• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Lucka McKinnon Rol erbij aangemaakt, staat in de rollentopic.

    Lachend keek ik naar de twee geesten voor me. Ze waren weer eens in een goede bui. Ik zweefde naast haast onthoofde henk en hij sprak weer over de eerste jaars.
    'Het wordt weer een gewaagt jaar,'sprak hij en ik knikte instemmend. 'Als Foppe zich inhoud dit jaar, anders zijn de grappen op voordat ik ze gemaakt heb,' zei ik grinnikend, waarbij Henk er niet geheel blij mee was.
    'En die tweeling ook nog steeds van plan om een goede grap uit te halen?' vroeg hij verder, waarbij ik om me heen keek. Niemand was te zien in deze gangen, dus de leerlingen waren nog niet opweg naar hun slaapvertrekken.
    'Nou ik hou het dit jaar netjes,' sprak ik. Ik zweefde wat naar het midden van de gang en bleef daar staan. 'Nu nog iemand die haast heeft, Vilder ofzo,' sprak ik, maar Henk was alweer verdwenen.
    Dat deed hij altijd, zich uit de voeten maken om zich voor te stellen aan de eerste jaars. Ik hoopte maar dat Hide er zou zijn, hij was ten minste zo zweverig dat ik bij hem ten minste veilig voel.

    (Ugh beetje inspiloos. Iemand voor Hide, Pipkin of Lucka.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Sorry, op dit moment heb ik even geen rol vrij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Ik vind het niet vervelend met jou hoor. Ik vind het fijn om iemand te hebben om tegen te praten. Behalve als je het natuurlijk niet fijn vindt om met mij te praten. Ik kan ook weggaan als je dat wilt, hoor. Het spijt me als ik je verveel met mijn verhaal. Je had er niet om gevraagd, sorry.' Ik voelde werkelijk een paar ogen op mij branden waardoor ik maar begon te frunniken aan het stofje. Soms was het toch fijn om niks helders meer te kunnen zien omdat ik het eigenlijk haat; of beangstigend vind als mensen me aanstaren.
    ‘Sorry, ik… laat maar. Ik ga wel weg. Tegen Kealan zeg ik dat ik je overal gezocht heb, maar dat ik je niet kon vinden. Ik weet niet wat hij van plan is, maar het is waarschijnlijk niet goed.’ Ik slikte nerveus en gezien hij nog niet door de deur was voelde ik me enorm genoodzaakt om wat te zeggen.
    ‘Ik- je hebt me niet verveeld met je verhaal; ik zou willen dat ik je kon helpen- maar al mijn ideeën zijn niet goed genoeg, slecht..’ verder kwam ik niet doordat plotseling de deur openvloog en de rode gezicht van Kealan tevoorschijn kwam. ‘Rooky, Jonah!’ zei hij waarna hij even naar adem hapte. Waarschijnlijk had hij de hele school afgerend; tien keer gezien ik dezelfde trainingen heb gehad als hem en ik wist dat hij een uitstekende conditie had. ‘Ik hoorde gepraat- ik zocht jullie al.’ Met dat voelde ik de grond onder mij verdwijnen en voelde ik twee armen stevig om mij heen dat me een zacht zetje gaf waardoor ik tegen zijn borstkas kwam. ‘Rooky, is weer verdwaald zie ik. De ziekenzaal is de andere kant op.’ Ik zag hem Jonah wenken en ergens voelde ik me schuldig. Merlin; als ik niet gezorgd had dat hij niet praatte hoefde Kealan hem niet te vinden gezien dat is wat hij wilde. Hij wilde Kealan niet en ik jaagde net zoals George; de jongen in het gevaar toe in plaats van eraf.
    ‘Ik- ik hoef niet naar de ziekenzaal.’ Murmelde ik maar zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Batter

    ‘Ik- je hebt me niet verveeld met je verhaal; ik zou willen dat ik je kon helpen- maar al mijn ideeën zijn niet goed genoeg, slecht..’ ‘Rooky, Jonah!’ Ik kijk naar de deur en zie Kealan. Ik zit nog steeds in mijn rol en kijk verschrikt naar hem. Ik ben altijd al een goede acteur geweest en dat weet hij. Aangezien hij ook mijn plan weet, weet hij dat ik dit fake.
          Ik hoorde gepraat- ik zocht jullie al.’ Hij trekt Campbell tegen zich aan en ik kijk expres niemand aan. ‘Rooky, is weer verdwaald zie ik. De ziekenzaal is de andere kant op.’ Hij wenkt naar me en ik sta op. Mijn ogen zijn gericht op mijn schoenen terwijl ik nog steeds zit te frunniken.
          ‘Ik- ik hoef niet naar de ziekenzaal,' zegt Campbell. Even richt ik mijn blik op Kealan en laat ik hem zien dat ik nog steeds aan zijn kant sta. Hoewel ik soms teveel opga in mijn acteren, kan ik er ook heel makkelijk uit komen.
          'Kealan, laat hem gaan. Hij wil niet naar de ziekenzaal. Je kunt hem niet dwingen.' Ik laat mijn stem expres zwak klinken, alsof ik bang ben maar wel tegen Kealan op wil staan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah; ik haat je net zoals in PLL x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Kealan, laat hem gaan. Hij wil niet naar de ziekenzaal. Je kunt hem niet dwingen.’ Ik probeerde een grijns te verbergen hoewel ik het erg amusant vind om mijn vriend zo; zo zwak te horen klinken. Daarom wist ik ook meteen dat hij beter geschikt was voor deze rol dan ik. Ik had wel geduld; maar niet zoveel geduld als Jonah. Daarnaast was ik veel agressiever dan hem en losbandiger. Iets wat totaal niet zou werken bij Campbell.
    ‘Tja; als ik zou willen dat hij van de infecties dood zou gaan, zou ik hem zo hier dumpen. Maar ik denk dat Nathaniel me dan wat aan doet.’ Met dat trok ik de deur open en wachtte niet tot Jonah me volgde terwijl ik naar de ziekenzaal beende en Campbell ietwat luid hoorde ademhalen wat betekende dat hij nerveus was of bang terwijl zijn hoofd tegen mijn borstkas geplakt stond. Precies voor de deur kon ik door het raampje naar binnen kijken waar Ralf; Fred en George stonden met madame Plijster. Ik draaide me gauw om naar Jonah voordat er een grijns om mijn lippen sierde en Campbell in zijn armen duwde. Ik hoopte dat hij deze hint begreep zodat George spaans jaloers zou worden- iets wat hij niet zou worden als ik Campbell vast zou hebben omdat hij wist dat ik en Campbell geen match waren. ‘Doe je best.’ Fluisterde ik zo zacht mogelijk dan ook in Jonahs oor voordat ik de deur Jonah met Campbell in zijn armen wijd openhield zodat het niet uit het oog ontrokken kon worden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Tja; als ik zou willen dat hij van de infecties dood zou gaan, zou ik hem zo hier dumpen. Maar ik denk dat Nathaniel me dan wat aan doet.’ hij loopt met Campbell weg en ik loop achter hem aan. Eigenlijk is dit nog best wel vermakelijk. Ik hou van acteren en zo heb ik eindelijk een goede reden.
    Eenmaal bij de ziekenzaal duwt Kealan Campbell in mijn armen. ‘Doe je best,' fluistert hij zacht. Ik word meteen helemaal rood, iets wat ik mezelf aangeleerd heb. Als je rood wordt vertrouwen mensen je op de een of andere manier eerder.
    Net voordat hij de deur open gaat trek ik Campbell naar me toe. 'Sorry,' fluister ik vlak voor ik mijn lippen tegen die van hem aan druk. Ik ben een stuk sterker dan hij is dus kan ik hem een tijdje stevig vasthouden. Ik weet dat Weasley nu kijkt en dat hij stikjaloers zal zijn. Ook weet ik dat ik waarschijnlijk een aanval van hem kan verwachten, maar ik ben waarschijnlijk net wat sterker dan hij is.
    Na een tijdje laat ik Campbell los. Even kijk ik naar Kealan. 'Heb je nou je zin?' vraag ik net voordat ik wegloop.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Jonah; ik haat je net zoals in PLL x'D


    Ik mag Noel Kahn ook niet, maar hij ziet er echt zo uit als een arrogante idioot en die had ik nodig voor mijn rol.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Jonah Barret

    ‘Tja; als ik zou willen dat hij van de infecties dood zou gaan, zou ik hem zo hier dumpen. Maar ik denk dat Nathaniel me dan wat aan doet.’ hij loopt met Campbell weg en ik loop achter hem aan. Eigenlijk is dit nog best wel vermakelijk. Ik hou van acteren en zo heb ik eindelijk een goede reden.
    Eenmaal bij de ziekenzaal duwt Kealan Campbell in mijn armen. ‘Doe je best,' fluistert hij zacht. Ik word meteen helemaal rood, iets wat ik mezelf aangeleerd heb. Als je rood wordt vertrouwen mensen je op de een of andere manier eerder.
    Net voordat hij de deur open gaat trek ik Campbell naar me toe. 'Sorry,' fluister ik vlak voor ik mijn lippen tegen die van hem aan druk. Ik ben een stuk sterker dan hij is dus kan ik hem een tijdje stevig vasthouden. Ik weet dat Weasley nu kijkt en dat hij stikjaloers zal zijn. Ook weet ik dat ik waarschijnlijk een aanval van hem kan verwachten, maar ik ben waarschijnlijk net wat sterker dan hij is.
    Na een tijdje laat ik Campbell los. Even kijk ik naar Kealan. 'Heb je nou je zin?' vraag ik net voordat ik wegloop.


    oh wauw; je kuste hem x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met een ruk gooide Kealan de deuren open en ik begreep het niet meer; ik begreep alles niet meer en voornamelijk kwam het door het gedeelte dat Kealan me aan Jonah gaf. Middels kon ik, godzijdank iets beter zien en zag ik een ietwat wazig rood gezicht voor me van Jonah die steeds dichterbij kwam terwijl ik akelig van bewust was hoe dicht ik tegen hem aan stond en me probeerde los te rukken en Jonah enkel en alleen ‘Sorry’ hoorde fluisteren voor mijn lippen voordat hij die van hem tegen die van mij aanplantten en ik mijn ogen wijd opende van schrik terwijl ik verwoede pogingen ondernam om me los te rukken maar zoals al bekend was hij veel en dan ook veel sterker dan mij waardoor ik maar noodgedwongen tegen hem aangedrukt werd en zijn lippen tegen die van mij voelde beroeren terwijl ik niks terug deed tot hij me uiteindelijk los liet wat echt een tijd geduurd heeft en me los liet voordat ik hem; ‘Heb je nou je zin?’ nog hoorde zeggen tegen Kealan. Merlin hij kuste me alleen vanwege Kealan- waarom?’ lichtelijk verbaasd draaide ik me om waar ik twee oranjeharige gedaantes zag en Ralf; wier ik herkende aan zijn grootte. Oh merlin; nee- dit was niet hoe het leek. Merlin; hoe veel tijd was er middels verstreken? Het voelde als jaren.
    ‘H-het- h-het is niet zoals het l-lijkt..’ murmelde ik gespannen waardoor ik me direct afvroeg hoeveel mijn hart nog kon dragen. Merlin- als ik hierdoor George kwijt raakt; mijn leven is voorbij- maar George deed zelf toch aan polygamie- dus waarom zou hij jaloers zijn. Misschien was hij nu blij dat ik misschien nu minder aan hem zou kleven. Nerveus plukte ik aan de stof die rond mij heen lag wat vooral de situatie niet makkelijker maakte gezien ik hieronder topless was. Oh merlin- wat moest George niet van me denken, nu? ‘Ik- ik wilde het niet. E-echt niet. H-hij ook n-niet..’ probeerde ik meteen Jonah te verdedigen; gezien hoewel ik het niet durfde toe te geven; haast in hetzelfde schuitje zat als mij. Ik had George; en zoals hij zei- wie had hij.

    Kealan- Dereck Moore

    Snel renden ik achter Jonah aan met een brede grijns voordat ik hem met een ruk stopte en hem een vriendschappelijke omhelzing gaf. ‘Jemig; dit gaat de goede kant op- hoewel je natuurlijk wel meer kon doen dan alleen kussen. Maar je bent altijd een man van de daad geweest; en natuurlijk zag ik wel dat je van de kus tussen jullie twee genoot. De pure innerlijke verlangens in je kwamen los; het spatte er van af.’ Ik liet hem lachend los
    ‘oh merlin; dit gaat veel makkelijker dan gedacht; natuurlijk. Campbell is altijd de stille jongen geweest. Hij is wereld beroemd- zelfs nu hij niet meer in het zwerkbal team zit gezien iedereen denkt dat hij samen met zijn ‘lover’ de wereld over is waardoor hij maar een tijdelijke pauze heeft. De roddelbladen staan er vol van. Moesten ze eens de waarheid weten; Campbell Saunders.. De jongen die te bang is om een enkele woord te spreken.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh Merlin, wat is er gebeurd :'o

    Ik kon kon even niet meer reageren, ik ga nu proberen een super lange post van George te maken.

    En Jonah, ik haat je zo afschuwelijk erg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Voor een lange tijd bleef het stil, iets wat me nerveus maakte. Ik dacht maar de hele tijd aan Campbell. Waar was hij, wat deed hij, was hij veilig, wijs hij gewond. En iets wat ik van mezelf erg haat is dat ik me niet op hem richtte toen Kealan me los had gelaten en Campbell neersloeg. Ik zucht zachtjes en voelde een aantal ogen op mijn rug prikken en ergend wist ik dat Fred naar me keek. Ja, dat wist ik gewoon.
     'George, als ik op dit moment in dat bed zou liggen, zou jij mij dwíngen om dat drankje op te drinken. Desnoods zou je mijn mond openhouden en het in mijn keel gooien, of ik het nou wil of niet. En geloof me, zo ver ga ik ook hoor. Denk niet dat jij de enige van ons bent die voor iemand anders kan zorgen.' Ik kijk op de klok. 'De avond is nog jong, ik heb alle tijd. En ik blijf hier zitten tot jij dat drankje drinkt.'
    Ik bleef even stil liggen voordat ik mezelf met een kleine kreun overeind trok en Fred nog even aanstarde. Zonder weg te kijken, greep ik naar de beker die Madama Plijster voor me had gegeven en hield het voor mijn neus. Ik keek weer weg van hem om in het beker te kijken waar een gelige vloeistof in zat en nog geen een seconde te twijfelen of te wachten, dronk ik hem tot de laatste druppel op en gooide het terug op mijn nachtkastje neer En keek Fred weer aan. Het smaakte eigenlijk niet eens zo erg. Het smaakte naar.. niets.
    'Je hebt gelijk.' Mompelde ik dan en keek weer weg. Ik zag Madama Plijster naar me glimlachen en pakte de lege bekertje van mijn nachtkastje op.
    'Goed. Blijven jullie bij hem en zorgen jullie er voor dat hij niet weer uit het ziekenzaal gaat glippen net als voeig jaar?'
    'Natuurlijk.' Hoorde ik Ralf zeggen voordar Madama Plijster uit zicht verdween. Met een kleine zucht staarde ik maar naar mijn vingers. Ja, dat was alles wat ik nu kon doen terwijl ik het liefst uit deze bed spring en alles op alles zou gaan zetten om Campbellte vinden.
    '.. je kon me ook daar laten. Ik was niet zo erg ernstig gewond.. hij vermoorde me alleen, niets ernstigs.' Zei ik met een zwak glimlachje.
    'George Weasley, er zijn veel mensen waarvan ik hou, maar er zijn er maar twee waar ik niet zonder zou kunnen leven. En die staan allebei in deze kamer. En van Ralf hou ik met heel mijn hart, maar jij bent mijn tweelingbroer. Waag het niet om te denken dat jou dood mij niet helemaal kapot achter laat.’ ik keek lichtjes verbaasd op bij zijn woorden en meteen ontstond er een breed glimlach rond mijn lippen.

    Maar die glimlach verdween al snel toen ik Fred weer wilde gaan aankijken, maar mijn ogen vielen op twee gedaantes die vlak bij het deur stonden. Campbell en die ene vriend van Kealan. Ze kusten. Ze kusten. Natuurlijk zou ik op zo een punt mezelf weer wijs maken over dat ik niet zo een jaloers type ben, maar nu weet ik het dus niet meer. Hoewel ik wel weet dat Kealen en zijn vriendje iets van plan zijn, het boeot me niet. Nep of echt, het raakt me alsnog. De vriend van Kealan wiens naam ik alweer heb vergeten, liet hem los en fluisterde nig wat aan zijn vriend voordat ze wegliepen en Campbell zich tot ons richtte. Ik voelde me rood worden, van jaloezie, woedde of wat dan ook, ik weet het niet. Maar ik voelde me wel afschuwelijk worden, alsof iemand mijn hart aan het versnipperen was. Alsof hij mijn hart aan het versnipperen was.
    ‘H-het- h-het is niet zoals het lijkt- ik wilde het niet. E-echt niet. H-hij ook n-niet..’
    Ik deed een poging om recht in zijn bruine ogen te kijken, wat ook lukte maar weer meteen wegkeek.
    '.. ik wil je geloven.' Murmelde ik en sloot mijn ogen even.
    'Ik- ik zei je eerder dat ik niet zo een jaloers type ben. Ik neem dat terug.'
    Ik openee mijn ogen weer en schudde even met mijn hoofd. Sowieso was ik woest. Op wie? Die twee jongens? Campbell? Mezelf? Op iedereen denk ik. Oh merlin, en even dacht ik dat we vandaag een happy end zouden krijgen. En nu zijn mijn dromen dus weggevlogen. Alweer.
    '.. wil je alsjeblieft naar binnen komen.' Vroeg ik dan en probeerde de emoties in mijn stem te verbergen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 20:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oke, ik ga even een korte lijstje maken over hoe personen iver zichzelf denken;

    -Campbell denkt dat hij een mislukkeling is en niemand van hem houd, hij denkt sat George aan polygamie doet en niet echt van Camp houd. (Iedereen geeft om Campbell en de enige van wie George echt met heel zijn hart houd, is Campbell.)
    -George denkt dat Cqmpbell zixh diep van binnen aan hwm irriteert en biet echt van hem houd maar bij hem blijft omdat George zelf dat wilt. Dat denk ikzelf ook natuurlijk. (Hopelijk is dit niet waar en houd Camlbell wel van hem.)
    -Fred denkt dat hij tegenover Ralf een afschuwelijke vriendje is en tegenover George een afschuwelijke broer. (HOOR EENS; jij bent een fantastische Vriebdje, ralf kan letterlijk niets zonder jou, jij bent alles die Ralf nog heeft en een afschuwelijke broer? Kom op zeg! Hij is de beste broer die George ook ooit kan gaan wensen!!)
    -Ralf denkt.. naja, hij gelooft Fred die zegt dat hij van hem houd maar ia natuurlijk daar nog wel erg onzeker over. Ook iver zichzelf, dat hij niets goeds heeft kunnen verrichten, nooit niet. Hier ben ik met Ralf er totaal mee eens.)

    Kortom; iedereen zit zo laag over zzichzelf te denken terwijl ze veel belangrijker zijn dan dat ze zelf denken.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 22:42 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh ik heb de neiging Campbell George weg te laten trekken zodat hij hem kan troosten. :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yep.. camp heeft heel zijn leven, carriere weggegooit omdat hij niet van George houd. .... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya