• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, is maar een grapje x') dat plaatje heb ik gewoon op internet gevonden en was best grappig :p


    kan het plaatje niet zien :'( drrm begrijp ik het niet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Niemand komt aan mijn campbell..

    En iedwreen die ik haat moeten dood..

    En meer en meer krijg ik het gevoel dat er geen happy end gaat komen.


    haha ik ben zo gemeen. maar dan moet George zijn best maar doen x'D het ergste is dat er nog een idee zit maar dat wil ik nog niet spoileren gezien je het volgens mij vergeten lijkt te zijn. Dat voor deel II :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:



    omfg; ik heb link in url gedrukt omg ik haat hermelien :'3 niet doen George; Hermelien blijf van george af. He's mine bitch :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha ik ben zo gemeen. maar dan moet George zijn best maar doen x'D het ergste is dat er nog een idee zit maar dat wil ik nog niet spoileren gezien je het volgens mij vergeten lijkt te zijn. Dat voor deel II :'D


    Ik haat jou D: niet

    Dit moest je dus niet zeggen, want nu ga ik dood ban de nieuwsgierigheid maar ik wil ook niets lezen/horen aangezien ik spoilers haat aaaaargh


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik haat jou D: niet

    Dit moest je dus niet zeggen, want nu ga ik dood ban de nieuwsgierigheid maar ik wil ook niets lezen/horen aangezien ik spoilers haat aaaaargh


    Ik zeg dat atlijd als er een trailer vrij komt van een film die ik wil zien... niet kijken niet kijken... 1 seconde later uch mijn vingers hebben weer besloten om op play te drukken x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    omfg; ik heb link in url gedrukt omg ik haat hermelien :'3 niet doen George; Hermelien blijf van george af. He's mine bitch :'3




    Er zijn zat henoeg andere meisjes x'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)



    Er zijn zat henoeg andere meisjes x'3


    omfg die middelste picture <'3 en zo waar :'D terwijl mijn dylantjé campbell'tje single is :P wist j dat altijd George mijn fav is geweest :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik zeg dat atlijd als er een trailer vrij komt van een film die ik wil zien... niet kijken niet kijken... 1 seconde later uch mijn vingers hebben weer besloten om op play te drukken x'D


    Haha, zo was ik ook gisteren. Maar dan was het geen trailer. Ik en mijn nicht zouden vrijdag naar een lang gewachte film gaan die net in het bioscoop is gekomen en opeens zie ik op YouTube een scene staan van die film. Ik "vroeg me af" wat het was en klikte er op, een seconde later gooi ik mijn computer dicht omdat ik het niet wil zien :3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    omfg die middelste picture <'3 en zo waar :'D terwijl mijn dylantjé campbell'tje single is :P wist j dat altijd George mijn fav is geweest :'3


    Nu wel :']

    Ze speelden ook in een serie van waar ik het naam noet meer wist en daar hadden ze ook van die badass rollen ^^

    Watte :o ik had niet verwacht day hij single zou zijn :') komop, zoek hem op en adopteer hem voordat het te laat is.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Je bent afschuwelijk. Dit is afschuwelijk.’ Met dat stond hij op en wierp mij een blik toe. Ik wist zeker dat ik bloeddoorlopen ogen had en keek gauw weg.
    ‘Idioot dat je bent; ik ben het zat van dit. Ik zei dat dit een val was; ik wist het wel. Iedereen wist dit, Campbell ook, of niet? daarom wilde hij zo graag naar het beker, of niet? idioot! Dit was serieus de doel? Mij gaan doden zodat- zodat Voldemort kan herrijzen??’
    Ik slikte. Ik had hier zelf totaal geen idee van hoewel ik wel wist dat de heer van de Duister steeds sterker werd.
    ‘Hmm. Je doet nu net alsof je schrikt; George. Maar nee; we zouden jou gebruiken uit gebrek aan beter. Je had moeten weten dat je vroeg of laat los gekoppeld van Campbell moest worden. Op welk manier ook en dit was het ideale manier. Natuurlijk wisten we dat perkamentus zijn neus er weer in zou steken en we wisten ook dat jij Campbell zou helpen als dat zou kunnen. Campbell daar in tegen was onze pion. Hoe minder hij wist hoe meer profijt we van hem konden hebben.’ Ik slikte en ik voelde me ergens enorm gebruikt.
    ‘Maar Campbell heeft ontrouw laten zien aan de heer van de Duister; als je dacht dat mam erg was dan…’ met dat zweeg hij en ik keek met grote ogen naar Nathaniel.
    ‘Het was echt niet mijn bedoeling.’ Fluisterde ik zachtjes dubbelzinnig. Nee; als ik het doel wist had ik George zo ver mogelijk hiervan gehouden maar het was ook niet mijn bedoeling om mijn broer ontrouw te wezen.
    ‘Te laat; Campbell. Had je maar eerder moeten bedenken.’ Met dat zag ik hem zijn toverstok opheffen terwijl mijn ogen gespannen van George naar Nathaniel gleden.


    Slecht stukje :’D maar je mag hem onderuit gooien zodat ze uit Camps blik verdwijnen. Je hoeft hem nog niet persé meteen nu in deze post te doden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nu wel :']

    Ze speelden ook in een serie van waar ik het naam noet meer wist en daar hadden ze ook van die badass rollen ^^

    Watte :o ik had niet verwacht day hij single zou zijn :') komop, zoek hem op en adopteer hem voordat het te laat is.


    Haha alsof ik niet al gedacht heb om hem te ontvoeren en hem in mijn kelder te stoppen net zolang hij ook van mij kan houden ='3; ik bedoel we zijn perfect samen. Hij is maar 1 jaar ouder dan mij en we zijn beide in januari jarig x'D daarnaast hebben we allebei blond haar en bruine ogen. (Y)
    Hij woont alleen in canada ergens in een dorpje in the middle of nowhere; net zoals ik :'D alleen ik woon in nederland -.-'

    Hij moet gewoon inzien dat ik de ware ben (A) ik bedoel ik accepteerde hem zelfs toen hij geblondeerde haren had :p en zelfs toen hij in die prutfilm speelde accepteerde ik hem ook nog oh wauw; i'm huge fangirling :'3

    --
    OMFG ik wil weten hoe die film ehet :'D Forge badassen <'3 sounds awesomeeeehh :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Hmm. Je doet nu net alsof je schrikt; George. Maar nee; we zouden jou gebruiken uit gebrek aan beter. Je had moeten weten dat je vroeg of laat los gekoppeld van Campbell moest worden. Op welk manier ook en dit was het ideale manier. Natuurlijk wisten we dat perkamentus zijn neus er weer in zou steken en we wisten ook dat jij Campbell zou helpen als dat zou kunnen. Campbell daar in tegen was onze pion. Hoe minder hij wist hoe meer profijt we van hem konden hebben. Maar Campbell heeft ontrouw laten zien aan de heer van de Duister; als je dacht dat mam erg was dan…’
    ‘Het was echt niet mijn bedoeling.’ hoorde ik Campbell plotseling fluisteren.
    ‘Te laat; Campbell. Had je maar eerder moeten bedenken.’ en met dat hees hij zijn stok naar hem op. Mijn ogen fitsten naar Campbell en voor ik wist wat hij zou doen, gooide ik mezelf er tussen in en duwde Nathaniel van hem weg waardoor hij op het grond viel.
    'Je gaat hem niets aan doen- je gaat ons niet meer wat aandoen- ik ben het zat, het zat van dit alles!' Riep ik woest en bruut greep ik hem bij zijn kraag en trok jem de hoek om waar ik hem in het gras duwde voordat ik ook mijn stok naar hem uit stak.
    'Ik ben het zat van dit alles- van deze plan, van jullie ideetjes en al, van deze hele probleem vam jullie, alles wat ik wilde is een normale leven te kunnen leiden samen met hem. Of op z'n minst dat hij een normale leven kan gaan leiden. Is dat al teveel gevraagd? Voor jullie altijd. Ik ben het gewoon zat.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    trouwens; remember :p George mag vanaf nu niet terug keren naar Camp dus dan moet idk; iemand hem mee sleuren; molly ofzo die ongerust is over haar zoon idk iemand :'D Ralf ofzo :p want anders kan Campbell hem ook niet kussen @ zwerkbalveld :p oh god' dat word geniaal :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nathaniel-Jean Saunders

    Met een harde duw werd ik op de grond geduwd en ongewild voelde ik bloed naar mijn keel schieten. Dit vooral omdat heer der duister iedereen gestraft had. Hij was woest en ik had maar geluk dat hij nog niet op zijn volle kracht was.
    ‘Je gaat hem niets aan doen- je gaat ons niet meer wat aandoen- ik ben het zat, het zat van dit alles!’ met dat trok hij mij de hoek om. Te laf om te laten zien hoe hij wel niet kan zijn als hij woedend was; hoe agressief. Als Campbell dat zag zou hij zo en zo op hem afknappen.
    ‘Ik ben het zat van dit alles- van deze plan, van jullie ideetjes en al, van deze hele probleem van jullie, alles wat ik wilde is een normaal leven te kunnen leiden samen met hem. Of op z’n minst dat hij een normale leven kan leiden. Is dat al teveel gevraagd? Voor jullie altijd. Ik ben het gewoon zat.’
    Ik kon het niet laten om hem vol in zijn gezicht uit te lachen.
    ‘Ja; een normaal leven met hem leiden? Good luck; vooral nu Hij terug is. Iedereen weet dat hij míjn broertje is. Een pure tovenaar. Een dooddoener. Hij kan niet ontsnappen. Hij blijft van ons; altijd en vroeg of laat word hetgeen wat wij allen bezitten in hem wakker gemaakt en dan zal hij je vermoorden in je slaap. Hij is zoals mij; George. Wanneer snap je het nou.’ Zei ik ietwat lachend om zijn naïviteit. 'Hij zou mij altijd gaan en blijven zoeken. Waar ik ook dan ben.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya