• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Max Veran Phubar


    June is boos.
    'Waarom? Hem kunnen we helemaal niet gebruiken. Hij verpest alles toch weer!' roept ze boos uit. Ik krimp ineen. Goed gedaan, Max. Waarom moest je Lewis het nou zo nodig vertellen? Nu heb je het hele plan voor iedereen verkloot.
    Mijn hele houding verandert, en ik voel me weer een paar jaar jonger. Ineengekrompen sta ik nu, en de onzekerheid begint de overhand te nemen.
    Nee, Max. Nee. Vandaag genoeg drama gehad. Laat eens zien dat je ook sterk bent.
    En dus doe ik wat ik moet doen op momenten waarop de onzekerheid dreigt toe te slaan. Ik doe mijn ogen dicht, adem langzaam in en langzaam uit. Een paar keer. Dan open ik mijn ogen weer en ga ik recht op staan.
    'Sorry,' zeg ik.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Jade Ira Phernon
    Robin en ik zijn ons een beetje gaan vervelen in het kasteel. Als Robin dan opschrikt als hij de tijd ziet grinnik ik. Het derde lesuur begint zo. Transfiguration.
    Robin zegt dat hij me gaat verlaten, en of ik misschien mee ga.
    "Transfiguration is wel leuk, ga wel gezellig mee" lach ik. Ben redelijk goed in Transfiguration dus vind ik het best een leuk vak.


    crappy en te kort. Zit op tablet dusja xd

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 17:45 ]


    Little do you know

    June Mercendes


    Ik heb het idee dat ik woedend ben op Max. Wat dacht hij wel niet. O, laat ik maar eens de meest veradelijke persoon op de wereld bij ons geheime plan waar niemand iets vanaf mag weten betrekken. Hij dacht sowieso niet helder na. Hij mag hier wel een hele goede verklaring voor geven en zelfs dan ben ik nog heel erg boos op hem. Hij loopt zomaar het hele plan te verzieken.
    "Sorry," Zegt hij alleen maar terwijl ik eigenlijk een ellendig lange verklaring had verwacht. Even ben ik van mijn stuk. Wat moet ik hierop zeggen.
    "Ik had niet zo moeten reageren. Sorry." Zeg ik dan ook. Ik moet toegeven dat ik nog steeds best wel boos ben, maar het draait dan ook wel om Lewis hier. In mijn hoofd staat die naam ongeveer gelijk met een vervloeking. Dat moet Max toch ook wel snappen? "Het is gewoon....." Ik probeer naar de juiste woorden te zoeken, maar die lijk ik niet te kunnen vinden. "Het is Lewis waar we het hier over hebben. Bij dat onderwerp ben ik hoe dan ook chagrijnig." Hoe kan het ook anders. Ach, ik hoef hem toch niet te zien met het plan?

    Ik heb weer geen foto, en ik ben te lui om die ui mijn vorige post te kopiëren.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 19:28 ]


    She was always looking for more..

    Timothy "Tommy" Cleaver


    'Waarom? Hem kunnen we helemaal niet gebruiken. Hij verpest alles toch weer!' Ik slik even en leg een hand op June's schouder. Ondanks dat ik het met haar eens ben, moet ze niet te hard zijn, niet voor Max.
    "Sorry." zegt hij zacht en met een vriendelijke glimlach haal ik mijn schouders op.
    "We bedenken wel wat. Ook Lewis moet van nut kunnen zijn." Het laatste klinkt niet helemaal gemeend, maar ik moet me over hem heen zetten. Hij is het niet waard.
    "Ik had niet zo moeten reageren. Sorry. Het is gewoon....." Ze lijkt naar de juiste woorden te zoekt. "Het is Lewis waar we het hier over hebben. Bij dat onderwerp ben ik hoe dan ook chagrijnig." Ik knik instemmend.
    "We houden hem gewoon in de gaten. Als hij een misstap maakt, gooien we hem eruit."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    June staart me aan, alsof ze verwacht had dat ik aan haar voeten zou gaan liggen en haar zou smeken me te vergeven.
    'Ik had niet zo moeten reageren. Sorry. Het is gewoon...' ze maakt haar zin niet af. Volgens mij is June echt heel boos.
    'Het is Lewis waar we het hier over hebben. Bij dat onderwerp ben ik doe dan ook chagrijnig,' vervolgt ze.
    Ik denk aan mijn bijna-onzekerheid-aanval van net. Niet doen. Niet doen.
    'We houden hem gewoon in de gaten. Als hij een misstap maakt, gooien we hem eruit,' zegt ook Tommy.
    'Ik snap je wel. Maar hij was zo... opdringerig, bijna. En jullie zeiden zelf dat we zo veel mogelijk mensen nodig hebben. Dus... ja. Het spijt me. Echt. Maar jullie zijn een tweeling, en aangezien jij gewoon cool bent kan Lewis toch niet zo heel erg zijn?'
    Dat zeg ik niet om te slijmen. Ik ben serieus; Lewis en June kunnen toch niet zo verschillend zijn? Of is er iets fout gegaan en heeft June alle goede en Lewis alle slechte eigenschappen gekregen?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 22:52 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    "We houden hem gewoon in de gaten. Als hij een misstap maakt, gooien we hem eruit." Tommy legt een hand op mijn schouder. Ik ben te ver gegaan, ik weet het, ik heb al sorry gezegd. Het spijt me.
    "Ik snap je wel. Maar hij was zo... opdringerig, bijna. En jullie zeiden zelf dat we zo veel mogelijk mensen nodig hebben. Dus... ja. Het spijt me. Echt. Maar jullie zijn een tweeling, en aangezien jij gewoon cool bent kan Lewis toch niet zo heel erg zijn?" Bijna moet ik lachen om Max zijn woorden en dat zou ik ook hebben gedaan als we niet in een situatie als deze hadden gezeten. Helaas zitten we dus wel in zo'n situatie.
    "Hij is vast en zeker nog erger dan wat je denkt." Zeg ik dan maar en ik merk tijdens dat ik het zeg dat ik al iets kalmer wordt. Ik weet al zeker dat ik Lewis gewoon zoveel mogelijk ga vermijden.en het liefst loop ik voor de rest van mijn leven met een grote boog om hem heen zodat ik hem nooit meer hoef te zien. Dat lijkt me echt een uitstekent plan. Ik kan niet wachten om het uit te voeren.


    She was always looking for more..

    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Ik snap je wel. Maar hij was zo... opdringerig, bijna. En jullie zeiden zelf dat we zo veel mogelijk mensen nodig hebben. Dus... ja. Het spijt me. Echt. Maar jullie zijn een tweeling, en aangezien jij gewoon cool bent kan Lewis toch niet zo erg zijn." De woorden van Max laten me lachen, alhoewel ze niet kloppen. June is geweldig en lief en eigenlijk zou ik niets op kunnen noemen dat haar minder geweldig maakt, Lewis aan de andere kant staat wat minder positief in mijn referentiekader.
    "Hij is vast en zeker nog erger dan wat je denkt." Ik kan een grijns niet bedwingen, aangezien het klopt. Ik haal een hand door mijn haar en denk even na.
    "We gaan het gewoon proberen. Hij is hier al bij betrokken, dus dan doen we het maar met wat we hebben." Ik kijk even naar June. Zijn aanwezigheid kan dit plan niet verpesten, daarvoor is het te geniaal. Ik sla een arm om haar heen, gewoon omdat het kan en er nu niemand op de gangen loopt. "Dus kunnen we het ruziën nu stoppen of.."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    "We gaan het gewoon proberen. Hij is hier al bij betrokken, dus dan doen we het maar met wat we hebben." Tommy heeft gelijk. We moeten het plan niet door hem laten verpesten. Niet nu we er net zoveel zin in hadden. We moeten gewoon doorgaan en ons niets van hem aantrekken. Dan komt het vast weer helemaal goed. Ik moet hem gewoon proberen te vergeten. Ik voel Tommy's arm om me heen, waar ik om glimlach. "Dus kunnen we het ruziën nu stoppen of.." Vervolgd hij zichzelf zonder zijn zin af te maken. Ik draai mijn hoofd een beetje schuin en kijk hem even aan.
    "Ik denk dat we wel kunnen stoppen." Zeg ik hem. Ik vond het echt geweldig en grappig om te doen, maar ik ben er nu wel weer klaar mee. Ik heb geen zin om Tommy nog langer boos op mij te laten zijn. "Toch?" Vraag ik aan iedereen in het algemeen. We hebben de kippen van Miranda nu en ook bijna die ene gast die naast Tommy zit. En Lewis, maar die telt niet mee in mijn ogen. Maar dat is toch wel genoeg om de ruzie te laten stoppen?


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Hij is vast en zeker nog erger dan je denkt,' zegt June. Maar ze lijkt al wat kalmer.
    'We gaan het gewoon proberen. Hij is hier al bij betrokken, dus dan doen we het maar met wat we hebben,' zegt Tommy, waarna hij zijn arm om June heen slaat. Ik heb meteen de neiging om bij Silena te gaan staan, maar het hele idee van de ruzie staat nog vers in mijn hoofd. Lily hoeft zich niet echt zo te voelen.
    'Dus kunnen we het ruzién stoppen of...' vervolgt hij. 'Ik denk dat we kunnen stoppen,' vind June. 'Toch?'
    'Ja,' roep ik meteen, opgelucht. Thank god. 'En vergeet Phoebe niet,' zeg ik erachter aan.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    Even let ik iet op het lopende gesprek. Pas als Max verontschuldigend naar June kijkt let ik weer op. What happend? "Ik snap je wel. Maar hij was zo... opdringerig, bijna. En jullie zeiden zelf dat we zo veel mogelijk mensen nodig hebben. Dus... ja. Het spijt me. Echt. Maar jullie zijn een tweeling, en aangezien jij gewoon cool bent kan Lewis toch niet zo heel erg zijn?" Who. Wacht. Lewis, Lewis doet mee? Ugh. "Hij is vast en zeker nog erger dan wat je denkt." Zegt June lichtelijk chagrijnig. "We gaan het gewoon proberen. Hij is hier al bij betrokken, dus dan doen we het maar met wat we hebben." Zegt Tommy, waarna hij een arm om June heen legt. Ik glimlach. "Dus kunnen we het ruziën nu stoppen of.." Vervolgd hij. "Ik denk dat we wel kunnen stoppen." zegt June. Ik denk even na. We hebben nu onze vriendengroep, Miranda en haar kippen, Lewis, volgensmij is dat het. "Prima." zeg, tegelijkertijd dat Max 'ja' zegt. Ik grijns. "En vergeet Phoebe niet!" zegt hij nog. O ja. Phoebe moet het ook nog weten. Ugh. "Komt goed. Maar nu kappen we met 'ruziën' we hebben nu wel even genoeg mensen. Hebben we zo pauze of meteen weer les?" luidt ik een ander onderwerp in


    take me back to the basics and the simple life


    Timothy "Tommy" Cleaver

    "Ik denk dat we wel kunnen stoppen." zegt June. Ik ben het volledig met haar eens. Aan de ene kant omdat ik totaal geen zin meer heb in boos zijn op mensen waar ik om geef, aan de andere kant omdat we nu toch al wel wat mensen hebben die het plan eventueel kunnen verspreiden.
    Max en Selina stemmen tegelijkertijd in, wat me even laat grinniken. "En vergeet Phoebe niet!" zegt Max nog. Inderdaad, die hebben we ook al lang niet gezien. Het is ook lastig met de verschillende jaarlagen. "Komt goed. Maar nu kappen we met 'ruziën' we hebben nu wel even genoeg mensen. Hebben we zo pauze of meteen weer les?" Ik haal mijn schouders op en kan alleen maar grijnzen. Geen chagrijnig meer zijn.
    "Nu.. kan ik dit weer doen." En ik sla mijn armen extra stevig om June heen, waardoor ze geen kant meer op kan. Met een tevreden glimlach houd ik haar vast. Zelfs al was het maar een uurtje van chagrijnig zijn, het is niet helemaal mijn ding.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    'Komt goed. Maar nu kappen we met 'ruziën' we hebben nu wel even genoeg mensen. Hebben we zo pauze of meteen weer les?' zegt Silena. Tommy haalt zijn schouders op, grijnzend. Nu de ruzie weer over is fleurt iedereen weer op.
    'Nu... kan ik dit weer doen,' zegt Tommy, waarna hij zijn armen om June heen slaat.
    'Get a room,' vertel ik hem. Een soort vast grapje tussen Tommy en mij. Maar ik sta ondertussen ook te grijnzen. Het verlangen om hetzelfde bij Silena te doen wordt steeds groter, maar ik hou me in. Voor Lily.

    Omygash Romee I can't handle the gif. I can't


    “A queen will always turn pain into power.”

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    "Nu… kan ik dit weer doen," zegt Tommy, al een stuk blijer dan net. Hij slaat vervolgens zijn armen stevig om June heen en ik lach. "Get a room" zegt Max vervolgens, waarop ik opnieuw grijns. Ik zie hem lichtelijk naar mij kijken, zich daarna bedenken en ik glimlach. We staan hier nu simpelweg met zijn vijven in de gang en ik heb geen zin om terug te gaan naar de les. Ondanks dat Adams een aardige lerares is, wil ik niet naar de les. Ik haat het om op een plek te zitten, stil en braaf te moeten zijn, en op moet letten.


    take me back to the basics and the simple life


    June Mercendes


    Max en Silena stemmen beiden in, wat mij erg blij maakt.
    "En vergeet Phoebe niet!" Zegt Max er nog bij, waardoor ik me weer gelijk schuldig voel. Ik ben echt een vreselijke vriendin, hoe kon ik het haar nou vergeten te vertellen. Het is gewoon langs me heen gegaan en ik heb er echt totaal niet aan gedacht. Ik heb er niet bij stil gestaan.
    "Komt goed. Maar nu kappen we met 'ruziën' we hebben nu wel even genoeg mensen. Hebben we zo pauze of meteen weer les?" Ik heb echt geen idee. Dat zie ik dan wel weer. Tommy weet het zo te zien ook niet.
    "Nu.. kan ik dit weer doen." Zegt hij en hij slaat zijn armen strak om mij heen, wat me een erg goed gevoel geeft.
    "Get a room," Zegt Max. Ik steek mijn tong naar hem uit en ik leg mijn hoofd tegen Tommy's borst. Ik heb geen zin om terug naar de les te gaan en ik kan hier best nog wel even blijven staan. Zouden we niet kunnen doen alsof het Max zoeken heel lang duurde en we daarom pas heel laat kunnen terugkomen in de les? Dat idee lijkt mij wel wat, maar ik heb geen zin om het hardop te zeggen. Ik wil hier gewoon nog even blijven en verder niets.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    June steekt haar tong naar me uit en legt vervolgens haar hoofd tegen Tommy's borst. Ze staan daar zo vredig en lief. Mijjn blik wordt weer naar Silena getrokken en dus glimlach ik. Het gaat niet lang meer duren voordat ik het niet meer hou. Dit is bijna martelend.
    'Laten we gewoon niets gaan doen de rest van het uur. Ik ben niet helemaal in de stemming voor Transfiguration,' zeg ik grijnzend. Nu ik geen ruzie meer heb is het allemaal meteen een stuk leuker.


    “A queen will always turn pain into power.”