• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Yep.. camp heeft heel zijn leven, carriere weggegooit omdat hij niet van George houd. .... xd


    Ja, weet ik veel, gevoelens kunnen ook wegwaaien :'} het is gewoon zo iets van : "het is te mooi om waar te zijn".


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja, weet ik veel, gevoelens kunnen ook wegwaaien :'} het is gewoon zo iets van : "het is te mooi om waar te zijn".


    Camp is niks waard. Hij is echt t slechtste vriendje ever en brengt george alleen in de.problemen...ik denk dat t eerder andersom is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Camp is niks waard. Hij is echt t slechtste vriendje ever en brengt george alleen in de.problemen...ik denk dat t eerder andersom is.


    De gevoelens die Campbell hem geeft heeft Geirge nog nooit bij een ander gevoeld. Hoe lief hij is en zacht, terwijl George wat ruwer en sterker is. Tegenpolen trekken elkaar aan. Maarja. Als George Camp zo ziet staan, merkt hij dat de wereld soms echt vol zit met allemaal verassingen, en niet alleen grappen en lachen, maar ook op wat voor vreemde wijze je van iemand kunt gaan houden en hoe erg ook. Het is gewoon zo; George houd gewoon zielsveel van hem en hij wilt deze gevoel niet kwijt rakrn. Campbell niet kwijtraken, tenminste.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En als jij dit zegt.. vraag ik me echt af wat Fred dan in Rlaf ziet xq. Ik bedoel, ik weet niet eens wanneer Ralf hem voor het laatst een compliment heeft gegeven terwijl Camp dat wel deed. Zo dankbaar dat er obdanks dit nog wel een red is <'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Mijn topics, mijn post komt in de namiddag.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Waar zijn we in het speeltopic nu?]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    [Waar zijn we in het speeltopic nu?]


    avondmaal is bezig (aankomst avondmaal bedoel ik daarmee.)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Jonah Barret

    Ik hoor voetstappen achter me en hoef niet te vragen wie het is; Kealan. Hij trekt me in een vriendschappelijke omhelzing. ‘Jemig; dit gaat de goede kant op- hoewel je natuurlijk wel meer kon doen dan alleen kussen. Maar je bent altijd een man van de daad geweest; en natuurlijk zag ik wel dat je van de kus tussen jullie twee genoot. De pure innerlijke verlangens in je kwamen los; het spatte er van af.’ Hij begint te lachen en ik lach terug.
          'Hém? De gedachte alleen al is genoeg om me misselijk te maken. Ik deed het alleen voor wat jij ook van plan bent. Ik stroop mijn mouw snel even op en laat het Duistere Teken zien. De dag nadat de Heer van het Duister herrezen was ben ik samen met mijn vader naar hem toe gegaan en heb ik hem mijn trouw gezworen. Hij zei dat hij blij was om de nieuwe Barret erbij te hebben, maar dat hij nog geen opdracht voor me had, behalve dan dat ik moest ontkennen dat de Heer van het Duister herrezen was, wat niet erg moeilijk is.
          'Oh merlin; dit gaat veel makkelijker dan gedacht; natuurlijk. Campbell is altijd de stille jongen geweest. Hij is wereld beroemd- zelfs nu hij niet meer in het zwerkbal team zit gezien iedereen denkt dat hij samen met zijn ‘lover’ de wereld over is waardoor hij maar een tijdelijke pauze heeft. De roddelbladen staan er vol van. Moesten ze eens de waarheid weten; Campbell Saunders.. De jongen die te bang is om een enkele woord te spreken.’ Ik rol met mijn ogen. Campbell Saunders heeft altijd zo ontzettend veel aandacht gekregen en nog steeds doet hij er helemaal niks mee.
          'Hopelijk is dit snel voorbij. Mag ik trouwens weten aan welk plan ik überhaupt meewerk? Ik mag dan wel een achterstander zijn van de Heer van het Duister, maar ik vind het nog steeds wel fijn om te weten waar ik aan mee werk.'

    Fred Weasley

    'Je hebt gelijk,' mompelt George. Ik kijk hem trots aan en knuffel hem nog net niet van vreugde.
          'Goed. Blijven jullie bij hem en zorgen jullie er voor dat hij niet weer uit het ziekenzaal gaat glippen net als vorig jaar.' Ralf zegt iets, maar ik kijk alleen naar George. Wat het ook kost, ik moet aan zijn zijde blijven staan. Hij is mijn tweelingbroer en zonder hem ben ik geen geheel meer. Toen ik dacht dat ik hem verloren was, viel mijn hele wereld kapot.
          '.. Je kon me ook daar laten. Ik was niet zo erg ernstig gewond.. hij vermoorde me alleen, niets ernstigs,' zegt hij met een zwak glimlachje. Ik weet dat het een grap is, maar op dit moment kan ik er niet om lachen.
          'George Weasley, er zijn veel mensen waarvan ik hou, maar er zijn er maar twee waar ik niet zonder zou kunnen leven. En die staan allebei in deze kamer. En van Ralf hou ik met heel mijn hart, maar jij bent mijn tweelingbroer. Waag het niet om te denken dat jou dood mij niet helemaal kapot achter laat.’
          George staart naar de deur en ik draai mijn hoofd ook die kant op, om iets te zien wat ik niet verwacht had. De vriend van Kealan die net zo ontzettend vervelend was, kust Campbell. Ze staan daar even en ik kijk alleen toe, hoewel ik iets zou moeten doen. Ik zou daarheen moeten lopen en allebei die jongens in elkaar slaan. Maar natuurlijk doe ik weer niks.
          ‘H-het- h-het is niet zoals het lijkt- ik wilde het niet. E-echt niet. H-hij ook n-niet..’ Campbell staat in de deuropening en ik weet niet wat ik moet doen. Natuurlijk is George weer vergevingsgezind, want zo is hij nou eenmaal. En hij houdt zielsveel van Campbell, die net met een ander stond te zoenen.
          '.. Ik wil je geloven. Ik- ik zei je eerder dat ik niet zo een jaloers type ben. Ik neem dat terug. .. Wil je alsjeblieft naar binnen komen.' Ik kijk even naar Ralf en kijk dan weer naar George.
          ’Het lijkt me een slim plan om jullie even wat tijd alleen te geven. Ralf, ik moet even kijken of niks van mijn spullen onderschept is. Kom je mee?’ vraag ik. Het is een zwak excuus, maar ik moet hier even weg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ahw Fred, dat was lief. ( en nu word ik dus weer verdrietig om Fred zijn dood.. :'( dat hij George dit verteld terwijl hijzelf dood gaat D': )


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik wil je geloven..’ maar ik doe het niet, beëindigde ik zijn zin in mijn hoofd wat meteen tranen naar boven kwamen zetten die achter me ogen leken te steken als speren. Ik was zelfs te verdrietig om mijzelf te verbazen dat mijn lichaam nog een klein restje vocht had weten te vinden om over mijn gezicht te laten lijden. ‘Ik zei je eerder dat ik niet zo een jaloers type ben. Ik neem dat terug.’ Ik schudde gespannen mijn hoofd terwijl de eerste tranen zich al een vrij baan over mijn gezicht maakte wat gepaard ging met een zachte; ‘Nee, nee. Alsjeblieft George.’ Maar zelfs mij aankijken leek hij niet meer te kunnen. Iets wat hij altijd deed en nu, voor het eerst niet. Hij haat me, ik heb het verpest. Hij wilt me niet, hij wilt me niet zien, horen, ik heb het enorm verpest.
    Enorm gekweld begon ik aan mijn nagels te bijten terwijl mijn hart sneller begon te slaan uit pure stress en wanhoop terwijl ik al pijnlijk in het roze van mijn nagels beet.
    ‘Wil je alsjeblieft naar binnen komen.’ Met dat verscheen Angelique achter me vandaan;
    ‘Kealan zei al dat je me nodig had.’ Zei ietwat euforisch terwijl ik slechts aan de grond genageld stond.
    ‘Het lijkt me een slim plan om jullie even wat tijd alleen te geven. Ralf, ik moet even kijken of niks van mijn spullen onderschept is. Kom je mee?’ Ik keek ongelovig van Fred naar George voordat ik mijn blik op George borst richtten.
    ‘Je gelooft me niet… je gelooft me niet. Je gelooft me nooit.’ Murmelde ik vol stress voordat er iets in me knapte. ‘Jij wilt iedereen hebben. Iedereen die je wilt, en nu kust iemand me, wat we beide niet wilden en nu haat je me.’ Viel ik plotseling uit. Iets wat ik normaal nooit zou doen maar sinds de hele zomer en ook vandaag wel. Alsof mijn ziel niet meer volledig van mij was, waardoor ik het niet kon laten om me enorm paniekerig om te draaien en met moeite de deur uitliep die ik met een klap achter me dicht liet vallen. Voor even was ik vergeten de wonden die op mijn lichaam getekend stonden die slechts achter een dun laagje stof verborgen werd. Voor even was ik de razende pijn in mijn hoofd vergeten. Het enige wat ik nog zag was de raamkozijn waar ik op kroop door mijn duizeligheid vermengt met een erge misselijkheid. Mijn hoofd legde zich tegen de raam aan terwijl mijn tranen wedijverde met de regen buiten en er luiden snikken mijn mond verlieten. Nu was het officieel. Het enige waar ik nog voor leefde, het enige wat mijn leven nog iets waard maakte, is weg.


    Yep.. eerst Camp gepost omdat ik die al af had ='3 voordat jij gepost had (A) ik ben zo stoutt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom die je mij dit aan?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Waarom die je mij dit aan?


    wát doe ik jou aan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    Jonah Barret

    ‘Tja; als ik zou willen dat hij van de infecties dood zou gaan, zou ik hem zo hier dumpen. Maar ik denk dat Nathaniel me dan wat aan doet.’ hij loopt met Campbell weg en ik loop achter hem aan. Eigenlijk is dit nog best wel vermakelijk. Ik hou van acteren en zo heb ik eindelijk een goede reden.
    Eenmaal bij de ziekenzaal duwt Kealan Campbell in mijn armen. ‘Doe je best,' fluistert hij zacht. Ik word meteen helemaal rood, iets wat ik mezelf aangeleerd heb. Als je rood wordt vertrouwen mensen je op de een of andere manier eerder.
    Net voordat hij de deur open gaat trek ik Campbell naar me toe. 'Sorry,' fluister ik vlak voor ik mijn lippen tegen die van hem aan druk. Ik ben een stuk sterker dan hij is dus kan ik hem een tijdje stevig vasthouden. Ik weet dat Weasley nu kijkt en dat hij stikjaloers zal zijn. Ook weet ik dat ik waarschijnlijk een aanval van hem kan verwachten, maar ik ben waarschijnlijk net wat sterker dan hij is.
    Na een tijdje laat ik Campbell los. Even kijk ik naar Kealan. 'Heb je nou je zin?' vraag ik net voordat ik wegloop.


    Even zodat IEDEREEN weet dat mijn personage GEEN slet is :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Angelique verscheen plotseling achter Campbell vandaan. Dit was dus zo een moment waar ik uit het raam wilde gaan gooien of haar hoofd als een ei kapot te maken en haar hersenen aan Kealan voeren zodat ze niets doms zou gaan zeggen, maar dat waren slechts neigingen en gedachtes. Want ze begon al met praten.
    ‘Kealan zei al dat je me nodig had.’
    Ja, ik wil haar hersenen aan Kealan voeren. Ik wierp een blik naar Campbell die naar het vloer staarde en hoorde Fred plotseling praten.
    ‘Het lijkt me een slim plan om jullie even wat tijd alleen te geven. Ralf, ik moet even kijken of niks van mijn spullen onderschept is. Kom je mee?’
    Ik schudde met mijn hoofd en keek terug naar Campbell. Hij zag er kapot uit.
    ‘Je gelooft me niet… je gelooft me niet. Je gelooft me nooit. Jij wilt iedereen hebben. Iedereen die je wilt, en nu kust iemand me, wat we beide niet wilden en nu haat je me.’ En met dat liet hij ons alleen. Ik wierp Fred nog even een blik toe en murmelde snel;
    ‘kan jij alsjeblieft, alsjeblieft in deze bed liggen tot ik weer terug ben? Ik moet even vijf minuutjes met hem praten.’ Zei ik en gooide mijn benen uit het bed. Even staarde ik naar Angelique voordat ik opstond. Ik wilde haar aanvallen, maar daar had ik nu dus geen tijd voor dus zei ik maar; ‘laat me eens alleen jij bitch! Ik heb je niet nodig en jij hebt mij niet nodig, stop van me te houden en zoek iemand anders! Ik HOU niet van jou en dat zal ook nooit gebeuren want ik hou alleen maar van Campbell en verder van niemand, verdomme!!’

    Ja, ik ging misschien iets te ver. Maar al die tijden dat ze weer voor mij en Campbell neer sprong had ik me ingehouden omdat we ook nog gewoon vrienden van elkaar waren. Maar nu dus niet meer. Ik kan het niet meer volhouden. Ze moet verdomme weten dat ik haar nu echt haat. Ik haast me door de gangen en negeerde maar de pijn in mijn borstkast. Nog steeds ging ademen wat moeilijk waardoor ik wel even wat rustig aan moest doen, maar dat vergat ik want ik denk nu even niet aan mezelf maar aan Campbell.
    Uiteindelijk zag ik hem bij het raamkozijn zitten en probeerde ik even naar adem te komen. Kuchend schuifelde ik naar hem toe en zonder wat te zeggen nam ik tegenover hem op het raamkozijn plaats. Even staarde ik hem aan voordat ik ook net als hem mijn hoofd tegen het raam liet steunen.
    ‘wie zegt dat ik iedereen wil hebben. De enige personen die ik wil hebben is mijn familie en jou.’ Zei ik.
    ‘en wie zegt dat ik je haat.. ik zag wel dat hij je gekust had en ik dacht ook werkelijk dat jij hem terug gekust had, tot je zei dat het niet waar was.’
    Ik haalde mijn hoofd van het raam en greep wat twijfelend naar zijn hand.
    ‘ik zweer je dit zou ik bij niemand denken, zeggen voelen of doen; maar als het om jou gaat geloof ik meer naar wat jij zegt in plaats van wat ik zelf zie of van anderen hoor. Want ik hou van je, en als je heel erg van iemand houd kunnen ze elkaar makkelijk geloven.’
    Ik perste een glimlach tevoorschijn en staarde terug naar het plafond.
    ‘en als je me dus nu niet geloofd, betekend het dat je me niet wilt geloven omdat je niet meer met mij wilt zijn of niet zo erg van mij houd als ik dacht.’ Grapte ik.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    haha sorry, dat stukje waar George Angelique aan het uitschelden moest er gewoon bij. ik heb gewoon mezelf er puur ingewerkt in plaats van George omdat ik het niet meer kon volhouden x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••