• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dat had ik dus niet verwacht


    Wat had je niet verwacht?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat had je niet verwacht?


    Ik dacht dat ze Camlbell naar het ziekenzaal zouden brengen, net als wat je ook voorgesteld had maar in plaats van dat is Campbell zelf gewoon ontsnapt :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Oh, natuurlijk. Je weet als ik boos ben; dat ik niet meer helder na kan denken.’ Hij glimlacht een beetje en ik glimlach terug. Veel Zwadderaars geven nooit toe dat ze fout zitten, wat ik erg irritant vind. Gelukkig is Kealan niet zo. ‘Laten we hem naar de ziekenzaal brengen. Die wonden op zijn zij zagen er afschuwelijk uit en hiermee kan je zijn vertrouwen winnen.’ Hij draait zich om en kijkt verbaasd. Ik draai me ook om en zie dat Campbell weg is. ‘Je had hem toch net hier neer gelegd?Merlin; hij kan niet ver zijn; zoek hem.’ Ik knik en ren de andere kant op.
          Al snel hoor ik van achter een deur iemand luid ademen. Ik open de deur en zie inderdaad Campbell. Hij heeft zijn shirt uitgetrokken waardoor zijn wonden zichtbaar zijn. Het ziet er behoorlijk pijnlijk uit. Ik mag dan wel niet de aardigste zijn, maar ik ben niet slécht. Nog nooit heb ik iemand zulke wonden gegeven. Ik pest soms mensen, maar echt martelen en dat soort dingen gaan me te ver. Dat is ook de reden dat ik me nog niet aangesloten heb bij de Heer van het Duister.
          'Niet bang zijn, Campbell. Ik kom hier niet om je pijn te doen. Kealan denkt dat ik aan zijn kant sta, maar dat is niet zo. Ik vind het vreselijk wat hij allemaal doet, maar hij heeft iemand waarvan ik houd bedreigd. Je moet naar de ziekenzaal, kom mee,' zeg ik.

    Fred Weasley

    'Jullie alweer? Terwijl het schooljaar nog niet eens is begonnen?' Ik kijk naar Ralf, die al rood is geworden en glimlach. Hij ziet er ontzettend schattig uit als hij rood is, hoewel hij dat zelf waarschijnlijk niet eens doorheeft.
          'Horen jullie niet in het grote zaal te zitten?' vraagt ze. Ik zeg niks en kijk naar mijn tweelingbroer. Hij ligt daar zo kwetsbaar... Twee jaar geleden waren we twee ontzettend vrolijke jongens, kijk eens wat er van ons geworden is.
          'Uhm..' Ralf kijkt me aan, maar ik weet ook niks te zeggen. Madame Plijster komt terug met een drankje wat er niet bepaald lekker uitziet. Maar het is voor Georges bestwil. 'We- we wilden naar het wc gaan,' liegt Ralf snel. Het klinkt niet heel geloofwaardig, maar het is goed genoeg.
          'Meneer Weasley, als u even overeind wil gaan zitten kunt u dit nu even drinken. Meneer Weasley?' George negeert Madame Plijster totaal en rolt op zijn zij. Ik kijk hem aan terwijl ik probeer te bedenken wat ik eraan kan doen.
          'I-ik hoef geen medicijn ..' zegt hij. Hij ziet er echt belabberd uit en ik moet hem helpen. Maar hoe? Door mijn hoofd schieten vele ideeën, maar geen enkele lijkt redelijk. Wat ben ik toch een slechte broer.
          'George, als ik op dit moment in dat bed zou liggen, zou jij mij dwíngen om dat drankje op te drinken. Desnoods zou je mijn mond openhouden en het in mijn keel gooien, of ik het nou wil of niet. En geloof me, zo ver ga ik ook hoor. Denk niet dat jij de enige van ons bent die voor iemand anders kan zorgen.' Ik kijk op de klok. 'De avond is nog jong, ik heb alle tijd. En ik blijf hier zitten tot jij dat drankje drinkt.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell is net Smeagol/Gollum x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Geschokt keek ik op naar de deur die open ging waar de vreemde jongen. Merlin; alles was nog zo wazig- maar ergens vermoedde ik dat het Kealans’ vriend was; vooral omdat niemand me anders zou willen zoeken dan Kealan. Hij wilde me zeker weten naar huis brengen; en als ik daar heen zou gaan- zou ik dood zijn; en dan niet in een keer maar levenslang een eeuwige duisternis met pijn- alleen Nathaniel kon me nog helpen nu. Voor de rest niemand; zelfs Dumbledore niet; wier me een plek op Zweinstein aangeboden had.
    ‘Niet bang zijn, Campbell. Ik kom hier niet om je pijn te doen. Kealan denkt dat ik aan zijn kant sta, maar dat is niet zo. Ik vind het vreselijk wat hij allemaal doet, maar hij heeft iemand waarvan ik houd bedreigd. Je moet naar de ziekenzaal, kom mee.’ Ik schudde enkel mijn hoofd wat alleen gonzende pijn opleverde waardoor ik maar cynisch lachte wat slechts een seconde duurde voordat ik mijn hoofd wat liet hangen en levenloos vooruit staarde.
    ‘Er is niks met mij aan de hand. Ik hoef niet naar de ziekenhuis; dus roep Kealan maar want ik snap heus wel dat ik erbij ben. Ik weet heus wel wat er nu gaat gebeuren.’

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 18:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Hij lacht even cynisch.‘Er is niks met mij aan de hand. Ik hoef niet naar de ziekenhuis; dus roep Kealan maar want ik snap heus wel dat ik erbij ben. Ik weet heus wel wat er nu gaat gebeuren.’ Meteen begint er in mijn hoofd een plan te ratelen. In lessen kan ik mijn hoofd er nooit bijhouden en ik haal nooit echt hoge cijfers. Bij dit soort plannen ben ik echter meestal degene die alles bedenkt.
          'Ik weet hoe je je voelt, Campbell. Iedereen verwacht van je dat je een dooddoener wordt. Iedereen legt druk op je en je wil het allemaal niet.' Ik ga tegenover hem zitten en leg mijn hoofd tegen de koele muur. 'Waarschijnlijk heb je helemaal geen zin om mijn verhaal te horen, maar ik moet het bij iemand kwijt en jij bent de enige die het begrijpt. Mijn broer is namelijk volgens mijn ouders een grote mislukking. Hij heet Edward en hij zat in Huffelpuf. Daarom kwam alle druk bij mij te liggen. Ik moet dooddoener worden, de trots van het Duister.'
          Ik schuif onopvallend wat dichter naar hem toe. 'Ik durfde nooit iets te doen, bang voor alles en iedereen. Maar toen ik jou hier zag, wist ik dat er ook voor mij een kans is dat ik ooit weg kan komen uit dit circuit. Je weet waarschijnlijk mijn naam niet eens, maar je betekent heel veel voor me, Campbell Saunders.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Ik weet hoe je je voelt, Campbell. Iedereen verwacht van je dat je een dooddoener wordt. Iedereen legt druk op je en je wil het allemaal niet. Waarschijnlijk heb je helemaal geen zin om mijn verhaal te horen, maar ik moet het bij iemand kwijt en jij bent de enige die het begrijpt. Mijn broer is namelijk volgens mijn ouders een grote mislukking. Hij heet Edward en hij zat in Huffelpuf. Daarom kwam alle druk bij mij te liggen. Ik moet dooddoener worden, de trots van het Duister.' Lichtelijk verbaasd had ik iedere beweging gevolgd; of geprobeerd te volgen gezien alles nog steeds wazig was terwijl ik noodgedwongen maar naar de jongens verhaal tegenover me moest luisteren.
    'Ik durfde nooit iets te doen, bang voor alles en iedereen. Maar toen ik jou hier zag, wist ik dat er ook voor mij een kans is dat ik ooit weg kan komen uit dit circuit. Je weet waarschijnlijk mijn naam niet eens, maar je betekent heel veel voor me, Campbell Saunders.'
    Nerveus slikte ik voordat ik maar op tast met mijn handen begon te spelen.
    ‘Als je denkt dat ik er uit ben- dan heb je het goed mis. Je wilt niet zoals mij zijn. Ik ben niks meer waard; ik heb geen zwerkbal meer- geen familie; alles wat ooit nog wat voor mij betekende is weg. Als ik de tijd over kon doen..’ ik slikte en beet op mijn lip.
    ‘Dan was ik een betere zoon en broer geweest.’

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 19:55 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Als je denkt dat ik er uit ben- dan heb je het goed mis. Je wilt niet zoals mij zijn. Ik ben niks meer waard; ik heb geen zwerkbal meer- geen familie; alles wat ooit nog wat voor mij betekende is weg. Als ik de tijd over kon doen.. Dan was ik een betere zoon en broer geweest.’ Hij is echt een wrak. Ik weet niet wat Kealan met hem wil, maar ik denk niet dat deze jongen ooit nog echt iets kan bereiken.
          'Je hebt mensen die van je houden. Dat is al meer dan ik heb. George Weasley lijkt echt van je te houden, als ik hem zo zie. Dat heb ik nooit gehad. Iedereen wil jou aan hun zijde hebben. Misschien doen ze het niet helemaal op de goede manier, maar ze willen jou erbij hebben. Je bent veel belangrijker dan je zelf denkt.' Ik kijk hem aan en zucht dan.
          'Je moet echt naar de ziekenzaal. Als je niet zelf gaat dan zal ik je moeten dragen, want die wonden zien er niet al te best uit.' Even kijk ik weg en dan sta ik op. Het is krap hier, maar staan kan ik nog wel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Je hebt mensen die van je houden. Dat is al meer dan ik heb. George Weasley lijkt echt van je te houden, als ik hem zo zie. Dat heb ik nooit gehad. Iedereen wil jou aan hun zijde hebben. Misschien doen ze het niet helemaal op de goede manier, maar ze willen jou erbij hebben. Je bent veel belangrijker dan je zelf denkt. Je moet echt naar de ziekenzaal. Als je niet zelf gaat dan zal ik je moeten dragen, want die wonden zien er niet al te best uit.’ Ik haalde nutteloos mijn schouders op voordat ik besefte dat ik hier half-ontbloot zat waardoor ik snel een stuk stof naar me toe trok en om me heen legde. ‘Ze helen van zelf wel. A-als je echt niet Kealan erbij wilt halen- dan- dan zou ik je niet verder lastigvallen met mijn aanwezigheid.’ Zei ik maar zachtjes terwijl ik het stuk stof maar dichter over me heen trok gezien ik me plotseling erg naakt voelde. Zelfs George had nooit mij zonder shirt- vest- hemd of wat dan ook gezien en nu plotseling een vreemde wel. Ergens voelde het als verraad maar dat hield ik maar buitenwegen gezien de jongen waar ik de naam niet van wist nog steeds in de kamer was waardoor ik maar ongemakkelijk; ‘Sorry’ murmelde; niet eens zelf totaal wetende waarvoor. Misschien gewoon om het feit dat ik hem niet kon helpen; noch zijn broer waardoor ik zijn enige vlaagje hoop met een klap weggeslagen had.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 20:19 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wat heb ik gemist ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    wat heb ik gemist ?


    niks behalve dat Camp en Jonah samen in een bezemkast zitten


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    niks behalve dat Camp en Jonah samen in een bezemkast zitten


    dat klinkt niet echt heel goed maar ik kan er mee leven :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat klinkt niet echt heel goed maar ik kan er mee leven :Y)


    Weet je dat zeker?


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat klinkt niet echt heel goed maar ik kan er mee leven :Y)


    .... weet je nog wat Campbell en George deden in bezemkasten? ^^ @generations


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Ze helen van zelf wel. A-als je echt niet Kealan erbij wilt halen- dan- dan zou ik je niet verder lastigvallen met mijn aanwezigheid,' zei hij zachtjes terwijl hij het stof over zich heen trok. ‘Sorry,' murmelde hij, hoewel ik me afvraag waarom.
          'Ik vind het niet vervelend met jou hoor. Ik vind het fijn om iemand te hebben om tegen te praten.' Even wacht ik voor ik verder praat. Ik doe alsof ik opeens iets bedenk. 'Behalve als je het natuurlijk niet fijn vindt om met mij te praten. Ik kan ook weggaan als je dat wilt, hoor. Het spijt me als ik je verveel met mijn verhaal. Je had er niet om gevraagd, sorry.' Ik kijk hem recht in zijn bruine ogen aan en blijf er even in kijken. Na een tijdje kijk ik met een rood hoofd naar mijn handen.
          'Sorry, ik... Laat maar,' stamel ik. Ik probeer zo rood mogelijk te worden en friemel met een of ander schroefje dat op de grond lag. 'Ik ga wel weg. TEgen Kealan zeg ik dat ik overal gezocht heb, maar dat ik je niet kon vinden. Ik weet niet wat hij van plan is, maar het is waarschijnlijk niet goed.'


    Spoiler alert: you will save yourself