• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik denk dat je ieeetsjes te laat bent hiervoor :''D


    Ietsjes maar x'D hahaha :p we zijn de enige goedlopende RP op Q eigenlijk :P

    post previous page

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 21:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom is jouw posts altijd als laatst op een pagina x'D

    En wat gaat er nu eigenlijk gebeuren? Ik bedoel, hoe gaan ze nu terug? Wie komt ze ophalen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Waarom is jouw posts altijd als laatst op een pagina x'D

    En wat gaat er nu eigenlijk gebeuren? Ik bedoel, hoe gaan ze nu terug? Wie komt ze ophalen?


    Anderling? ('x dat ben jij dus :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ietsjes maar x'D hahaha :p we zijn de enige goedlopende RP op Q eigenlijk :P

    post previous page


    Nope, op een na;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140474

    Ik ben erg benieuwd of deze rpg ooit in het nieuwsbrief is gestaan, onder het kopje "rpg van het week" x') want ooit was mijn story erin gestaan als story van het week en ik had er geen flauw idee van :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    telt niet.. hun schrijven alleen maar 2-3 regels MAX>.>


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘Nee, dit kan niet. Ralf; we moeten George vinden.’ nogmaals frondte ik mijn voorgoofd toen hij opsprong en een willekeurige gangpad in liep.
    'Nee, Campbell wacht,' riep ik en rende hem achterna. Ik deed geen moeite om hem tegen te houden en liep hem maar verward achterna.
    'W-wat bedoel je in merlijns naam? Wat is er met George? Ik- ufh-' murmelde ik toen ik tegem een gedaante aanbotste. Geschrokken deed ik een stap achteruit en zag professor Anderlinf staan. Oh ja, natuurlijk. Mijn rode vuurwerkje.
    'Jullie waren in de problemen, meneer Auron en Saunder?'
    Ik knikte met mijn hoofd en liep langs haar heen om Campbell naasy mij neer te trekken en Anderling aankeek.
    'Weet u niets af van Brooke, de dode kampioen die stierf toen ze het beker te pakkem kreeg wat een viavia bleek te zijn?'
    Anderling schudde zachtjes met haar hoofd wat me wat liet blozen en riep; 'dit was een val peofessor; ze is dood en ik wil samen met Campbell terug!'
    'We zouden ook u komen ophalen, Auron, samen met Saunders. Er werd gezegd dat er vijf minuten geleden een jongen werd gedood waardoor we de overige kampioenen moesten opzoeken. Maar ik heb niets gehoord over een tweede moord.'
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek Campbell geschrokken aan. Bedoeld ze.. George?! Ik wilde het vragen maar echter krweg ik het kans niet toen de oude vrouw ons vastgreep en samen werden we de tunnel ingeduwd en enkele secondes later verschijnselden we terug in het area neer.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wacht even ik reageer zo :p mn broer wilt toetje met me delen en de kat (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Chagrijnig kijk ik naar de klok. Omdat ik een paar grappen op Snape uit heb gehaald moest ik iedere dag van de week, een maand lang, strafwerk maken. Nog steeds zit ik op zijn kantoortje. En dat terwijl mijn vriendje buiten een levensgevaarlijke opdracht uit moet voeren. Nog twee minuten, dan mag ik weg. Snape heeft een bezwering op de deur geplaatst waardoor die alleen opent als het tijd is. Hij zit wel toe te kijkekn. Ik heb al alles geprobeerd maar de deur wil niet open. Naar de klok staren is de enige manier om mijn tijd door te komen; Snape heeft de ramen afgeschermd zodat ik niet kan kijken.
          Dan is het eindelijk tijd. Ik pak mijn tas, waar alle spullen nog inzaten en ren zo snel als ik kan naar het zwerkbalveld. Iedereen is in rep en roer en ik probeer aan iemand te vragen wat er allemaal aan de hand is. Niemand antwoord en ik blijf maar vragen. Na een tijdje zie ik Anderling met Ralf en Campbell. Ik twijfel niet voor ik iedereen wegduw en naar Ralf ren.
          'Ralf! Merlijns baard, ik maakte me zo ontzettend veel zorgen om je. Je bent er nog.' Ik kijk naar Campbell en trek Ralf dan in een Knuffel. Waar is George? Waarom is die niet hier? 'Wat is er gebeurt? Ik moest strafwerk maken bij Snape.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred is baaaack.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh, haaai :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Heheh er is weer eens een popcorntopic op Q. Ik hou echt van die topics :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred is back en haat nog steeds Campert :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ik keek om me heen toen we weer terug waren gekomen waar alles ook was begonnen. Ik kan het niet geloven; is George nou echt waar gedood? Geen winder dat Camobell zo zat te miezeren over George. En Anderling die wat zei over een dode jongen.. oh merlin. Vooe ik flauw kon gaan vallen voelde ik twee sterke armen om me heen geslagen worden die ik herkende als die van Fred en drukte me automatisch bog dichter tegen hem aan.
     'Ralf! Merlijns baard, ik maakte me zo ontzettend veel zorgen om je. Je bent er nog. Wat is er gebeurt? Ik moest strafwerk maken bij Snape.'
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en voelde spontaan een traan achter mijn ogen prikken. George Weasley; dood. Hoe moest ik het hem vertellen na sit alles? (Omfg iedereen gaat denken dat hij dood is) ik scheidde me wat van hem af en schudde gespannen met mijn hoofd.
    'Het is zo vreselijk..' murmelde ik dan zachtjes.
    'Brooke en George.. ze.. ze- oh Merlin.' Ik moest echt kotsen of het verliep niet goed met mij.
    'Ik wil weg.' Murmelde ik dan zachtjes.
    'J-jij en george zouden ook erin gegooid werden om mij en camp te beschermen om- voor het beker. Het was e-en val, jou konden ze niet vinden maar george ging erin. Hij en brooke-' daar haalte ik af en ik drukteme dixhter tegen hem aan. Kon Iik maar alrojd O blijven.
    'Ik miste je.' Murmelde ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik denk dat iedereen gaat denken dat george dood is. Tot dat perki tevoorschijn komt x'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Fred is back en haat nog steeds Campert :P


    Hij haat Campbell niet. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om mijn verhaallijn voort te zetten.

    Moet ik wachten op Camps post?


    Spoiler alert: you will save yourself