• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wallace schreef:
    Oh my hell.
    Eminem, wat doe je me toch aan? D:


    What, what, what? Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kuvira schreef:
    I'm so fucking done with this world. Zwarte kinderen worden gewoon neergeschoten zonder dat hun moordenaar terecht gesteld word, regeringen zijn fucking assholes, oorlogen worden gevoerd omwille van geloofsovertuigingen en stukken land. Seriously, guys, what the fuck are we doing to ourselves?


    It's a mad world and I agree with you.


    26 - 02 - '16

    Oké, ergens ben ik bang voor kerst, maar ik verlang nu toch wel heel erg naar de kerstvakantie. Vooral omdat het op het moment alleen maar over dat achterlijke huis kan gaan en ik niet eens normaal ergens anders over kan praten zonder onderbroken te worden door dat verachtelijke onderwerp dat nu onderhand echt mijn neus wel uitkomt, vooral omdat ik probeer te relaxen, terwijl ik mij dood stress voor morgen en jullie met jullie achterlijke huis alleen maar de sfeer gespannener maken. Echt, als ik mijn tentamen haal heb ik het net als bij mijn examens en mijn andere tentamen niet aan jullie te danken en al helemaal niet aan jou. Ben blij als je dat huis eindelijk gekocht hebt en mijn rust (en die van paps en mams) niet de hele tijd meer verstoort door alle aandacht op te eisen hier D:


    Happy Birthday my Potter!

    DiNozzo schreef:
    (...)

    What, what, what? Ö

    Ik ben verslaafd aan dat nummer "That's All She Wrote" van T.I & Eminem. Ken je dat nummer? It'd be like, repeat, repeat, repeat. Repeat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is zo saaai. . .


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben ik nog op? (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wallace schreef:
    (...)
    Ik ben verslaafd aan dat nummer "That's All She Wrote" van T.I & Eminem. Ken je dat nummer? It'd be like, repeat, repeat, repeat. Repeat.
    Nu moet ik denken aan de remix van Calvin Harris met Eat, Sleep, Rave, Repeat. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    En het was weer zo ver. Huilend wakker worden. Uugh.
    I'm tired of waking up in tears- Owl City heeft gewoon dat lied voor mij geschreven :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Welcome back Q! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo lang geen Quizlet was best wel moeilijk :')

    Yeaaah, Quizlet is alive again! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh how I've missed you!


    Nog twee uur wachten op tentamen


    Happy Birthday my Potter!

    Het album is zó, zó gaaf. Dit hele album is gewoon mijn jam voor de rest van het jaar. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yay, Q is back *O*


    -

    Oké, ik wil niet. Het gaat mij toch nooit lukken. Ik ben veel te zenuwachtig. Ah, ik haat toetsen. Arg, waarom laten ze mij dan ook zolang niks te doen hebben voor een toets zonder enige afleiding dan mijn laptop vol met de veel te grote hoeveelheid leerstof D: Serieus, ze moeten die dingen niet meer van 17:30-19:30 plannen wanneer ik een college heb om 11:00-12:45 Meh! Frustratie en zenuwen en blug.


    Happy Birthday my Potter!