement hadden willen maken, hadden ze beter kunnen blijven waar ze waren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oké ik vraag me nu dus echt af wie die mensenmassa is. Ik kan echt geen enkel personage van mij bedenken die zou komen. Behalve Adrienne, maar die is er niet meer. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik ben bang dat ik dat niet goed kan keuren, Li.' zei Ignatius hoofdschuddend.
    'Bovendien is er geen behoefte aan een nieuwe stemronde. Ik ken mijn volk en mijn volk wil mij, mij, enkel mij.'

    Waar staat mensenmassa? Niet in mijnnstukje meer iig


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Li slaakte een zucht en ging weer zitten.
    'Ik denk niet dat er ook maar iemand is die jouw als leider ziet,' zei hij. 'Er is hier namelijk nog steeds niemand om zich aan je te onderwerpen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hij heeft geen stok,' zei Viktor. 'Bovendien ben je vast een veel getalenteerdere heks dan Ablaze.'

    -

    'Graag,' antwoordde Ardaneus.
    'Tenzij je me liever weg wilt hebben.'

    -

    'Jij en je vriendin willen zich vast wel onderwerpen, Li,' antwoordde Ignatius en hij wees met zijn sstok op hen.
    'Of niet soms? Je moet toegeven dat jullie een leider nodig hebben en ik heb vele jaren ervaring.'

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 22:30 ]

    Noha schudde haar hoofd toen de stem van Ignatius was stilgevallen.
    'Nou, we weten nu in ieder geval wat Li aan het doen is,' mompelde ze.



    'Nee,' zei Li, die zijn toverstok nog altijd in zijn hand had, al richtte hij hem niet op Ignatius. Hij hield diens stok echter wel goed in het oog en was niet van plan zich te laten overmeesteren.
    'Ik wil je vragen om weer naar buiten te gaan.'
    Hij toverde een paarse paraplu voor Ignatius, die hij kon gebruiken tegen de regen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik ben bang dat ik me niet uit mijn eigen huis laat zetten,' bracht Ignatius ertegenin en hij overhandigde de paraplu aan Li.
    'Jullie mogen echter vertrekken, als jullie dat willen. Ik zal jullie er toestemming voor geven.'

    Li wist zeker dat hij nooit meer de kalmte zou hebben die hij vroeger bezat. Hij was veranderd. Heel erg veranderd en reageerde nu al anders dan hij van zichzelf had verwacht.
    Hij antwoordde opnieuw met nee, zette de paraplu weg en bleef demonstratief op de bank zitten, met gekruiste benen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Je hebt net zo goed toestemming om te blijven zitten,' zei Ignatius, 'ik heb immers ook jullie opgeroepen om mijn woorden aan te horen.'
    Hij streek zijn kleren glad en bleef midden in de kamer staan, maar draaide zich weer terug naar de deuropening.
    'Mensen zijn vast vertraagd door het weer. Ga eens kijken wie er allemaal aankomen, Li.'

    Hij had al bijna weer iets gezegd, maar bedacht zich nog net op tijd.
    Li hield zijn mond en bleef stilletjes op de bank zitten. Hij hoorde wat geluiden uit de ruimte waar Quinn en Hermes zich bevonden en bedacht zich dat er nog niet voldoende slaapplaatsen waren, nu ze hier met zijn vijven waren. Hij, Moon, Luuk, Quinn en Hermes. Dat gaf hem vijf minuten iets te doen, maar daarna was het weer afwachten tot het weer wat rustiger werd.
    Li deed alsof Ignatius er niet was, liet enkele bedden verschijnen, evenals verlichting en stak zijn hoofd toen weer uit de deuropening om te zien of Ignatius al weg was. Dat was niet zo en hoewel hij dat ook niet had verwacht, had hij wel anders gehoopt.
    'Het regent,' zei hij uiteindelijk en hij wees op de ramen. 'Je kunt de paraplu gebruiken als je wilt weten waar iedereen is. Ik blijf binnen, net zoals alle anderen hier.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Jullie goed recht,' zei Ignatius, 'maar je weet dat de kans dat je minister wordt zojuist is verminderd? Ik heb graag ministers die naar mij luisteren.'
    Hij vouwde zijn armen over elkaar en zette een stap opzij, zodat hij om de hoek van de deuropening kon kijken.
    'Zeg, Li,' begon hij vervolgens, 'denk je dat ze me wel gehoord hebben?'

    'Ik denk dat ze je uitstekend gehoord hebben, Ignatius,' antwoordde hij koel. 'Ik denk dat ze geen zin hebben en ik denk dat jij dat ook wel weet.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ablaze werd wakker nadat het al even gestopt was met regenen. Hij kwam overeind en voelde een nare bult op zijn hoofd waar bloed uit kwam. Het was al opgedroogd en vermengd met water en gruis.
    Toen hij de wond wilde verzorgen met zijn toverstok, ontdekte hij dat die ontbrak. Hij lag niet tussen het puin, niet in zijn hand of zijn zak. Toen hij beter om zich heen keek, ontdekte Ablaze dat Viktor en Assa waren verdwenen.
    Hij zou ze nog wel krijgen, vooral Assa, die dit ongetwijfeld lachwekkend vond, maar hij zou haar laten zien wat lachwekkend was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes