• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    "Ja, dat klopt." zei ze en sloeg haar ogen even neer. "Brady is mijn broer, hij heeft zoveel bereikt." Caya moest toegeven dat ze wel wat jaloers was op haar broer. Hij was goed in iets, dat konden mensen niet van haar zeggen. Ze heeft al veel clubs gehad op school maar in geen enkele tot nu toe was ze goed. Ze schaamde zich er wel een beetje voor. Caya wenste dat ze ergens goed in kon zijn, iets kon doen wat ook echt bij haar paste, maar het zat er waarschijnlijk niet in. Ze sloeg wat stilletjes en keek in haar beker.
    "Dus... ken je Charlie goed?" vroeg ze toen zacht, net boven de muziek uitkomend.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 14:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oliver Elliot Oakley

    Oliver had het weldegelijk juist dat Caya Bradys zusje was, al leek ze zich wat minderwaardig te voelen. Of zo leek het toch te klinken aan haar stem. Bij haar vraag schudde Oliver zijn hoofd. "Niet echt, ze is wel vriendelijk enzo maar meer niet." hij haalde er zijn schouders bij op "Jij?" vroeg hij haar en stond daarna recht en stak zijn hand naar haar uit. "Zin om te dansen? Niet dat ik er goed in ben , maar daar komen we beiden wat losser van." Stelde hij voor met een vriendelijke glimlach om zijn lippen. Oliver deed het gewoon uit vriendschappelijkheid, het meisje daar laten zitten zou ook niet zo fijn zijn en daarbij misschien vond ze het wel leuk. Een feestje was daar nu eenmaal voor bedoelt en Oliver had zelf ook wel zin om even op dit liedje te dansen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Brady is meer bevriend met Charlie, ik ken haar alleen door hem," zei ze en keek naar Oliver toen hij opstond. Ze glimlachte wat verlegen. Even wilde ze nee zeggen, maar toen pakte ze zijn hand vast en stond op. "Ik ben er ook niet goed in hoor," zei ze met een zacht lachje en liep mee. Er kwam een nieuw liedje op en ze bewoog haar heupen een beetje op de maat en zwierde haar armen een beetje van links naar rechts.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sami vervolgde zijn weg door de menigte en had het oog op Oliver verloren, nu stootte hij op tegen het meisje die dit feest waarschijnlijk gaf en hij stopte voor haar neus. ''Charlie was het toch? Gefeliciteerd,'' hij stak zijn hand naar haar uit en zag nu pas dat Zach en Jace er ook bij stonden – hij glimlachte enkel zwakjes naar de twee.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 17:22 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oliver Elliot Oakley

    Eenmaal Caya zijn hand vastnam trok hij haar recht en liepen ze naar een open plekje waar ze konden dansen, Olivers danspasjes waren echter beperkt , maar hij deed toch zijn best dat hij het wel leuk begon te vinden. Lachend keek hij haar aan "Jij liegebeest, je kunt beter dansen dan ik." grinikte hij luid genoeg zodat ze het kon horen. "Ik ga effe wat te drinken halen, ben zo terug." melde Oli , waarna hij al 'dansend' door de menigte ging en daar een bekertje Sangria nam. Vanuit zijn ooghoeken zag hij vaagjes Sami staan bij Charlie, maar die zou hij later nog wel tegen komen. Oliver nam een slonkje van zijn drankje en ging daarna terug naar Caya, proberend zijn drankje niet om te gooien en daarna was hij terug. "Dus hoe oud ben je?" vroeg hij het gesprek weer verder gaand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Voordat de jongen Audreys vraag beantwoordde, haalde hij zijn schouders op, haalde hij zijn hand door zijn haar en glimlachtte even. Daarna gaf hij simpeltjes antwoord en ik begreep half dat hij naar het feestje ging. Feestjes waren heel leuk, maar thuis dingen doen kon ook leuk zijn. Niet dat zij dat vaak deed. Haar meeste tijd besteedde ze aan dingen doen met andere mensen.
    'Het is pas net begonnen, denk ik.' Antwoordde Audrey op zijn vraag. Hij had wel gelijk dat dit feestje nog niet zo spectaculair was, maar dat meestal zo in het begin. 'Waarschijnlijk wordt het later wel leuker.'

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 17:03 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ze moest blozen van zijn opmerking over het dansen. Toen Oliver weg ging had ze even gedacht dat hij niet meer terug zou komen, maar gelukkig kwam hij wel terug. Ze had het wel eens meegemaakt dat mensen zeiden dat ze even weg gingen en dat ze niet meer terugkwamen ook. Haar vertrouwen was nogal beperkt in andere. Ze keek naar het glas in Olivers handen.
    "Waarschijnlijk de jongste hier," zei ze toen en bewoog haar heupen nog altijd op de maat van de muziek. "Ik ben vijftien, over twee maanden word ik zestien." ze keek naar de andere dansende mensen en voelde zich iets onzeker, maar ze probeerde het te negeren en draaide een rondje. Ze glimlachte naar Oliver. "En jij?"

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 17:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ''Ja, ja dat moest.'' zei ze met een grijns tegen Lucas toen ze zijn haren door elkaar haalde – dat bleef ze leuk vinden. Ze keek echter wel gênant om zich heen toen Valérie wegliep van de groep en Lucas die er achterna liep. Zach tikte haar aan en grijnsde van oor tot oor. ''Ik moest vorige keer rijden, nu is het jouw beurt.'' zei hij, waardoor ze even geïrriteerd kreunde. ''Meen je dat? Dan kon ik net zo goed thuisblijven en je ophalen.'' Ze zuchtte en haalde een hand door haar haren. ''Ik ga Charlie maar eens feliciteren, ga je mee?'' Toen ze zich omdraaide voor haar broer, was die al weg. Jace rolde met haar ogen en liep door de menigte heen naar Charlie toe. ''Chaaaar! Gefeliciteerd!'' riep ze over de muziek heen. ''Ik had een cadeau voor je klaargelegd, maar mijn broer was ongeduldig en ben die dus vergeten. Ik neem 'm wel maandag mee naar school?'' Ze werd daarna omgedraaid om daarna haar broer te zien met een beker in zijn handen en die naar haar uitstak. ''Je mag er eentje van me.'' Ze schudde haar hoofd. ''Nee, dank je.'' zei ze met een sarcastische glimlach. Toen ze zich omdraaide zag ze Sami bij Charlie en hij glimlachte naar hun. Jace glimlachte terug en liep weer terug naar Luca, Joél en Valérie. Ze liep naar Joél toe en rolde haar ogen. ''Kan je me helpen niet aan de drank te zitten?'' zei ze en glimlachte.

    [Het spijt me van de lange posts :'))]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brady zei gedag tegen Charlie toen het wat drukker werd en liep naar de tafel met de drankjes. Hij pakte een drankje zonder alcohol en liep naar de dansvloer. Hij begon rustig te dansen. Brady kon wel wat lol maken in z'n eentje. Hij wachtte gewoon tot er iemand bij hem zou komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oliver Elliot Oakley

    Oliver knikte op haar antwoord zoiets dacht hij al. "Over twee maanden? Ga je dan ook een sweet sixteen houden?" vroeg hij met een grijnsje op zijn lippen. Hij vond dat maar zo'n meisjes ding " ik ben 17. " beantwoorde hij nu op haar vraag en daarna nam hij een slokje van zijn drankje. Hij grinnikte toen ze een rondje draaide. Oliver begon wat actiever te dansen. "Wat vind je van de muziek? Je genre of luister je liever wat anders?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucas fronste even en keek naar zijn zusje. 'Als je echt wil kan je Georgio weer bellen..' mompelde hij. 'Maar kom op. Het is pas net begonnen. Blijf gewoon even, zoek je vrienden op. Bijna iedereen is volgens mij uitgenodigd dus die zijn er vast ook.' vervolgde hij. 'Blijf een uurtje?' probeerde hij daarom maar.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Tyler dacht na en knikte toen. 'Oké, best. Maar als ik het zat ben neem ik gewoon een mooie dame mee naar huis om wel een leuke nacht te hebben.' mompelde hij maar en hij stond op. Vervolgens liep hij naar zijn kamer om zich om te kleden. Verschijnen in alleen een joggingbroek laat geen goede indruk achter, dat kan hij ook wel bedenken.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Charlie lachte om Brady en knikte maar. 'Je zal het maandag wel zien.' zei ze met een lachje. Opeens stootte een jongen tegen haar op en ze keek hem aan. Ze had hem wel eens zien lopen in de gang, maar verder kwam hij haar niet heel bekend voor. Sami, was het toch? 'Dankje.' zei ze met een gemeende glimlach en ze schudde zijn uitgestoken hand. Toen ze zijn hand los liet stond Jace er ook. 'Bedankt! En is goed!' zei ze met dezelfde glimlach tegen haar en ze keek haar even na. Charlie zei snel gedag tegen Brady en nam toen een slok van de bacardi cola in haar handen. Ze vond het niet heel lekker, maar dat lag gewoon aan het drankje dacht ze.


    El Diablo.

    "Ik hou het klein denk ik, voor familie en een paar vrienden." ze bekeek Oliver toen hij ook wat fanatieker begon te dansen. "Ik hou meer van ander soort muziek, als ik eerlijk moet zijn. Ik vind rock wel leuk en electro house ook," zei ze. Ze keek even rond en zag Brady dansen. Ze had het nu wel naar haar zin met Oliver dus ze zou nog niet gaan zeuren dat ze naar huis wilde. Eindelijk was er iemand die uit zijn eigen naar haar toe was gekomen. Dat vond ze heel fijn. "Wat drink je?" vroeg ze toen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 18:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raphael luisterde rustig naar het antwoord van het meisje op zijn vraag. Hij wist het allemaal niet zo goed, maar dit was echt heel saai. Straks zou hij wel wat drinken, maar dan moest het eerst gezelliger worden, want met drank op de straat op gaan was nog niet echt een goed idee, want hij had nog best een babyface, zeker door zijn rode krullen en bleke huid. Hij liet zijn ogen eens over haar lichaam glijden. In zijn ogen was alles en iedereen kunst, hij hield dan ook in relaties, of dergelijke fysieke interacties met mensen, zich niet aan een geslacht, maar zolang je in zijn ogen maar een meesterwerk was, wat nog redelijk vaak gebeurde, wilde hij wel een avontuurtje aangaan. Toch was hij altijd snel verveeld, en hadden geen van zijn relaties langer dan twee maanden geduurd, waar hij zich totaal niet voor schaamde. Audrey had best een paar mooie aspecten, maar was een ruwe diamant met te veel zooi op haar gezicht, waardoor hij verre van al haar mogelijk mooie aspecten kon zien. "Wat doe jij zoal? Ik heb je wel eens zien springen als cheerleader, maar er zal vast meer aan jou leven dan huppelen in een kort rokje." zei hij misschien wat bot, maar wel oprecht. Hij wilde graag meer over haar te weten komen, dat deed hij graag met mensen. Hij hield van verhalen in elke vorm, net als kunst in elke vorm.


    Bowties were never Cooler

    Joél keek lachend naar Jace, die vroeg of hij haar kon helpen om van de drank af te blijven. Joél haalde zijn schouders op. 'Misschien wel, misschien niet. Wie zal het zeggen?' zei hij tegen haar. Hij pakte zelf een drankje van de tafel. Hij hield het voor Jace's neus. 'Verleidelijk of nah?' vroeg hij toen. Jace zou onderhand nu toch wel moeten weten dat hij dit zou doen.

    ----

    Valérie keek Luca aan, ze had haar vrienden nog niet gezien. Hayden wel, maar Valérie wist dat Luca zich waarschijnlijk weer ging bemoeien en daar had ze nu net even geen zin in. Luca had wel gelijk, het feest was net begonnen en nog lang niet voorbij. Ze keek de ruimte rond en toen weer naar Luca. 'Oké goed, ik blijf hier wel hangen. Zolang jij je met jezelf bemoeit. Goed?' stelde Valérie voor en ze liep van Luca weg, opzoek naar Hayden. 'Hey,' zei ze toen ze hem gevonden had.


    That is a perfect copy of reality.

    Jace rolde haar ogen bij Joél en zuchtte. Ze keek hem geïrriteerd aan toen hij een drankje van de tafel pakte en die voor haar neus hield. ''Ik moet rijden.'' mompelde ze met een zucht. ''I have a love-hate relationship with you.'' zei ze en rolde daarna met haar ogen. ''Maar echt serieus, ik mag niet dronken zijn. Aangeschoten is geen probleem, maar zo weinig mogelijk het liefst.'' Jace glimlachte even en woelde daarna door zijn haren.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 19:36 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.