• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Over veertig minuten is Quizlet dicht en kunnen we niet meer op dede site, denk tot 4:00 . Widt je dat :D


    Jaa iedere keer na 2en word ik er uit gekickt maar we hadde neerst toch wel eens tot 3;00 gerpt wij samen toch? xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Jaa iedere keer na 2en word ik er uit gekickt maar we hadde neerst toch wel eens tot 3;00 gerpt wij samen toch? xD


    Ik heb echt geen idee :') maar dat was dan denk ik voordat deze systeem in werd gevoerd. Ze willen niet dat mensen slaaptekort krijgen door Q :'D

    Even serieus, ga naar de pagina waar staat hoeveel mensen er online zijn en kijk naar de nummer. Ik gok dat wij een van de 30 zijn want ooit waren we een van de 20 personen die om middernacht nog online waren :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nu On-line (98)



    Haha, vergeten, het is vakantie :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, vergeten, het is vakantie :Y)


    haha x'D ik ben bezig met schrijven (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eens kijken of we beuden nog tot twee uur dit kunnen overleven. Ik ga gewoon bijhouden hoeveel personen er bog online zijn ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    We are unstoppable 8)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik zijn neus tegen die van mij aan wat meteen mijn adem deed stokken.
    ‘Ik zou nooit om een pauze vragen. Misschien de George die in een andere dimensie leeft wel, maar ik niet. Dankjewel, Campbell Saunders. Voor alles; dat je in mijn leven kwam tot deze ene moment. Echt waar; Dankjewel.’ Ik schudde mijn hoofd terwijl mijn hand zachtjes over zijn bovenarm streek.
    ‘George- ik heb maar een hart in mijn lichaam- serieus heb er genade mee want je laat het iedere keer ontploffen.’ Meende ik voornamelijk om het feit dat iedere keer als hij me verlegen maakte- zoals nu- mijn hart enorm bloed naar boven ging pompen- in zo’n rap tempo dat de zweinsteinexpress er nog jaloers op zou worden. Zachtjes tastte ik met mijn lippen die van hem af voordat ik ze weer op die van hem drukte om mijn handen naar zijn nek te laten bewegen waar ik hem stevig vasthield en enkel even pauze hield om zachtjes te fluisteren; ‘Ik hou zo veel van je.’ Merlin. Ik was hem bijna kwijtgeraakt. Alweer- en misschien was dat de reden dat ik zo op ging in onze zoen dat ik pas wakker schrok uit onze tedere aanrakingen toen een boek naast ons op de grond viel wat me deed beseffen dat ik haast helemaal met mijn bovenlichaam op George lag doordat ik hem dichter tegen de muur had gedrukt omdat ik dichter bij hem wilde zijn.
    ‘Ik zoek één nieuwe leerling van mijn afdeling- en dan kom ik bij professor Snape die mij weet te vertellen dat je de klas uit bent gelopen om-om-om om met meneer Weasley te zoenen!’ ik zag ook dat zij een licht rode blos op haar wangen droeg- maar bij haar was het uit woedde en niet omdat ze een complimentje van George kreeg.
    Ze bukte naar het boek die ze opraapte voordat ik een boekenstapel in haar handen zag waardoor ik abrupt opstond voordat ze het in mijn handen duwde. ‘Al jouw boeken voor dit jaar. Ze komen uit de kasten- dus ze kunnen nogal fragiel zijn.’ ik was opgelucht dat ze leek te kiezen om deze hele genante voorval te negeren. ‘Ik reken vanaf nu dat jullie beide in elke les zijn die jullie moeten volgen- anders zou ik genoodzaakt zijn om strafwerk te geven en punten aftrek- en minder klef zijn op de gangen mag ook graag.’ Met dat draaide ze haarzelf om waardoor ik achterbleef met een stapel boeken in mijn handen en George.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:



    We are unstoppable 8)


    WAT?! ik ben maar nummer 4 D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    WAT?! ik ben maar nummer 4 D';


    Tenminste op page uno :')

    Ik weet niet waarom of hoe het komt maar ik sta altijd bovenaan het lijstje :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ah, of ik moet ewn zeer korte post schrijven of ik schrijf het nu maar kan het pas in de ochtend posten want ik schrijf mijn post altijd rond de 20 minuten en als ik naar het tijd kijk ga ik het net niet redden kf jij kan het dan net niet lezen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 1:47 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch nu wil ik weten wat je gesvhreven had en weer verwijderd D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yesshh nu ben ik wel nummer een nu je offline vent :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je zult het nooit weten..

    Ohnerlin, nog een minuit :o GOODNIGHT :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wait.. nothing happend; IK LEEF NOG :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••