• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 3.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Hypnotise, Vikings, Wiarda, Scribe, Thominho of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Genre
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy



    Lees meer

    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories een maand na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Donar de winnaar met haar story De strijd om Ira.
    (Archief)



    Deelnemers met een afgeronde story.
    Vikings met: Leviathan • SOTY 2015 89385 woorden.
    Starlord met Schimmenspel || SOTY 74482 woorden

    Deelnemers binnen het genre Komedie ›› Bekijk de lijst
    Founder met Five kids in a bottle
    4983/5626 [643 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Detective ›› Bekijk de lijst
    Diplodocus met The Bookie
    3122/3122 [0 woorden geschreven]
    Arthritis met Unknown evil
    2999/2999 [0 woorden geschreven]
    Iaetitia met De Brand
    212/212 [0 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Avontuur/Reisverhalen ›› Bekijk de lijst
    Volantis met Hidden blossom
    8104/8104 [0 woorden geschreven]
    Squib met Een kans op veiligheid
    1182/1182 [0 woorden geschreven]
    Vikings met Leviathan (25.000) (Spot gekregen) (badge 20K gekregen)
    52164/58155 [5991 woorden geschreven]
    Needles met Scharlaken Wachters (10.000)
    11096/11096 [0 woorden geschreven]
    Rosencrantz met Zij heet Pandora
    4617/4617 [0 woorden geschreven]
    Starlord met Schimmenspel (10.000)
    13359/22243 [8884 woorden geschreven]
    Ceane met De vlucht van de Vuurvogel
    1959/1959 [0 woorden geschreven]

    Uitgeschreven


    (Aangepast tot Founder pagina 15 topic 1)


    Naar het idee van Camaro

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 9:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 dec 2015 - 0:27 ]


    De officiële crewpagina

    Oh, btw hoor je bij het behalen van 10K ook al een badge te krijgen of pas bij 20K?


    Happy Birthday my Potter!

    Schrijf mijn verhaal toch maar weer uit :/ ik haal die 50000 niet in zo'n korte tijd...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Starlord schreef:
    Oh, btw hoor je bij het behalen van 10K ook al een badge te krijgen of pas bij 20K?


    Als ik naar de beginpost kijk, klinkt het alsof je er voor 10k ook al eentje zou moeten krijgen, maar ik zal het even navragen. ^^ Ik heb geen Photoshop en heb me dus nooit met de badges beziggehouden, sorry.



    Melizsa schreef:
    Schrijf mijn verhaal toch maar weer uit :/ ik haal die 50000 niet in zo'n korte tijd...


    Jammer! :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge

    Ja dat dacht ik dus ook... dan moet ik die van 10K nog krijgen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    @Inge

    Ja dat dacht ik dus ook... dan moet ik die van 10K nog krijgen ^^


    Ik ben er inmiddels achter dat je sowieso de badge nog moet krijgen, inderdaad. (:
    We hebben echter een beetje een tekort aan mankracht vrouwkracht met Photoshop op dit moment, dus je zult nog even moeten wachten, sorry. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat is er gebeurd met de schrijfster van levitan?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    Wat is er gebeurd met de schrijfster van levitan?


    Natascha neemt een korte pauze van Q. Ze heeft een topic gemaakt om dat te melden, hier. Binnenkort is ze gewoon weer terug, als het goed is. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beste deelnemers,

    Het is het SOTY-team opgevallen dat er erg weinig deelnemers zijn die het zullen redden om een verhaal binnen de deadline af te ronden. We hebben daarom besloten om één poll voor de deelnemende verhalen te maken, in plaats van één poll per gegeven thema. Om jullie toch nog extra te motiveren om jullie verhalen af te ronden, hebben we tevens besloten om de prijs voor Story of the Year te wijzigen.
    Normaal gezien krijgt de winnaar van SOTY 150 credits. Tijdens deze editie is het echter zo dat elk afgerond verhaal 50 credits ontvangt als troostprijs, en dat de winnaar daar nog 100 credits bovenop krijgt. Als je jouw verhaal binnen de deadline weet af te ronden, krijg je dus sowieso 50 credits van ons.
    Wij hopen dat we jullie op deze manier kunnen motiveren om jullie verhalen af te ronden, zodat er toch nog een spannende wedstrijd van kan worden gemaakt!

    Mochten er nog vragen zijn, dan mogen deze natuurlijk worden gesteld.

    Veel succes!

    Met vriendelijke groet,
    Het SOTY-team


    De officiële crewpagina

    Yay nog meer motivatie. Mijn story op Q bevat btw ondertussen 20K woorden ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Beginpost is weer aangepast. :)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 9:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind dit zo leuk maar toch durf ik er nooit aan te beginnen. Misschien in 2016 als het dan nog steeds gehouden wordt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik vind dit zo leuk maar toch durf ik er nooit aan te beginnen. Misschien in 2016 als het dan nog steeds gehouden wordt.


    Dit dus^^
    Ik ben geloof ik al 4x begonnen aan een nieuw verhaal.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 13:38 ]

    Ik vind het heel naar om dit te moeten zeggen en voel mij ontzettend schuldig, maar er is bij mij thuis gewoon zoveel aan de hand, er zijn zo ontzettend veel tegenslagen dat ik mijn verhaal gewoon never nooit af ga redden voor volgende week maandag. Ik doe mijn best en ik probeer het wel, maar telkens als ik denk te kunnen schrijven zit er weer heel veel tegen. Ik vind het echt heel naar, want ik weet dat ik naast Natas waarschijnlijk de enige ben die nu nog een poging deed zijn verhaal af te krijgen, maar ik weet gewoon even niet meer hoe ik dit in godsnaam moet doen allemaal. Het spijt mij echt ontzettend erg. Ik dacht ik meld het alvast even. Ik hoop echt dat de editie van volgend jaar een groter succes word, want ik vind het wel echt een top idee. Nogmaals sorry :/


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik vind het heel naar om dit te moeten zeggen en voel mij ontzettend schuldig, maar er is bij mij thuis gewoon zoveel aan de hand, er zijn zo ontzettend veel tegenslagen dat ik mijn verhaal gewoon never nooit af ga redden voor volgende week maandag. Ik doe mijn best en ik probeer het wel, maar telkens als ik denk te kunnen schrijven zit er weer heel veel tegen. Ik vind het echt heel naar, want ik weet dat ik naast Natas waarschijnlijk de enige ben die nu nog een poging deed zijn verhaal af te krijgen, maar ik weet gewoon even niet meer hoe ik dit in godsnaam moet doen allemaal. Het spijt mij echt ontzettend erg. Ik dacht ik meld het alvast even. Ik hoop echt dat de editie van volgend jaar een groter succes word, want ik vind het wel echt een top idee. Nogmaals sorry :/


    Ik was er al een beetje bang voor en ik baal echt onzettend erg. :/
    Maar goed, jij kan er ook niets aan doen dat iedereen het verder heeft laten afweten en ik vind dat je toch nog een hoop hebt gepresteerd in toch een best korte tijd. Ik hoop in elk geval dat je tegenslagen binnenkort een omslaan naar positieve dingen want dat verdien je echt. <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Starlord schreef:
    Ik vind het heel naar om dit te moeten zeggen en voel mij ontzettend schuldig, maar er is bij mij thuis gewoon zoveel aan de hand, er zijn zo ontzettend veel tegenslagen dat ik mijn verhaal gewoon never nooit af ga redden voor volgende week maandag. Ik doe mijn best en ik probeer het wel, maar telkens als ik denk te kunnen schrijven zit er weer heel veel tegen. Ik vind het echt heel naar, want ik weet dat ik naast Natas waarschijnlijk de enige ben die nu nog een poging deed zijn verhaal af te krijgen, maar ik weet gewoon even niet meer hoe ik dit in godsnaam moet doen allemaal. Het spijt mij echt ontzettend erg. Ik dacht ik meld het alvast even. Ik hoop echt dat de editie van volgend jaar een groter succes word, want ik vind het wel echt een top idee. Nogmaals sorry :/


    Wat jammer dat het niet lijkt te lukken dit jaar. Ik hoop toch ontzettend dat de wedstrijd volgend jaar toch nog een keer gehouden wordt, want ik zou graag nog een keer meedoen. Ik was echt vast van plan om dit jaar iets af te ronden, maar met mijn 6vwo-profielwerkstukstress was het nooit gelukt.

    Ik had het er juist vandaag nog over met een vriendin dat ik alles door wilde gaan lezen en heel gegrond wilde gaan stemmen ):

    Hoe dan ook wens ik je veel succes en sterkte toe met de situatie thuis en ik hoop heel erg dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.


    For those I love, I will sacrifice