• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Het nieuwe topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Assa Guðmundsdóttir - 16 [Natas]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 22:02 ]

    Zoë voelde zijn huid op de hare en slaakte al een kreet voor ze er erg in had.
    Ze kronkelde onder zijn handen en zijn lichaam in een poging zichzelf te bevrijden. Haar lichaam was niet krachtig genoeg om hem van zich af te werpen en ze deed zichzelf alleen maar pijn toen ze zich probeerde om te rollen. Het was alsof hij haar in een houdgreep had.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius grinnikte en met de volgende zwiep verdween ook zijn onderbroek.
    'Je hoeft je niet te verzetten, Zoë. Dit zijn jouw fantasieën, niet de mijne. Jij bent degene die gaat genieten, niet ik.'

    'Waarom doe je het dan?' vroeg ze in een poging tijd te winnen. Misschien kwam er iemand.. Misschien... Misschien lette hij even niet op tijdens het praten en kon ze hem alsnog van zich af gooien. 'Sinds wanneer doe jij iets om een ander te plezieren, nou? Laat staan mij.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius haalde zijn schouders op.
    'Niet vaak,' antwoordde hij eerlijk, 'maar ik heb me vandaag bedacht dat zelfs jij een kans verdient.'
    Hij grinnikte en kneep vervolgens in haar kont.
    'Of niet dan?'

    Het deed meer pijn dan ze wilde toegeven.
    'Nee!' riep ze paniekerig. 'Doe niet zo stom, Ignatius. Ga me niet vertellen dat dit is wat je wilt? Is Sam soms niet goed genoeg meer voor je?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius fronste.
    'Sam is zeker niet goed genoeg voor me. Nooit geweest.'
    Hij streek met zijn hand door zijn haar en vervolgde toen.
    'Ik heb ook niet gezegd dat dit is wat ik wil, maar je kan me niet wijsmaken dat dit niet is wat jíj wilt, Zoë.'

    Viktor glimlachte.
    'Je moet jezelf niet zo de grond in praten, Assa.' zei hij.
    'Ablaze is een simpele geest. Hij zal niet kunnen tippen aan uw intellect.'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 18:29 ]

    Sam staarde naar haar voeten, ze liet de woorden van Epialthes bezinken.

    -

    Eva liet Wense in een huisje even uitrusten en besloot te kijken of er mensen in de buurt waren. Ze hoorde kreet toen ze langs een paar verlaten huisjes liep. Ze keek eerst voorzichtig de huisjes in maar daar zag ze niemand, tot dat ze stemmen hoorde. Het kwam er achter vandaan.
    'Sam is zeker niet goed genoeg voor me. Nooit geweest. Ik heb ook niet gezegd dat dit is wat ik wil, maar je kan me niet wijsmaken dat dit niet is wat jíj wilt, Zoë.' Zei de mannen stem. Eva taste voorzichtig op de grond waar ze een plank vond. Ze stond achter een muurtje en had geen goed zicht op wat er gebeurde.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 19:02 ]

    Alaine keek op toen ze buiten een stem hoorde en vergat Nick spontaan. Ze duwde de deur van hun Iglo open en rende toen naar buiten, waar ze haar moeder om de hals vloog.

    Sam schrok.
    'Alaine!' Ze omhelsde haar dochter.

    'Je vernedert jezelf om mij te sarren,' bromde Zoë. 'Is je gevoel voor eigenwaarde je dan niets waard? Ik geloof niet dat je het doet Ignatius. Volgens mij weet je niet ees hoe!'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Oh nee?' vroeg Ignatius. Ze was hem duidelijk aan het uitdagen.
    Hij grinnikte nogmaals en bewees haar toen het tegendeel.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 16:06 ]

    Eva hoorde het meisje jammeren terwijl de jongen zich forceerde op het meisje. Eva sloop zachtjes erop af terwijl de jongen nog bezig was het meisje te verkrachten. Eva wilde nog sorry mompelen voordat ze hem neersloeg met de plank.
    'Sorry!' Piepte ze.

    Ignatius stortte bewusteloos ter aarde.

    Zoë kroop onder het bewegingsloze lichaam van Ignatius vandaan en benutte het feit dat hij niet voor rede vatbaar was door hem tegen het hoofd te schoppen, terwijl de tranen over haar wangen liepen. Ze was woedend, vernederd en het vlees tussen haar benen voelde aan alsof er een bulldozer overheen was gewalst.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes