• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    heh :ó dat niemand kan leven van avada kedavra :p duuuh behalve als je Harreh heet :P


    Weet ik veel, je maakt me paranoïde met je idee want io weet het niet! Het kan van alles zijn kaar ik denk dat hij nog leeft whaaaaa!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    post previous page x'D alleen je raakt teleurgesteld over dumbledore ;P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Weet ik veel, je maakt me paranoïde met je idee want io weet het niet! Het kan van alles zijn kaar ik denk dat hij nog leeft whaaaaa!


    hij is dood (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    post previous page x'D alleen je raakt teleurgesteld over dumbledore ;P


    Het is voor iedereen altijd moeilijk om hem goed neer te schrijven ^^ alleen J.k Rowling kan het en niemand anders.. hij is gewoon te wijs en wij, de jongeren van tegenwoordig zijn alles behalve wijs (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    hij is dood (A)


    Hoe kan ik je gelobem :'O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Het is voor iedereen altijd moeilijk om hem goed neer te schrijven ^^ alleen J.k Rowling kan het en niemand anders.. hij is gewoon te wijs en wij, de jongeren van tegenwoordig zijn alles behalve wijs (:


    Far too kind x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoe kan ik je gelobem :'O


    You have to trust me on this. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik rukte hard aan de takken die mijn polsen nog steeds strak gevangen hielden. Tranen gleden van mijn gezicht terwijl ik maar nerveus naar het einde van de grote hoge heg keek waar George en Nathaniel achter verdwenen waren. Ik had stemmen gehoord en een harde knal wat gepaard ging met een groot fel lichtflits. George mocht niet dood zijn- George mocht niet- ‘Campbell.’ Ik werd iets verder omhoog gerukt door Ralf.
    ‘Ik zocht je, ik zocht je overal en dan bedoel ik ook echt overal; we moeten weg hier! Ik kwam bij het beker samen met Brooke- ze- ze rende sneller dan mij en greep naar de beker en verdween! Ze- ze is dood Campbell.. we moeten weg hier.’ Hij schoot rode vlammen uit zijn toverstok en ik rukte nog eens aan de takken die me nog steeds vasthielden.
    ‘Ralf- alsjeblieft- George.’ Murmelde ik terwijl ik gestresst mijn hoofd schudden. ‘Ik zit vast.’ Als bewijs rukte ik weer aan de takken. ‘met vlammen kunnen ze wel weg; ik moet het zien; Ralf. Straks… straks.. door mij.’ Murmelde ik terwijl ik hard op mijn lip beet om mijn tranen tegen te gaan. ‘Alsjeblieft; Ralf.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Nathaniel Saunders. Nathaniel, de broer van Campbell Saunder, zijn lijk, de lijk die ik had gecreëerd lag voor me in het gras. Stokstijf bleef ik zo staan en liet mijn stok zakken. Ik heb hem gedood. Ik heb hem echt waar gedood. Heb ik spijt? Ik voel niets. Geen angst, blijdschap, geen woedde, ik kon even niet meer denken. Zelf niet door de hand die op mij werd geplaatst.
    ‘Nathaniel-Jean Saunders.’
    De oude vrouw die ik nog heel goed kende kwam tevoorschijn. Ze knielde voor het lijk neer en keek ons woest, meer dan woest aan.
    ‘Wacht maar; het zal niet lang duren voor hetzelfde jullie ondergaat.’ en met dat verdween ze samen met Nathaniels’ lichaam.‘Ik denk dat het ook tijd is voor ons om te gaan.’
    Ik draaide me om waar ik Perkamentus zag staan en bleef ook zo staan tot we verdwijnselden en op het zweinstein terrein neerkwamen. Voor een koets neer dan.
    ‘Ik wil graag dat alles wat je hebt meegemaakt vanavond geheim houd; meneer Weasley. Nachtje madame Plijster lijkt me voldoende.’
    Zonder iets te zeggen stapte ik het koets in en staarde de oude man nog even aan. Nog steeds kwam er niets uit mijn mond. Heb ik spijt?
    'Oké.' Murmelde ik maar.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Ralf- alsjeblieft- George.’
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek acjterom, denkend dat george achter ons stond, maar nee.
    ‘Ik zit vast. met vlammen kunnen ze wel weg; ik moet het zien; Ralf. Straks… straks.. door mij.. Alsjeblieft; Ralf.’
    Ik draaide me weer om en knielde voor Campbell neer om vervolgens mijn stok naar de takken te wijzen die Campbell vast hielden en murmelde twijfelend 'incendio,' wetend dst dit niet de toepadselijkste spreuk was. Maar toch verdwenen de takken en gauw trok ik Campbell naar mijn richting toe zodat hij niet zou verbranden.
    'Wat is er met George? Wat is er gebeurd Campbell?'

    En nu :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mag ik Hannah Abbott uit Hufflepuff?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ohw, dit is het speeltopic


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Ohw, dit is het speeltopic


    speel topic 20 al :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk dat je ieeetsjes te laat bent hiervoor :''D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Indencio.’ Met dat vlogen de takken in de brand en trok Ralf me dichter naar hem toe.
    ‘Wat is er met George? Wat is er gebeurd Campbell?’ ik negeerde zijn vraag en ook al stootte ik hem zacht aan omdat mijn coördinatie naar het dieptepunt gedaald leek te zijn terwijl ik op sprong en snel de richting op liep waar Nathaniel en George op gegaan waren. Echter was daar niemand. Nerveus haalde ik een hand door mijn haar. ‘Nee, dit kan niet.’ Murmelde ik gestrest en door alle spanning begonnen tranen harder van mijn gezicht te glijden. ‘Ralf; we moeten George vinden.’ Murmelde ik gespannen terwijl ik wild om me heen begon te kijken voordat ik een willekeurige gangpad in liep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya