• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Gok eens.

    Onze, naja, mijn oude vriend heeft een aantal nieuwe doelen.


    Niet de blondharige jongen die Camp gekust heeft he D'; daarum kuste hij camp niet... hij stond al op het lijstje x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik gok dat je nu zo zit van; wtf is er aan de hand.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Niet de blondharige jongen die Camp gekust heeft he D'; daarum kuste hij camp niet... hij stond al op het lijstje x'D


    Jup


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jup


    Yep; iedereen die Camp niet kust- dat komt omdat die al op het lijstje staat... dat is makkelijk te onthouden als er niet zo veel op zijn lijstje stonden... xd'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘ROT OP!’ geschokt trok ik moeizaam mijn ogen open terwijl er een gedaante naar me toe schuifelde voordat ik twee sterke armen om mij heen voelde glijden waarbij ik dichter naar de gedaante toe getrokken werd en mijn hoofd automatisch naar zijn borstkas gleed en mijn neus er tegen aan drukte. ‘G-george..’ murmelde ik zachtjes voordat ik mijn hand onder mijn lichaam zetten om overeind te komen wat alleen maar meer pijn opleverde wat een zachte kreet uit mijn mond gleed en een hoop gehijg waardoor er alleen maar meer bloed van mijn lip mijn mond in gleed. In een zachte bonk viel mijn hoofd weer op George borst en liet ik moeizaam mijn hand naar zijn been gaan.
    ‘H-het s-spijt me z-zo..’ fluisterde ik voordat ik langzaam alles weer uitgeschakeld voelde worden in mijn lichaam dat ik zo veel mogelijk probeerde tegen te gaan. ‘h-houd v-van j-je…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘G-george..’ murmelde hij. Tranen prikten achter mijn ogen die ik met alle moeite weg probeerde te drukken waardoor dat alleen maar meer pijnlijke dteken in mijn hoofd opleverden en ik er nog duizeliger van werd.
    ‘H-het s-spijt me z-zo.. h-houd v-van j-je…’
    Zachtjes schudde ik met mijn hoofd en ondanks ik van alles en nog wat wilde gaan roegen en zeggen, kwam er niets uit mijn keel. Ik ccreëerde weer afstand tussen ons en al toen ik naar zijn gewonde gezicht keek begonnen de tranen al over mijn modderige wangen te stromen die ik ruw weg veegde. Dit was zo een afschuwelijke ervaring en ik wil het niet bekennen maar ik heb zo een gevoel dat ik met dat protego net iets te laat was. Maar het was alsnog gelukt. Deels? Ik was zo afschuwelijk bang en verdrietig. Dat wel. Ik liet Campbell los en gooide mijn armen onder hem door om hem op te kunnen tillen en wankelde de weg terug vam waar ik kwam. Het begon langzaam te regenen en mijn blikveld werd steeds waziger en donkerder, maar toch liet ik Campbell niet los terwijl ik de terrein over stak.
    'H-help..' murmelde ik zo hard als ik kon, maar net als in minn nachtmerries kon ik maar zachtjes fluisteren om hulp en niet gaan roepen; het lukte niet. Maar toch kreeg ik het voor elkaar Campbell in het kasteel te krijgen, geen een student hielp mij. Ze staarden kns alleen verbaasd aan, hoe wij gewond en modderig, vies en bebloed door het school liepen. Ik kreeg het voor elkaar Campbell naar de zevende verdieping te krijgen, tot mijn benen het op gaven en ik vlak voor de deur van het ziekenzaal op mijn knieën neer viel.
    'H-help!' Riep ik alsof iemand mijn hoofd onder water hield. Maar als Campbell ernstig gewond is, voelt het wel zo aan. En toen schoten de deuren open waar ik tot mijn verbazing ook Anderling zag staan, samen met madama Plijster die op ons af kwam rennen en Camobell uit mijn handen trok.
    'Wat is er gebeurd?' Vrieg ze. Maar dat was ook alles wat ik kon horen voordat ik voorover neer viel en alles voor mijn ogen compleet donker werd.


    Wees maar niet bang, hij is alleen bewusteloos.
    En je mag madama plijster wel besturen. De echte Leo zit ook in het zaal.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 7:13 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Om eerlijk te zijn ben ik van oplan naar plan en idee naar idee gesprongen. Want eerst zou ik leo verliefd op camp laten maken, en toen zei ik; weet je wat, ik laat hem camp kussen en als fred en george hem zoeken, ziet george het en dan gaat hij leo haten die in principe op fred verliefd was en alleen de lege gevoelin zijn hart probeerde op te vullen.

    En toen was mijn plan dat leo george gewoon aanviel om met campbell er van door te kunnenn gaan.

    Maar bij de laatste zinnetje van mijn twee vorige posts, toen was ik ook bij die plan maar mijn vingers schreven automatisch de woord "obliviate" op waardooe ik op deze plannetje uit kwam x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zit in de klas maar verveel me.
    Wat is er allemaal gebeurt en hoe durfde je George alles te laten vergeten?
    Dat was niet ons plan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Met moeite knipperde ik met mijn ogen. Fel licht wat boven mij branden wat continu oversprong in het duisternis. ‘Campbell… je had het belooft.’ met moeite trok ik mijn oogleden open wat een enorme hoofdpijn opleverde. ‘Je had het belooft, Campbell. Deze keer zou je het doen..’ met moeite schudde ik mijn hoofd wat meteen geremd werd door de harde stekende pijn wat me uiteen wilde scheuren. ‘Als jíj het níet doet; dan doe ik het wel…’ uit het niets verdween de immense pijn die me van binnen uit verscheurden wat nu plaatsmaakte voor een hevige hoofdpijn en misselijkheid. Vol ellende draaide ik mijn ogen af naar mijn arm- of waar mijn arm zou moeten zitten maar nu enkel een bloederige knobbel zat. Geschokt keek ik ernaar en wilde mijn andere arm er naar toe brengen; wat niet lukte; integendeel- ik voelde helemaal niks. Geen pijn; geen stekende trekken rond mijn arm. Angstig wendde ik mijn gezicht af naar mijn andere arm; of wat er van over was. Net zoals aan mijn andere kant; slechts een bloederig knobbeltje waar ooit mijn arm gezeten had waardoor ik snel naar mijn benen keek die net zoals mijn armen ook geamputeerd leken te zijn.
    Angstig probeerde ik mijzelf dieper in de muur te drukken wat fatale hoop was. ‘Wat..wat..’ murmelde ik angstig en uit stress wilde ik een hand door mijn haar halen- wat niet kon tot ik in een immens scherpe pijn voelde bij mijn mondhoeken voordat er enorm veel bloed uitscheurden en ik mijn longen uit begon te schreeuwen en wild begon te spartelen- tot.
    ‘Campbell… Campbell.. Rustig!’ in plaats van rustig te worden schreeuwde ik het van angst uit tot het door drong dat ik mijn ogen stijf dicht gedrukt had en deze stem totaal anders was dan de stem als daarstraks- of uit mijndroom. Twee handen hadden zich rond mijn polsen gevormd terwijl langzaam mijn lichaam inclusief ledematen daarbij stil vielen gezien ik enorm gesparteld leek te hebben. Met moeite rukte ik mijn oogleden op waar ik meteen het gezicht ontmoetten van de vertrouwde dokter van Zweinstein voordat naar mijn armen en benen keek- die ik allemaal nog leek te hebben. Enorm bezweet liet ik me achterover vallen voordat ik naar madame Plijster keek die mijn polsen los liet maar voordat ik weer weg kon zakken begon ze aan allerlei draadjes te frunniken die ik niet begreep maar in mij leken te zitten. ‘Campbell. Wat is er gebeurt?’ stil keek ik haar aan terwijl het enige wat niet veranderd leek te zijn was de stekende pijn rond mijn mondhoeken die ik opengesneden zag worden- of was dat ook een droom? Aarzelend bracht ik een hand naar mijn mond; die gewoon als normaal leken zijn; hoewel mijn lippen wel schraal en droog aanvoelden.
    Vermoeid legde ik mijn hoofd dieper in het kussen waar mijn ogen weer dichtvielen wat tot ik tegengehouden werd door Madame Plijster. ‘Campbell. Wat is er gebeurt?’ zachtjes kreunde ik wat voordat ik mijn hoofd op zijn zij kantelde direct voelde ik twee handen rond mijn hoofd sluiten en mijn hoofd wat omhoog bracht worden. ‘Campbell..’ met moeite deed ik mijn ogen weer open en hoe helder ik daarnet zag- hoe wazig zag ik nu. ‘Wat is er gebeurt?’ nutteloos haalde ik mijn schouders op wat meteen stekende pijn opleverden. ‘..skreeften..boom..bos…’ murmelde ik wat schor voordat de gedaante uit mijn gedachten tevoorschijn kwam en voor ik het in de gaten had murmelde ik; ‘..Nathaniel..’


    Dat laatste is een hint voor George (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Ik zit in de klas maar verveel me.
    Wat is er allemaal gebeurt en hoe durfde je George alles te laten vergeten?
    Dat was niet ons plan.


    Waarom krijg ik nu het rare gevoel dat jullie sneaky een plan hebben gemaakt achter mijn rug om :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George is overigens knock out, en over dat plan, ik liet me wat gaan en wilde iets doen wat jullie beiden niet zouden verwachten x')

    Maar dat plan kunnen we nog steeds doorzetten; daar heb ik al aan gedacht.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George is overigens knock out, en over dat plan, ik liet me wat gaan en wilde iets doen wat jullie beiden niet zouden verwachten x')

    Maar dat plan kunnen we nog steeds doorzetten; daar heb ik al aan gedacht.


    & mag ik ook nog weten wat dat plan is....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    George is overigens knock out, en over dat plan, ik liet me wat gaan en wilde iets doen wat jullie beiden niet zouden verwachten x')

    Maar dat plan kunnen we nog steeds doorzetten; daar heb ik al aan gedacht.


    Oké, moet ik Fred laten komen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    & mag ik ook nog weten wat dat plan is....


    Je komt er snel genoeg achter.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oké, moet ik Fred laten komen?


    Nog niet, nadat Leo met Camp "gepraat" heeft.

    Misschien kan Fred nu naar Ralf gaan die, denk ik uitval- heeft omdat de professor van eh- bezweringen die spoorloos verdwenen is x') dan zit Ralf tegen de beukwilg aan die hij heeft kunnen kalmeren en zit bloemetjes te plukken (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••