• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, dat wilde ik net zeggen :'o

    Maar ik had het geopend en ze zei dat ze mijn berichtje niet snapte x') de hele tijd dacht ik dat ze onze topic zou gaan bekijken en zou zeggen dat we te vaak off-topic gingen en jij wilde nog oude posts van vroeger en in gooien om het op te kunnen vullen :D


    hadden we toen niet super snel ge rpt- x'D omdat jij het nie wilde opvullen ofzo met oude posts :'D en... ff denken ... jij zij nog tegen mij; You will Never Know.. :'D en nu weet ik het dus toch ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Wat wil je gaan doen dan? Ik wil niet naar de les toe. Je bent leuk als je beschermend bent. Maar het is niet nodig. Ik kan goed voor mezelf zorgen en eerlijk gezegd ben je altijd wel leuk.’
    Abrupt schudde ik mijn hoofd terwijl mijn ogen maar van zijn ogen naar zijn lippen gleden.
    ‘Ik bescherm je niet.. ik zeg gewoon de waarheid.’ Fluisterde ik ietwat afwezig- gezien als ik aanwezig was me wel van het nut van mijn zin wat ik zojuist uitsprak gedacht zou hebben. Het feit dat we zo dichtbij stonden waardoor ik iedere porie in zijn gezicht kon zien en ieder donzig snorhaartje in zijn gezicht kon tellen doordat hij waarschijnlijk vanmorgen is vergeten te scheren- wat hem overigens alleen maar aantrekkelijker maakte en voordat ik er zelf erg in had mijn lippen tegen hem aandrukte en mijn hand via zijn rug in zijn haar gleed.



    Slecht stukje maar ik weet niet wat ik ze kan laten doen :'3 dus Kealan is maar dan maar even een aanhankelijke puppie.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en drukte een kus op mijn wang waardoor ik met moeite een mondhoek omhoog trok.
    ‘George- hoewel ik dan niet voor alles kan spreken… kan ik wel over het vriend en vriendje gedeelte spreken.’
    Hij creëerde wat afstand tussen ons waarna ik, net als wat ik altijd deed, recht in zijn ogen keek en tot mijn verbazing deed hij hetzelfde tot hij een hand langs mijn gezicht legde en het door mijn haren liet strelen wat me een zeer goed gevoel gaf- het kietelde ook wat fijn was.
    ‘Weet je nog hoe ik was- George. Toen je me voor het eerst leerde kennen. Ik weet alles nog- en dat is een wonder want ik vergeet super veel. Ik zei toen niet de waarheid omdat ik je niet durfde te vertrouwen terwijl je bij me bleef door alle problemen áls vriend. Niemand zou dat gedaan hebben en.. en ook al heb je daar nu spijt van- voor mij betekend het veel. Heel veel zelfs. Toen was je zo gek om… om.. wat er ook tussen is- te beginnen.. je bent bij mij gebleven tot nu toe en-en zonder jou was ik er al-alang niet meer. Dus zeg niet dat ik het niet mag zeggen; George Weasley.’
    Zwijgend keek ik hem maar een en perste maar een klein glimlach tevoorschijn waarna ik weer wegkeek.
    '.. en jij vraagt waarom ik van je hou..' murmelde ik en keek hem weer aan.
    'Ik had dat helemaal vergeten. Ik denk bijna nooit aan het vroeger. Ik-' ik stopte even om hem maar alleen aan te kunnen kijken en boog mijn hoofd wat voorover waarna ik maar naar mijn handen staarde.
    '.. ik hou echt veel van jou, Camp. Dat weet je- toch? Ik- ik wil je echt niet- nooit niet verlaten.' Ik keek weer hem weer aan en kreeg het voor elkaar om mijn glimlach te kunnen behouden waarna ik murmelde: 'verlaat me alsjeblieft niet voor zo een reden. Ik ben liever met jou dan bij iemand anders op deze wereld, hoevaak jij ook maar beweerd dat jij mijn leven verpest.'

    Tijd voor een emotionele george


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je maakt het me weer moeilijk te reageren, Naomi (N)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sphinx je wilt Cages baby niet zien 'x'D het is een monster D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Sphinx je wilt Cages baby niet zien 'x'D het is een monster D';


    Ik wil het- ik wil hem of haat zien =D alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    http://luxand.com/b/v_1skRzgE5wstB7G

    Ik denk is mama campbell vreemd gegaan want de baby heeft groenen ogen terwijl Camp en George bruine ogen hebben x'D hoewel... heeft Ginny geen groene ogen? dan zit groene ogen in de familie.... D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ah dit is zo geniaal :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ah dit is zo geniaal :'D


    hahaha iedereen denkt dat ik gek ben en over obsest... ben ik niet (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    http://luxand.com/b/v_1skRzgE5wstB7G

    Ik denk is mama campbell vreemd gegaan want de baby heeft groenen ogen terwijl Camp en George bruine ogen hebben x'D hoewel... heeft Ginny geen groene ogen? dan zit groene ogen in de familie.... D';


    Dat kind ziet er enthousiast uit :'D enthousiast over de nieuwe grote wereld en enthousiast over dat hij twee vaders heeft..

    Oké, het valt wel mee joh x') een beetje maar. Maar als je er te lang naar staart.. in het donker en je bent alleen, dan is het eng


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat kind ziet er enthousiast uit :'D enthousiast over de nieuwe grote wereld en enthousiast over dat hij twee vaders heeft..

    Oké, het valt wel mee joh x') een beetje maar. Maar als je er te lang naar staart.. in het donker en je bent alleen, dan is het eng


    Oke maar ik krijg nog een nieuwe baby opgestuurd via mijn oude mail dus ik moet nog even wachten op de eerste poging x'D want dit is de tweede poging. Dus ze krijgen twee kinderen en een daarvan is al zeker weten een monster :'D maar ach; het lijkt ook meer op ginny.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Kealan en Jonah :'D



    Red.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:


    Kealan en Jonah :'D



    Red.


    Laat maar. Cages baby is minder eng. :'D ik lig dubbel hier :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:


    Kealan en Jonah :'D



    Red.


    Oké, we hebben officieel nirts te doen hier x')

    Die van kealan en jonah is eng :'} bij nader inzien is de baby van cage een engeltje :'D Red heeft groene ogen ook. Hoe gaat dat als Fred bruine igen heeft en Ralfje grijs :') alle twee kleurloos :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik ben al aan het schrijven hoor ^^. @ Cage :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya