• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry ik moet naar george ik kan het niet.. D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Campbell, wacht,' voor ik er erg in had sprong Leo voor mij. 'Het spijt me over wat er in het lokaal was gebeurd. Ik wilde niet dat het zo afliep hoewel ik zelf ook wel te ver ging, maar hij ook. Wat ik over jou zei meende ik niet he; het ligt gewoon aan George. Ik ken hem al zeven jaar lang en hij is gewoon helemaal verandert en is plotseling een vreemde geworden wat me irriteert. Dus nogmaals sorry, dit was geen belediging tegenover jou.' Ik schudde mijn hoofd terwijl ik maar de gang in staarde en net toen ik mijn mond wilde openen om een antwoord die ik niet klaar had, hoorde ik een luide knal van de kant waar ik vandaan kwam. Direct werden mijn ogen groot terwijl het enigste wat uit mijn mond verliet 'George.' Was. Het deerde me niet dat ik angstig klonk. Ik wilde eenmaal niet dat hij pijn had. Ik houd van hem. Zonder nog nota te maken van Leo rende ik langs hem heen wat steken in mijn zij opleverde die ik negeerde tot ik George op de grond zag zitten waardoor mijn snelheid minder werd en ik al mijn voornemens die ik had voorgenomen in een gebaar van mij af liet vallen om mijzelf op de grond voor George neer te laten vallen en hem in een omhelzing te drukken wat mijn hoofd haast liet breken. 'Niet verdrietig zijn, George. Niet verdrietig zijn.' Murmelde ik zachtjes terwijl ik hem heen en weer wiegde in mijn omhelzing.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben er weer.

    Waar kan ik op reageren/ waar kan ik mijn personages heen sturen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik ben er weer.

    Waar kan ik op reageren/ waar kan ik mijn personages heen sturen?


    Welcome back ^^

    Griffoendor heeft nu Toverdranken waar dus iets mis ging waardoor George eruit werd gestuurd waardoor Cqmp hem volgde en zo werd leo eruit gestuurd en daar ging weer wat mis waardoor George nu gebroken en half dood op het grond zit, in de armen van Camp.

    Ralf sleurt nog steeds van lokaal naar lokaql, niets bijzonders met dat.

    Kealan en Jonah zitten nog steeds in de bezenkast en hebben een en een halve les gemist x')


    Dus je kunt met Jonah reageren of Fred spontaan ook de gang in gooien

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 17:41 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Welcome back ^^

    Griffoendor heeft nu Toverdranken waar dus iets mis ging waardoor George eruit werd gestuurd waardoor Cqmp hem volgde en zo werd leo eruit gestuurd en daar ging weer wat mis waardoor George nu gebroken en half dood op het grond zit, in de armen van Camp.

    Ralf sleurt nog steeds van lokaal naar lokaql, niets bijzonders met dat.

    Kealan en Jonah zitten nog steeds in de bezenkast en hebben een en een halve les gemist x')


    Gezellig...
    Fred zit gewoon braaf in de les en luistert naar Snape (A)
    Ik ga een Jonah reactie schrijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘Nee- nee. We kunnen Rooky gewoon met rust laten. Saunders zorgt zelf wel vroeg of laat dat hij weer terug gaat naar zijn moeder- dus naar de Heer. We hoeven niks te doen. Jij hoeft je niet op te offeren.’ Ik glimlach en kijk hem aan. Aan de ene kant voelt dit gênant, maar aan de andere kant voelt het alsof niks anders beter zou kunnen zijn dan dit.
          'Wat wil je gaan doen dan? Ik wil niet naar de les toe.' De schoolbel is net gegaan en ik wil niet in de les zitten. Ergens had ik er wel zin in om verder te gaan met Saunders winnen, alleen omdat ik het leuk vind om te acteren. Niet dat ik dat op andere momenten niet doe.
          'Je bent leuk als je beschermend bent,' zeg ik naar de waarheid. Hoewel ik het best irritant vind, heeft het ook iets leuks. Hij geeft genoeg om me om ervoor te willen zorgen dat ik geen pijn lijdt. 'Maar het is niet nodig. Ik kan goed voor mezelf zorgen en eerlijk gezegd ben je altijd wel leuk,' zeg ik met een kleine glimlach. Het voelt raar om dit soort dingen tegen Kealan te zeggen, die altijd mijn beste vriend is geweest. Zijn we nu samen? Ik ben in de war en weet gewoon niet meer wat ik moet doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik hoorde een aantal voetstappen maar deed geen moeite om te zien wie het was. Want ik wist dat het Campbell was toen hij voor me neer op het grond ging zitten en mij in een knuffel trok.
    'Niet verdrietig zijn, George. Niet verdrietig zijn.' 
    Ik bleef zwijgend zitten en trok hem maar dichter naar mij toe en bleef maar stil. Bang om iets te zeggen, iets verkeerd of ergs, iets wat ik niet meer terug zou kunnen nemen. Of ik wist gewoon niets om te zeggen. Het liefst ging ik nu met de tijd vooruit zodat deze gebeurtenissen eindelijk voorbij waren.
    '.. ik- ik ben een afschuwelijk persoon.' Murmelde ik zonder hem los te laten.
    'En zeg niet dat dat niet waar is; want het is zo. Een afschuwelijke vriend- broer- vriendje- mens.'
    Het is niet dat deze woorden me beter maakten. Mensen zeggen wel eens dat als er iets in je zit, iets waar je mee zit, dat je je beter zult voelen als je het hardop zegt. Maar mij maakt dat slechts agressiever.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Met andere woorden; ik verveel me :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En nu ga ik jou sad maken:






    Spoiler alert: you will save yourself

    Omdat het echt gewoon veel te zielig is:




    Bird club :'D Ik lach nu echt ontzettend hard.


    Spoiler alert: you will save yourself

    oke ik ga reageren x') omfg george don't be sad. Ik ben zo slecht in troosten ;'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Tot mijn grootste opluchting trok hij me dichter naar me toe waardoor mijn handen zachtjes zijn rug begonnen de strelen; in de hoop hem wat te kalmeren.
    ‘..ik- ik ben een afschuwelijk persoon. En zeg niet dat dat niet war is; want het is zo. Een afschuwelijke vriend-broer-vriendje- mens.’ Langzaam schudde ik mijn hoofd voordat ik een zachte kus op zijn wang plaatste. ‘George- hoewel ik dan niet voor alles kan spreken… kan ik wel over het vriend en vriendje gedeelte spreken.’ Zachtjes zetten ik een klein stukje afstand tussen ons waar ik tranen in zijn ogen zag blinken waardoor ik zachtjes mijn hand langs zijn gezicht zetten waar ik zachtjes zijn oor en haar streelde.
    ‘Weet je nog hoe ik was- George. Toen je me voor het eerst leerde kennen.’ Ietwat beschaamd deed ik een mondhoek omhoog. ‘Ik weet alles nog- en dat is een wonder want ik vergeet super veel. Ik zei toen niet de waarheid omdat ik je niet durfde te vertrouwen terwijl je bij me bleef door alle problemen áls vriend. Niemand zou dat gedaan hebben en.. en ook al heb je daar nu spijt van- voor mij betekend het veel. Heel veel zelfs. Toen was je zo gek om… om.. wat er ook tussen is- te beginnen.. je bent bij mij gebleven tot nu toe en-en zonder jou was ik er al-alang niet meer. Dus zeg niet dat ik het niet mag zeggen; George Weasley.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    wat kunnen Jonah & Kealan doen? :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:

    wat kunnen Jonah & Kealan doen? :'3


    Misschien kunnen we naar de lunch?
    Want Jonah heeft met May afgesproken :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Misschien kunnen we naar de lunch?
    Want Jonah heeft met May afgesproken :'D


    Je weet dat Kealan, May gaat vermoorden als ze ana je zit he D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya