• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat ben jij een bitch zeg.


    26 - 02 - '16

    I wake up to my boring days
    Never was a child, I was born this way
    Always there but always out of place
    Feels so alien

    Bostick schreef:
    (...)

    Sorry ik moet altijd zo lachen om jouw posts omdat er moeder in staat. Niet gewoon mam of mamma, maar letterlijk moeder. Ik vind dat altijd zo grappig, weet niet waarom trouwens (cat)

    En de rest van je post: misschien kan je met een vertrouwenspersoon gaan praten dat die met je moeder moet gaan praten over het probleem?


    Ik schrijg geen mam of mamma omdat ik haar ook niet zo noem. En dat kan ik niet want ik heb niemand om tegen te praten. Thanks, tho.


    kindness is never a burden.

    Kuvira schreef:
    (...)

    Ik schrijg geen mam of mamma omdat ik haar ook niet zo noem. En dat kan ik niet want ik heb niemand om tegen te praten. Thanks, tho.


    Huw, moet je je moeder moeder noemen? Hmm okeej ^^
    Ieder zijn eigen regels natuurlijk (:


    Uhm, kan je op school niet naar je mentor toe gaan? Die hebben vaak ook een soort rol van vertrouwenspersoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Huw, moet je je moeder moeder noemen? Hmm okeej ^^
    Ieder zijn eigen regels natuurlijk (:


    Uhm, kan je op school niet naar je mentor toe gaan? Die hebben vaak ook een soort rol van vertrouwenspersoon.


    Ik noem haar niks. Ze weet wel wanneer ik tegen haar praat en anders noem ik haar bij haar voornaam.

    Laatste keer dat ik dat probeerde, is het enkel erger geworden.


    kindness is never a burden.

    Hell.
    Smoking.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kuvira schreef:
    (...)

    Ik noem haar niks. Ze weet wel wanneer ik tegen haar praat en anders noem ik haar bij haar voornaam.

    Laatste keer dat ik dat probeerde, is het enkel erger geworden.


    Aah okee...

    Hmm dat is wel balen ja. Nja misschien dan op een andere manier hulp vinden, ik zou het niet anders weten. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    So. Waarom moet ik, iedere keer dat ik met m'n crush praat en hij echt geïnteresseerd lijkt te zijn in wat ik zeg, zulke ongelofelijk fucking awkward dingen zeggen? Ik kan dit beter opgeven, volgens mij, lol. Sorry, maar dat was echt het meest domme antwoord ooit op de vraag "Dus ... ga je mee naar de schaatsbaan?" :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat moment dat je erachter komt dat je je bakje opgewarmd eten nog naast je hebt staan en het bijna vergeet, en het daardoor nog een keer in de magnetron mag zetten >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben nu zo bang voor de reacties. Ik weet niet of ik dit aankan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wtf dude. Wat een naai vraag. Niemand snapte wat je wilde en niemand wist het antwoord. Daar gaan al 1/4 van de punten.


    Happy Birthday my Potter!

    Wow, dit is ontzettend wennen, zo'n schuine boblijn. Ik moet zeggen, het staat me echt goed.


    'Darling, just hold on'

    Ik ben zó klaar met school. Ugh. Heb deze week nog geen enkel moment vrije tijd gehad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damn, het moet ook altijd om jou draaien, ugh.


    'Darling, just hold on'

    Ik ben het gewoon zat. Kut leven.


    26 - 02 - '16