• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 3.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Hypnotise, Vikings, Wiarda, Scribe, Thominho of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Genre
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy



    Lees meer

    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories een maand na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Donar de winnaar met haar story De strijd om Ira.
    (Archief)



    Deelnemers met een afgeronde story.
    Vikings met: Leviathan • SOTY 2015 89385 woorden.
    Starlord met Schimmenspel || SOTY 74482 woorden

    Deelnemers binnen het genre Komedie ›› Bekijk de lijst
    Founder met Five kids in a bottle
    4983/5626 [643 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Detective ›› Bekijk de lijst
    Diplodocus met The Bookie
    3122/3122 [0 woorden geschreven]
    Arthritis met Unknown evil
    2999/2999 [0 woorden geschreven]
    Iaetitia met De Brand
    212/212 [0 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Avontuur/Reisverhalen ›› Bekijk de lijst
    Volantis met Hidden blossom
    8104/8104 [0 woorden geschreven]
    Squib met Een kans op veiligheid
    1182/1182 [0 woorden geschreven]
    Vikings met Leviathan (25.000) (Spot gekregen) (badge 20K gekregen)
    52164/58155 [5991 woorden geschreven]
    Needles met Scharlaken Wachters (10.000)
    11096/11096 [0 woorden geschreven]
    Rosencrantz met Zij heet Pandora
    4617/4617 [0 woorden geschreven]
    Starlord met Schimmenspel (10.000)
    13359/22243 [8884 woorden geschreven]
    Ceane met De vlucht van de Vuurvogel
    1959/1959 [0 woorden geschreven]

    Uitgeschreven


    (Aangepast tot Founder pagina 15 topic 1)


    Naar het idee van Camaro

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 9:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 dec 2015 - 0:27 ]


    De officiële crewpagina

    Meiiore schreef:
    (...)

    Wat jammer dat het niet lijkt te lukken dit jaar. Ik hoop toch ontzettend dat de wedstrijd volgend jaar toch nog een keer gehouden wordt, want ik zou graag nog een keer meedoen. Ik was echt vast van plan om dit jaar iets af te ronden, maar met mijn 6vwo-profielwerkstukstress was het nooit gelukt.

    Ik had het er juist vandaag nog over met een vriendin dat ik alles door wilde gaan lezen en heel gegrond wilde gaan stemmen ):

    Hoe dan ook wens ik je veel succes en sterkte toe met de situatie thuis en ik hoop heel erg dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.


    We zijn voorlopig van plan om het volgend jaar ook gewoon weer door te laten gaan, dus je zult dan sowieso nog een kans krijgen om mee te doen. Leuk dat er in ieder geval nog enthousiasme is! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meiiore schreef:
    (...)

    Wat jammer dat het niet lijkt te lukken dit jaar. Ik hoop toch ontzettend dat de wedstrijd volgend jaar toch nog een keer gehouden wordt, want ik zou graag nog een keer meedoen. Ik was echt vast van plan om dit jaar iets af te ronden, maar met mijn 6vwo-profielwerkstukstress was het nooit gelukt.

    Ik had het er juist vandaag nog over met een vriendin dat ik alles door wilde gaan lezen en heel gegrond wilde gaan stemmen ):

    Hoe dan ook wens ik je veel succes en sterkte toe met de situatie thuis en ik hoop heel erg dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.


    Dankjewel c:

    Oh ik wilde trouwens wel even zeggen dat hoewel ik hem deze maand hoogstwaarschijnlijk niet af ga krijgen wordt Schimmenspel wel mijn eerste afgeronde OP ooit en dat heb ik dan wel grotendeels aan SOTY te danken dus daar wil ik alle mensen die hier veel voor gedaan hebben toch wel even voor bedanken, in speciaal Natas!


    Happy Birthday my Potter!

    Volgend jaar heb ik ook weer meer tijd voor soty ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zit er ook aan te denken volgend jaar mee te doen :) Misschien dat dit net die stok achter de deur kan zijn om eindelijk eens een verhaal af te maken haha


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Leviathan is af. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jullie hebben nog tot vanavond 00:00!

    @ Vikings; Super! Gefeliciteerd! Ik zal het aanpassen in de beginpost. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vraag mij niet hoe, maar Schimmenspel is afgerond.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Vraag mij niet hoe, maar Schimmenspel is afgerond.


    Ik vind het zo enorm knap dat je het uiteindelijk toch nog gehaald hebt! *O*
    Nu kun je weer ademhalen, slapen, eten en huiswerk maken, haha. Echt heel erg indrukwekkend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yay, huiswerk maken. Dat heb ik echt gemist :Y)

    Oh ik wilde jullie deze trouwens niet onthouden.


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd allebei!


    16 - 09 - '17

    O mijn taart! Gefeliciteerd allebei!
    Ik ga sowieso stemmen, hoewel eerst lezen ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Proficiat! Voor mij is het hem niet geworden, misschien volgend jaar :'D Al denk ik dat ik deze keer iets langer wacht met me in te schrijven tot ik zeker weet dat de motivatie er wel is.


    What would Emma do?

    Utahraptor schreef:
    Proficiat! Voor mij is het hem niet geworden, misschien volgend jaar :'D Al denk ik dat ik deze keer iets langer wacht met me in te schrijven tot ik zeker weet dat de motivatie er wel is.

    Dit eigenlijk gewoon ;D


    I am an idiot, I move.

    Wanneer kunnen we stemmen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    Wanneer kunnen we stemmen?


    De hele maand december toch?