• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    trouwens; remember :p George mag vanaf nu niet terug keren naar Camp dus dan moet idk; iemand hem mee sleuren; molly ofzo die ongerust is over haar zoon idk iemand :'D Ralf ofzo :p want anders kan Campbell hem ook niet kussen @ zwerkbalveld :p oh god' dat word geniaal :P


    Perki zou hem toch spontaan komen halen zei je :)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Perki zou hem toch spontaan komen halen zei je :)


    jaa; ooh ik laat wel iemand anders camp halen. post staat op previous page :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik hem doden?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Mag ik hem doden?


    ; zegt ze enthousiast :P ja mag x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ; zegt ze enthousiast :P ja mag x'D


    Jeej


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij lachte. Hij lachte me serieus uit. En alweer snapte niemand mij, alweer snapte hij mij niet.
    ‘Ja; een normaal leven met hem leiden? Good luck; vooral nu Hij terug is. Iedereen weet dat hij míjn broertje is. Een pure tovenaar. Een dooddoener. Hij kan niet ontsnappen. Hij blijft van ons; altijd en vroeg of laat word hetgeen wat wij allen bezitten in hem wakker gemaakt en dan zal hij je vermoorden in je slaap. Hij is zoals mij; George. Wanneer snap je het nou. Hij zou mij altijd gaan en blijven zoeken. Waar ik ook dan ben.'
    'Wat zei ik net?' Siste ik woest en verkocht hem een aantal trappen.
    'Ik ben het zat. En helemaal van jou. Je hebt het mis..'
    Ik ben het onwijs zat, van zijn stoere woordjes, van zijn kleine leugentjes. Ik haat hem, ik wil hem wrg hebben. Ik wil hem dood hebben, alleen door hem is dit gebeurd. Ik wil dit niet meer, ik wil hem niet meer, ik ben het totaal zat. Van de wereld, van deze verdomde leven en van deze jongen voor mij. Ik perste mijnnogen dicht en boorde mijn nagels in het hout van mijn stok die ik nog steeds naar hem wees. En alsof mijn stok mijn woedde voelde, werd het warm. Althans, dat leek het. Of ik werd warm. Ik trilde van woedde. Ik opende mijn ogen en zag een groene lichtbol ophet uiteinde van mijn stok zweven. Ik dacht niet meer na en staarde naar de punt die nog steeds naar Nathaniel richtte. Ik staarde hem maar aan, diep in zijn ogen en murmelde; 'avada kedavra.' Waarna de groene lichtstraal hem volop in zijn borst Raakte.


    Jippy :D

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 20:20 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wauw... hij is zo cruel :'D x'D wauw badass george :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ga je ook nathaniel zijn laatste post schrijven :D ik ben benieuwd waar aan hij dacht voordat hij dood ging ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kan anders Ralf- Camp vinden als Perki george mee genomen heeft :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Ga je ook nathaniel zijn laatste post schrijven :D ik ben benieuwd waar aan hij dacht voordat hij dood ging ^-^


    als ik dat schrijf spoiler ik iets :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    als ik dat schrijf spoiler ik iets :P


    Hij leeft nog f niet (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Kan anders Ralf- Camp vinden als Perki george mee genomen heeft :'D


    Oké


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij leeft nog f niet (cat)


    heh :ó dat niemand kan leven van avada kedavra :p duuuh behalve als je Harreh heet :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Campbell!' Riep ik toen ik een bekende gestalte verderop zag liggen. Ik rende naar de jongen toe en trok hem overeind.
    'Ik zocht je, ik zocht je overal en dan bedoel ik ook echt overal; we moeten weg hier! Ik kwam bij het beker samen met Brooke- ze- ze rende sneller dan mij en greep naar het beker en verdween! Ze- ze is dood Campbell.. we moeten weg hier.'
    Zonder op een antwoord te wachten trok ik mijn stok in het lucht uit en vuurde een rode vuurwerkje af. We moeten hier weg, dit is echt geen wedstrijd meer. Weten de anderen al over de dood van Brooke? Oh god.. dit is ernstig.

    Even snel getypt.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Dumbledore

    Voorzichtig legde ik een hand op de oranjeharige jongen voor me hoewel ik juist keek naar de jongen die op de grond lag. ‘Nathaniel-Jean Saunders.’ Ik schudde treurig mijn hoofd voor er een vrouw uit het niets verdween en bij haar zoon neerknielde voor ze haar blik woedend; zelfs meer dan dat over ons heen liet gaan. ‘Wacht maar; het zal niet lang duren voor hetzelfde jullie ondergaat.’ Spuwde ze voordat ze in een gebaar weg verschijselde met Nathaniels’ lichaam.
    ‘Ik denk dat het ook tijd is voor ons om te gaan.’ Met dat verdwijnselde ik met hem naar de ingang van Zweinstein waar een koets met terzielers klaar voor George stond om mee genomen te worden naar Zweinstein voordat ik hem tegenhield. ‘Ik wil graag dat alles wat je hebt meegemaakt vanavond geheim houd; meneer Weasley. Nachtje madame Plijster lijkt me voldoende.’

    Oke dit is 100% niet dumbledore maar ik was inspiratieloos voor onze oude knar :p je gaat nu iig naar zweinstein als je de koets in rolt :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya