• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    haha sorry, dat stukje waar George Angelique aan het uitschelden moest er gewoon bij. ik heb gewoon mezelf er puur ingewerkt in plaats van George omdat ik het niet meer kon volhouden x')


    Wauw jíj haat Angelique?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wauw jíj haat Angelique?


    natuurlijk, waarom niet?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    natuurlijk, waarom niet?


    Because she loves you


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Because she loves you


    weet je nog wat ze allemaal deed vorig jaar? wisseldrank. liefdesdrank, verklappen, vechten met Campbell, alles om cage uit elkaar te halen :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    weet je nog wat ze allemaal deed vorig jaar? wisseldrank. liefdesdrank, verklappen, vechten met Campbell, alles om cage uit elkaar te halen :'o


    Die liefdesdrank was echt gruwelijk...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Die liefdesdrank was echt gruwelijk...


    sorry daarvoor :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Je gelooft me niet… je gelooft me niet. Je gelooft me nooit. Jij wilt iedereen hebben. Iedereen die je wilt, en nu kust iemand me, wat we beide niet wilden en nu haat je me.’ Ik kijk naar Campbell en heb medelijden met hem. Met iedereen hier eigenlijk. Niemand hier verdient wat hij meegemaakt heeft. Waarom maken wij altijd alles mee en anderen niet?
          George kijkt me verontschuldigend aan.‘kan jij alsjeblieft, alsjeblieft in deze bed liggen tot ik weer terug ben? Ik moet even vijf minuutjes met hem praten.’ Voor ik kan antwoorden loopt hij weg. Zuchtend kruip ik onder de dekens en kijk ik met een pruillip naar Ralf.
          'Sorry wolfje. Ik denk dat ik even mijn broer moet helpen. Maar ik kan nog wel knuffels geven!' Ik trek hem naar me toe en verberg even mijn gezicht in zijn haar. Hij is zo lief, maar toch is alles zo moeilijk voor hem. Hij verdient het niet. Hij verdient een goed leven zonder problemen. Waarom ben ik dan degene die alles voor hem verpest?


    Spoiler alert: you will save yourself

    see; alweer denkt Fred dat hij alles verpest terwijl dat niet zo is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Wie zegt dat ik iedereen wil hebben. De enige personen die ik wil hebben is mijn familie en jou..’ geschokt hief ik mijn hoofd op en zag George tegenover me zitten in de vensterbank waardoor ik onwillig wat dichter tegen de muur dook.
    ‘en wie zegt dat ik je haat.. ik zag wel dat hij je gekust had en ik dacht ook werkelijk dat jij hem terug gekust had, tot je zei dat het niet waar was. Ik zweer je dit zou ik bij niemand denken, zeggen voelen of doen; maar als het om jou gaat geloof ik meer naar wat jij zegt in plaats van wat ik zelf zie of van anderen hoor. Want ik hou van je, en als je heel erg van iemand houd kunnen ze elkaar makkelijk geloven. en als je me dus nu niet geloofd, betekend het dat je me niet wilt geloven omdat je niet meer met mij wilt zijn of niet zo erg van mij houd als ik dacht.’
    Ik schudde mijn hoofd terwijl ik maar naar het stof keek wat doordrenkt werd door de tranen die van mijn gezicht bleven rollen.
    ‘Ik- ik weet dat je aan Polygamie doet- George- e-en ik- ik vind dat niet erg- het is niet alsof ik nog een greintje zelfrespect over heb- het is niet alsof ik verwacht had dat je genoeg zou kunnen hebben aan mij. Z-zolang jij maar gelukkig bent; al- al ben ik nog zo jaloers op de meisjes of jongens die jij leuk vind.’ Ik trok mijn hand uit die van hem terwijl ik ze weer stevig om mijn middel heen sloeg en mijn vingers hard in mijn zij drukte waar de wond zat waardoor ik met moeite een kreet binnen hield.
    ‘Ik weet ook dat je liever wilde dat ik voorgoed verdwenen na-na de wedstrijd. Dat is per s-slot van rekening wat iedereen wilt. In plaats van het stoppen van jouw leven te verpesten ga ik gewoon door. I-ik ga naar je school; waar ik h-helemaal niet h-hoor. J-je gaat b-bijna dood-..
    Trillend drukte ik mijn vingers dieper. Ik maak alles erger. Ik maak alles slechter. Ik verpest alles en het ergste was dat George daarover loog.
    ‘Je was zo blij tot je mij zag- en ik weet waarom. Je moet liegen als je mij ziet o-omdat je geen schuldgevoel wilt hebben a-als, a-als ik weer zelfmoord pleeg.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    George verliet mij en Fred waardoor wij alleen achterbleven en ik zag via mijn ooghoeken hoe Fred in het bed klom en onder het dekens kroop.
    'Sorry wolfje. Ik denk dat ik even mijn broer moet helpen. Maar ik kan nog wel knuffels geven!'
    Ik kan het niet laten en begon wat te lachen toen hij me in een knuffel trok. best wel een ongemakkelijke positie ook, maar wat boeit het?
    'Maakt niets uit. misschien is het hier zelfs gezelliger dan het grote zaal, waar we urenlang naar de eerste jaars moeten staren die gesorteerd worden.' zei ik en liet hem eerder los om op weer mijn huidige positie op het bedrandje aan te kunnen nemen.
    'Hopelijk komt alles zo snel mogelijk goed.. en- en even dacht ik dat dit jaar anders zou zijn zonder Klammfels erbij.' murmelde ik en begon met mijn vingers te spelen. Dat dacht ik echt. maar zo te zien moeten we niet al te veel hopen. Er bestaat nog iets als ''zwadderaars''. Ik hoop maar tenminste dat alles zo snel mogelijk opgelost word. Maar dat is ook alles wat ik kan doen; hopen. Net als wat ik eerder ook al zei; eigenlijk ben ik gewoon niets waard. Ik doe niets en als ik iets doe is alleen hopen en heel verliefd naar Fred staren. Fred verdient echt waar een beter persoon. Iemand die hem echt helpt, iemand die echt laat zien dat hij of zij om hem geeft, iemand die minstens ‘ik hou van je’ kan zeggen aangezien ik dat nooit heb gezegd. Nooit zover ik het weet.. misschien glippen er wel een of twee momenten in mijn hoofd, maar dat is dan ook echt alles. Nooit heb ik hem gecomplimenteerd of wat dan ook of- of..
    En toen pas merkte ik hem aan het aanstaren was en voelde me rood worden waarna ik gauw weer wegkeek.
    ‘Fred.. ik- ik heb het nooit echt laten merken maar..’
    Merlin dit is ongemakkelijk.
    ‘.. je weet dat ik van je h-hou, toch?’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Wat me nu pas opviel waren de tranen die langzaam zijn wangen afrolden. Oh Merlin, waarom altijd ik? Waarom altijd hij?
    ‘Ik- ik weet dat je aan Polygamie doet- George- e-en ik- ik vind dat niet erg- het is niet alsof ik nog een greintje zelfrespect over heb- het is niet alsof ik verwacht had dat je genoeg zou kunnen hebben aan mij. Z-zolang jij maar gelukkig bent; al- al ben ik nog zo jaloers op de meisjes of jongens die jij leuk vind.’
    Hij trok zijn hand uit die van mij wat mij verbazingwekkend erg brak. Maar wat ook brak, waren zijn woorden. Merlin nee! Waarom zou ik aan Polygamie doen? Dit is gekkenwerk.
    ‘Ik weet ook dat je liever wilde dat ik voorgoed verdwenen na-na de wedstrijd. Dat is per s-slot van rekening wat iedereen wilt. In plaats van het stoppen van jouw leven te verpesten ga ik gewoon door. I-ik ga naar je school; waar ik h-helemaal niet h-hoor. J-je gaat b-bijna dood-.. Je was zo blij tot je mij zag- en ik weet waarom. Je moet liegen als je mij ziet o-omdat je geen schuldgevoel wilt hebben a-als, a-als ik weer zelfmoord pleeg.’
    Als een stier schudde ik met mijn hoofd en sprong op wat een pijnscheut in mijnborstkast opleverde. Even sloot ik mijn ogen en drukte mijn handen op mijn borstkast om de pijn te verzachten en dwong mezelf om mijn ogen te openen en Campbell recht in de ogen aan te kijken.
    ‘Campbell NEE! Waarom denk je aan zulke dingen?’ begon ik en begon ongemakkelijk op mijn plek te wankelen. Nog even en ik zou achterover neer vallen van de pijn in mijn borstkast.
    ‘waarom Polygamie? Dat is absoluut niets voor mij. Kom op Campbell Saunders; weet je waarom al deze drama begint? Omdat je jezelf lager inschat dan dat je bent.’ Misschien kwam dit deels hard over kwam, en daar kwam ik dus nu ook pas achter en hoopte dat Campbell er anders over dacht.
    ‘Campbell, ik weet echt niet meer wat ik moet doen om mijn liefde voor jou te bewijzen. Al een hele jaar lang bleef ik bij jou omdat ik van je hield en hoe eigenaardig of hard het ook klinkt, als ik je echt waar weg wilde hebben, als ik je echt waar haatte en niet meer leuk vond zou ik op z’n minst zeggen dat we het best vrienden kunnen blijven. Maar nee, ik ben nog steeds bij jou, ik plak nog steeds aan jou, volg jou, zeg dat ik van je hou, geloof jou en zeg dat ik van je hou en ik zeg nogmaals dat ik van je hou want ik hou ook echt van jou!’ en dit alles zei ik iets te snel waardoor ik even dacht dat hij het niet verstond. Maar ach ja. Ik bleef even een aantal minuten zwijgend staan voordat ik terug naar hem toe liep en zachtjes de tranen van zijn wangen wegveegde en vervolgens een zachte kus op zijn lippen te plaatsen voordat ik me slecht een paar centimeter terugtrok en fluisterde; ‘Campbell Saunders. Het stelt me teleur dat je na dit alles me nog steeds niet kent.’ Dat was maar een klein grapje. Maar deels meende ik het ook.


    dit is een hele hoofdstuk voor jou, 730 woorden (flower)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 22:05 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Soms altijd vraag ik me af waarom George uberhaupt van Camp houd...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell NEE! Waarom denk je aan zulke dingen? Waarom Polygamie? Dat is absoluut niets voor mij. Kom op Campbell Saunders; weet je waarom al deze drama begint? Omdat je jezelf lager inschat dan dat je bent. Campbell, ik weet echt niet meer wat ik moet doen om mijn liefde voor jou te bewijzen. Al een hele jaar lang bleef ik bij jou omdat ik van je hield en hoe eigenaardig of hard het ook klinkt, als ik je echt waar weg wilde hebben, als ik je echt waar haatte en niet meer leuk vond zou ik op z’n minst zeggen dat we het best vrienden kunnen blijven. Maar nee, ik ben nog steeds bij jou, ik plak nog steeds aan jou, volg jou, zeg dat ik van je hou, geloof jou en zeg dat ik van je hou en ik zeg nogmaals dat ik van je hou want ik hou ook echt van jou!’
    Voor ik het zelf überhaupt in de gaten had voelde ik zijn handen mijn tranen wegvegen voordat ik zijn lippen tegen die van mij voelde, die ik automatisch beantwoorden en net zoals iedere kus die wij deelde; in welke toestand dan ook vond ik het enorm jammer als het eindigde.
    ‘Campbell Saunders. Het stelt me teleur dat je na dit alles me nog steeds niet kent.’ Ik schudde enkel mijn hoofd voordat ik mijn lippen weer tegen hem drukte en mijn hand van me wond los liet om krampachtig zijn nek vast te houden zodat hij niet weg kon glippen waar ik ergens enorm bang voor was. Dat was ook de grootste reden waarom ik hem nog vast hield toen ik mijn lippen van die van hem losmaakte.
    ‘Ik ken je helemaal niet- e-en dat maakt me bang. I-ik weet niet hoe ik j-je blij kan maken.’ Stotterde ik terwijl ik ietwat geforceerd zijn nek streelde terwijl er nog een hele grote angst over mijn borst genesteld stond.
    ‘G-george. Ik- ik heb h-het w-weer verpest..’ ik slikte zachtjes voordat ik mijn ogen van hem los maakte. ’S-Straf me.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Soms altijd vraag ik me af waarom George uberhaupt van Camp houd...


    Urgh

    Weet je, ik haat deze vraag want soms kan je die gewoon niet beantwoorden.

    Want soms als je van iemand houd van wie je eigenlijk niet mag of wilt houden zit je zo in je bed en wreet jezelf op met de vraag; "waarom hou ik van diegene? Waarom precies die persoon?"
    Althans, dat is me ook wel eens overgekomen terwijl er helemaal niets bijzonders aan diegene was net als Campbell.

    Er is wel een lijstje, maar dat zijn de standaard dingen waarom je iemand leuk kan vinden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    uch ik moet nog een post met Kealan verzinnen x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya