• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jezus, gedraag je niet zo arrogant :'d


    wat was dit ookalweer

    Hahah dat spelletje als je internet het niet doet in chrome is zo leuk :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gekkenuur is begonnen. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is de wereld niet gratis, maar moet het zo ongelooflijk duur zijn? (cat)


    -

    Wat een zeikmensen in deze klas.


    'Darling, just hold on'

    Eigenlijk het lek in mijn Facebook beveiliging gevonden. Nu kunnen niet-vrienden mij niet meer lastigvallen. Yeah! :Y)


    26 - 02 - '16

    Bah, wat een vies gebakje ;/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb er een hekel aan om ziek te zijn en pijn te hebben. x_x Dit soort pijn is een stuk erger dan spierpijn.


    Your make-up is terrible

    Vanavond trainen en ik moet eigenlijk nog m'n benen scheren, ach fuck it, niemand die het ziet en zo erg is het niet.


    'Darling, just hold on'

    Als ik zeg dat hij het op mijn laptop niet doet, hoef je er niet even in te wrijven dat hij het wel doet met een te irritante ondertoon in je stem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GEFELICITEERD JIP. ^^
    Uh, acht, denk ik? Ik ga even een lijstje maken, want zo raak ik de tel kwijt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DANKJEWEL INGE. Ik ben zelf de tel ook helemaal kwijt, maar je manieren zijn wel heel origineel, moet ik zeggen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh my hell.
    Eminem, wat doe je me toch aan? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm so fucking done with this world. Zwarte kinderen worden gewoon neergeschoten zonder dat hun moordenaar terecht gesteld word, regeringen zijn fucking assholes, oorlogen worden gevoerd omwille van geloofsovertuigingen en stukken land. Seriously, guys, what the fuck are we doing to ourselves?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 22:20 ]


    kindness is never a burden.

    I don't get it at all. It's over. And it don't seem to bother you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.