• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 3.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Hypnotise, Vikings, Wiarda, Scribe, Thominho of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Genre
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy



    Lees meer

    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories een maand na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Donar de winnaar met haar story De strijd om Ira.
    (Archief)



    Deelnemers met een afgeronde story.
    Vikings met: Leviathan • SOTY 2015 89385 woorden.
    Starlord met Schimmenspel || SOTY 74482 woorden

    Deelnemers binnen het genre Komedie ›› Bekijk de lijst
    Founder met Five kids in a bottle
    4983/5626 [643 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Detective ›› Bekijk de lijst
    Diplodocus met The Bookie
    3122/3122 [0 woorden geschreven]
    Arthritis met Unknown evil
    2999/2999 [0 woorden geschreven]
    Iaetitia met De Brand
    212/212 [0 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Avontuur/Reisverhalen ›› Bekijk de lijst
    Volantis met Hidden blossom
    8104/8104 [0 woorden geschreven]
    Squib met Een kans op veiligheid
    1182/1182 [0 woorden geschreven]
    Vikings met Leviathan (25.000) (Spot gekregen) (badge 20K gekregen)
    52164/58155 [5991 woorden geschreven]
    Needles met Scharlaken Wachters (10.000)
    11096/11096 [0 woorden geschreven]
    Rosencrantz met Zij heet Pandora
    4617/4617 [0 woorden geschreven]
    Starlord met Schimmenspel (10.000)
    13359/22243 [8884 woorden geschreven]
    Ceane met De vlucht van de Vuurvogel
    1959/1959 [0 woorden geschreven]

    Uitgeschreven


    (Aangepast tot Founder pagina 15 topic 1)


    Naar het idee van Camaro

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 9:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 dec 2015 - 0:27 ]


    De officiële crewpagina

    Ik denk dat ik wel wil meedoen, maar maakt het uit dat ik zo laat begin?


    all because i liked a girl

    Equine schreef:
    Ik denk dat ik wel wil meedoen, maar maakt het uit dat ik zo laat begin?
    Nee hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Donar met De reis van de Raven (10.000)
    19108

    Ik ga mij helaas uitschrijven. Ik ben gewoon te druk met allerlei dingen die op mijn pad komen en de evenementen die nu weer beginnen. :( wel met mijn in mijn hart hoor.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    N'aww... Jammer.

    Het is sowieso stil in SOTY-land. Ik merk dat ik ook niet zoveel schrijf als zou moeten om het nog af te krijgen... Naja, ik zie wel.


    For those I love, I will sacrifice

    Lily_Evans -> Starlord.

    Ik ga btw weer actief aan de slag. Had het tijdelijk even zo druk met school, maar heb gelukkig bijna vakantie c:


    Happy Birthday my Potter!

    Het spijt me dat ik zolang ben gestopt! ik wil weer verder gaan! Zijn er nog belangrijke dingen die ik heb gemist?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    En er is opnieuw een SOTY! Nu, ik heb nog maar 5 maanden de tijd, maar wie weet dat ik iets afgeschreven krijg, al betwijfel ik dat. Ik volg het topic in ieder geval wel met de deelnemers.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Alle woordaantallen zijn weer up to date. We gaan vanaf nu ons best doen om dat ook zo te houden!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Syeira --> Dzjenya
    De echo van mijn stem, avontuur.

    Die 20.000 woorden is nu zo dichtbij ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Ik weet niet meer zeker of ik dit moet melden, maar ik ben zojuist de 20.000 woorden gepasseerd met 'de Echo van mijn stem', avontuur.


    For those I love, I will sacrifice

    Dzjenya schreef:
    Ik weet niet meer zeker of ik dit moet melden, maar ik ben zojuist de 20.000 woorden gepasseerd met 'de Echo van mijn stem', avontuur.

    Melden mag altijd natuurlijk, maar we gaan aan het einde van de maand weer tellen en de badges versturen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik trek me terug uit de wedstrijd (de Echo van mijn stem, avontuur). Ik heb al een tijdje niet zoveel zin meer om te schrijven en ga dit hoe dan ook niet meer af krijgen voor eind november. Alle anderen nog heel veel succes gewenst!


    For those I love, I will sacrifice

    Dzjenya schreef:
    Ik trek me terug uit de wedstrijd (de Echo van mijn stem, avontuur). Ik heb al een tijdje niet zoveel zin meer om te schrijven en ga dit hoe dan ook niet meer af krijgen voor eind november. Alle anderen nog heel veel succes gewenst!

    Oh, wat jammer zeg! Zeker omdat je het op één na langste verhaal hebt!
    Weet je het echt zeker?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bij deze wil ik zeggen dat ik Dressed Like a girl in het genre comedie ga uitschrijven. Wat me tegenhoud is dat het eerder een drama is geworden dan een echte comedie.
    En ik krijg er echt geen tijd meer voor, mijn inspiratie is leeg.

    SleepyAsh - Itsuki

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 19:45 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Oh, wat jammer zeg! Zeker omdat je het op één na langste verhaal hebt!
    Weet je het echt zeker?


    Haha, ja, helaas wel. Ik zou me absoluut niet uitschrijven als ik dacht dat ik nog een kans maakte. Nee, ik ben de laatste paar maanden zoveel bezig geweest met andere dingen en heb gewoon nog steeds geen zin om eraan te gaan werken. Ik vind het zelf ook superjammer, maar ik denk dat het goed is zo.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 23:27 ]


    For those I love, I will sacrifice