• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Leo komt Camp redden ?


    Is goed ('; Camp en Leo zijn dat nou BFFS of :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Is goed ('; Camp en Leo zijn dat nou BFFS of :o




    -Leo naar jou


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)



    -Leo naar jou


    pas op; straks knuffelt camp je nog :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    'Sorry damens, maar ik heb al een groepje.' Zei ik met een glimlach waarna de twee meisjes teleurgesteld weer wegliepen. Nee; ik had gewn groepje. Eigenlijk wilde ik met Fred en George en als dat biet kon wilde ik met Campbell in een groepje die misschien wel in een groepje samen met George zat, dus kon ik ook samen met George en Campbell. Fred is er toch niet vandaag.
    Maar ja, ik zag Campbell al bij Fred en George staan. Maar hun leken het niet eens te boeoen toen Campbell viel en de schroeistaartige skreeft sleepte hem mee de bos in alsof hij zijn prooi was. Verbaasd keek ik toe en liep de skreeft achterna, het bos in waar ik de skreeft al te dicht bij Campbell zag staan en ik mijn stok naar het skreeft wierp en riep: 'expelliamus,' en de skreeft vloog weg. Merlin dank u dit is geen grote skreeft. Ik heb grotere gezien.
    'Campbell; de bedoeling is dat jij de skreeft uit gaat laten. Niet andersom.' Grapte ik en liep naar hem toe en hem vervolgens overeind trok.
    'Met wie zit je in het groepje?' Vroeg ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Oh merlin; met een harde klap botste mijn hand tegen een stuk boom waardoor de riem uit mijn hand gleed en het beest zich tegen mij keerde tot ik; ‘Expelliarmus.’ Waarbij het immense dier verdween en ik mijn hoofd liet vallen in de bladeren.
    ‘Campbell; de bedoeling is dat jij de skreeft uit gaat laten. Niet andersom.’ Zijn hand greep naar die van mij voordat hij me overeind trok waardoor ik noodgedwongen overeind kwam. Nerveus klopte ik maar mijn gewaad schoon wat onmogelijk leek. ‘Met wie zit je in het groepje?’ even keek ik achterom waar geen Fred en George waren wat betekende dat ik alleen met Leo in het bos zat.
    ‘… met Fred en George; blijkbaar. Sorry- ik besef nu pas dat ik jouw plek heb ingepikt…’ vervolgde ik iets zachter voordat ik de bos door keek en lichtelijk gestrest mijn hand door mijn haar haalde.
    ‘Merlin- dat word weer nablijven vanavond. Fred; George en professor Hagrid gaan me vermoorden…’ kreunde ik zachtjes van ellende voordat ik nutteloos tegen een boom schopte waar ik alleen maar mijn tenen aan pijn deed. ‘Kunnen we anders niet jouw skreeft clonen ofzo- dan hoeven ze er nooit erachter te komen; tenminste als jij een skreeft heb.’ Zei ik het laatste terwijl ik zoekend rondkeek.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘… met Fred en George; blijkbaar. Sorry- ik besef nu pas dat ik jouw plek heb ingepikt… Merlin- dat word weer nablijven vanavond. Fred; George en professor Hagrid gaan me vermoorden…’ Zei hij en draaide zich om, om tegen een boom aan te schoppen.
    ‘Kunnen we anders niet jouw skreeft clonen ofzo- dan hoeven ze er nooit erachter te komen; tenminste als jij een skreeft heb.’
    ‘ik heb nog geen skreeft.’ Maakte ik het duidelijk en liep naar de bosjes toe waar de skreeft verdween, maar er was geen een levend wezen te bekennen. Ik zuchtte zachtjes en draaide me weer om. Was het maar mogelijk om Accio skreeft te doen, maar sinds de alcohol incident waar al de glazen flessen naar mijn richting toe vlogen, durf ik geen Accio meer te gebruiken. Wie weet vliegen er honderden skreeften naar mijn richting toe en dan ben ik in no time dood.
    ‘je kunt nog een poging wagen om hem terug te vinden. Eigenlijk is het mijn schuld dat je het nu kwijt hebt geraakt; dus zeg ik wel dat het mijn schuld is en dat blijf ik na en jullie krijgen een skreeft.’ Zei ik met een glimlach en liep terug naar Campbell toe.
    ‘en nu; in welke deel van het bos zijn we beland door jou?’


    x’)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oehoeh leo en camp verdwaald in het bos :'D eindelijk kan ik george mss wat jaloers maken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oehoeh leo en camp verdwaald in het bos :'D eindelijk kan ik george mss wat jaloers maken.


    alsof hij in zijn leven al geen genoeg drama heefd ;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    alsof hij in zijn leven al geen genoeg drama heefd ;')


    Tja hij laat zijn toekomstige verloofde gewoon samen achter bij een schroeistaartige skreeft ; dat vraagt om problemen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Tja hij laat zijn toekomstige verloofde gewoon samen achter bij een schroeistaartige skreeft ; dat vraagt om problemen xd


    hij kreeg de kans niet om achter Campbell aan te gaan :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik heb nog geen skreeft.’ Met dat liep hij naar de bosjes waar de skreeft naartoe verdwenen was; maar ik wist allang dat hij daar niet meer zou zijn; anders had hij ons allang als middagmaal gebruikt.
    ‘Je kunt nog een poging wagen om hem terug te vinden. Eigenlijk is het mijn schuld dat je het nu kwijt hebt geraakt; dus zeg ik wel dat het mijn schuld is en dat ik na blijf en jullie een skreeft krijgen. En nu; in welke deel van het bos zijn we beland door jou?’ even keek ik op naar zijn ogen voordat ik ongewild toch zachtjes moest lachen. ‘Leo; merlin. Je vraagt dit aan de jongen die gister voor de eerste keer in jullie bos is geweest- daarnaast verdwaal ik zo snel in jullie school dat ik ga twijfelen of ik wel een enig vorm van richtingsgevoel bezit.’ Voorzichtig glimlachte ik voordat ik mijn pony wat naar achter schoof. ‘Maar; Leo- zonder jou was ik waarschijnlijk nu dood- hoewel ik nog niet zeker weet of ik je daarvoor moet vervloeken of voor moet bedanken- maar daar verdien je geen straf voor. Ik kan niet eens een simpele taak uitvoeren; als in een skreeft uitlaten.’ met een zachte zucht haalde ik mijn schouders maar op. ‘Ik denk moeten we rechtdoor..’ murmelde ik voordat ik vooruit begon te lopen over de vele takken en modderige grond.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga nu met Fred posten. Komt er ook nog een Kealan post?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik ga nu met Fred posten. Komt er ook nog een Kealan post?


    Nee. Kealan gaat Jonah niet achter aan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Welke les hebben ze eigenlijk? Want ze hebben niet iedere les met de Griffoendors.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Welke les hebben ze eigenlijk? Want ze hebben niet iedere les met de Griffoendors.


    Doe maar Voorspellend Rekenen (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya