• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten liep richting de plek waar hij drank kon halen en zag daar vanuit zijn ooghoek Daniel in de verte. Een schuine glimlach was op zijn lippen te vinden en hij nam twee biertjes om dan vervolgens naar zijn beste vriend toe te gaan. "Bro, eindelijk man" riep Quinten naar Daniel toe en drukte hem het ene biertje in zijn hand en haf hem daarna een korte Bro hug. Quinten dan daarna een grote slok van het bittere goedje en grijnsde speels naar zijn beste vriend. Hij had zin om te feesten en dat ging zeker ook gebeuren nu Daniel er was.

    Oliver Elliot Oakley

    "Rock?" vroeg Oliver verbaasd, hij had het niet meteen verwacht, gezien ze nogal een rustig meisje leek. "Rock zoals Nirvana, The Rolling Stones Of andere rock?" vroeg hij nieuwsgierig. "Rock in het algemeen vind ik sowieso awesome, maar ik ben meer het alternatieve, indie/rock type" grijnsde Oliver. Hij hield enorm van muziek, je kon er net als tekenen emoties in uiten en voelen. Oliver had graag een instrument kunnen bespelen, maar dat talent had hij niet in zijn vingers. Daarna keek hij even naar het roodpaarse drankje die hij vast had. "Sangria, het lijkt een beetje op wijn, ook gemaakt met fruit. Het is best lekker, wil je eens proeven?" vroeg hij haar, hij had er geen problemen mee. "Er zit wel alcohol in, ik weet niet of je daar problemen mee hebt?" had hij er nog snel nagezegd.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 21:48 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Heey!" zei Brady terug en keek naar haar. "Hoe is het?" Hij dronk uit het glas dat hij had. Brady was blij dat hij niet aan alcohol zat, hij kan er slecht tegen en het is nog verboden op zijn leeftijd ook. Hij snapte sowieso niet dat de ouders van Charlie het toestonden dat er drank was, maar waarschijnlijk konden ze het niet tegenhouden. En Brady ook niet, hij moest het maar laten gaan, dacht hij.
    "Kom dansen!" grinnikte hij toen en pakte haar handen vast en bewoog wat rond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tyler lachte even en knikte toen. 'Yes.. Nog een jaartje.' antwoordde hij op haar vraag. Hij nam nog een grote slok waarna hij haar even bekeek. 'Hmh.. Ik mag je in elk geval al meer dan Joél. Dus dat is goed als je hier pas sinds gisteren bent.' zei hij met een klein lachje. Hij stak zijn hand uit. 'Tyler Whittemore.' stelde hij zichzelf voor.


    El Diablo.

    Caya dacht even na. "Nirvana is wel goed, ja. Ik heb een cd van ze." Ze zag dat hij wat verbaasd was. Ach ja, buiten school was Caya altijd in haar kamer te vinden. Haar muziek hard en aan de computer. Ze had niet zo'n behoefte aan mensen om zich heen als ze thuis was. Ze keek naar het drankje en pakte het van Oliver over.
    "Een beetje proeven kan geen kwaad toch?" zei ze met een lief glimlachje en nam een slokje van het drankje. Meteen hoestte ze toen ze het doorslikte omdat ze het helemaal niet lekker vind. Ze gaf de beker snel terug. "Ik vind het niet lekker," gaf ze eerlijk toe en moest zachtjes lachen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daniel Roman Maldini

    'Quin!' zei hij toen hij zijn beste vriend zag en het biertje van hem aan nam. 'Eindelijk!' zei hij. Hij had al een tijdje gezocht naar Quinten maar had hem niet kunnen vinden. Daniel nam een slok van zijn biertje en hij voelde de koude vloeistof door zijn lichaam glijden. Hij was dan wel geen twintig maar een biertje zo nu en dan kon geen kwaad vond hij. Mensen schatte hem meestal toch ouder dan twintig dus ach.
    'Ben je al lang hier?' vroeg hij vervolgens.


    - God only knows

    Dana Thorne

    Dana's wangen kleurden rood. Iemand mocht haar? Het was waar, een jongen, zo'n macho nog wel, had zojuist aardig tegen haar gedaan. Ze liet een klein zuchtje ontsnappen en schudde zijn hand.
    'Dana Thorne,' zei ze, en ze hoorde haar hese stem. Ze voelde zich gewoon opgelucht, want misschien zou het haar lukken om hier vrienden te vinden. Échte vrienden, niet zoals Ava en Julliet waren geweest. Al bij het terugdenken voelde ze zich sip. Ze hipte van het ene been op het andere.
    'Hoe gaat het met je, Tyler?' sloeg ze uiteindelijk maar uit. Lekker onzinnig weer, dacht ze direct, maar ze drukte die gedachte weg en glimlachte zoetjes.

    {whoa heel gesprek over rockmuziek daar lol. even offtopic, houdt iemand hier ook zielsveel van arctic monkeys :')}

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 21:58 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    [YES! Ik ben nu toevallig AM aan het luisteren :'D ]

    'Leuk je te ontmoeten, Dana.' zei Tyler gemeend. Kijk, zolang hij niet in de buurt van de DiAngelo's zou zijn zou het nog leuk kunnen worden. Hij haalde nonchalant zijn schouders op. 'Het gaat.. Ik heb geen idee wat ik hier eigenlijk doe want ik heb niet echt wat met de DiAngelo's, maarja. Maar tot nu toe voel ik me wel goed.' zei hij. 'En met jou?' vroeg hij vervolgens. 'Waarom ben je eigenlijk verhuisd?' vroeg hij daarna geïnteresseerd.


    El Diablo.

    De jongen was rustig. Hij was anders dan de andere jongens waar Audrey meestal mee omging, maar eigenlijk ze vond zijn manier van zijn niet storend. Audrey keek even om zich heen en herkende een aantal mensen die zich op het feest bevonden. Niet dat dit nu zo raar was. Ze kende veel mensen van school. Nou ja, de populaire mensen. De vraag die de jongen haar stelde, liet haar aandacht weer naar hem toegaan. Even bloosde ze door zijn vraag. Veel mensen waren niet geïnteresseerd in meer dan het feit dat je cheerleader was en er leuk uitzag. Zelf wist ze dat ook hartstikke goed. "Ik ben niet zo interessant hoor." Antwoordde Audrey. "Nou ja, ik speel weleens cello, studeer voor een goede toekomst en zorg dat mijn lichaam in, zeg maar, goede staat blijft." Het eerste zei ze erg snel. Het was iets waar ze niet echt mee wilde pronken. Ze wist eigenlijk niet waarom ze het deze jongen verteld had, maar ze had het gevoel dat hij het niet echt door de straten zou schreeuwen zodat iedereen het zou weten.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ''Ja goed, met jou?'' Zelf had ze nog geen drinken, maar aan drank deed ze niet. Ze was pas zestien en als haar ouders merkten dat ze had gedronken zouden ze echt woedend worden. Evenals haar oudere broers. Dus ze bleef wel van de alcohol af.
    Zodra hij haar handen pakte en wat rond bewoog deed ze haar best niet te lachen. Annabeth deed gewoon vrolijk mee. Ze danste niet altijd voor real en deed mee aan wedstrijden, maar soms was lekker dansen op een feestje ook leuk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    {The am fans unite! Welk nummer ^^}

    Dana Thorne

    Dana grijnsde om zijn opmerking. Ze was zelf ook niet gecharmeerd van die rijkaards die met hun geld rondstrooiden alsof het uit de kraan kwam.
    'Well, op dit moment ben ik maar wat blij met wat gezelschap. Ik had verwacht om weer super alleen achter te blijven- Nee, wacht, dat heb ik niet gezegd. Het gaat helemaal oké' verbeterde Dana zichzelf snel met een kloppend hart. Bah, wat deed ze weer dramatisch. Ze slikte.
    'Euh, een nieuwe baan voor m'n pa,' loog ze snel en ze voede haar telefoon trillen. Bijna tien uur. Haar broertje had een sms'je gestuurd.
    Jo, Dana, waar ben jij opeens heen? Ik... ben bang.
    Dana knipperde tegen de tranen in haar ogen. Haar broertje was het enige in haar leven wat nu echt belangrijk was. Ze keek op en grijnsde nogmaals op de nadruk op haar tranende ogen af te nemen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 22:08 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Brady zette snel zijn glas neer zodat hij meer grip had op haar handen en grinnikte. Hij deed wat wild met zijn armen zodat haar armen ook op en neer gingen. "Sorry ben druk," vertelde hij haar en grinnikte opnieuw. Hij vond de muziek wel goed en vond het heerlijk om even los te gaan op de muziek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cailen keek de ruimte rond toen ze binnenkwam. Ze zuchtte even diep. Wat had ze hier nu eigenlijk te zoeken? Ze zag dat Tyler al met een meisje aan het praten was. Hij kwam dus toch na wat hij had gezegd. Cailen schudde haar hoofd. Ze liep wat rond en Charlie kwam in het zicht. Cailen sloeg af door de mensen heen en liep toen maar naar Tyler toe, zodat hij niks kon uitspoken. 'Hey,' zei Cailen tegen het onbekende meisje.

    ----

    'Nee, ik wil niet dat je tegen een boom aan rijdt, ik wil dat je wat lol hebt,' zei Joél tegen haar. Jace pakte een fles wodka van de tafel en nam er twee grote teugen uit, tot Zach het weer moest verpesten. Joél zuchtte even. 'Oh kom op Zach, ze mag toch wel wat drinken?' vroeg hij hem. Joél snapte heus wel dat Zach graag levend thuis wilde komen, maar hij kon Jace niet verbieden niks te drinken.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten Arthur Dinnozo

    "Ja, ik had gehoopt dat jij hier ook eerder was man, aint no party without you." grijnsde Quinten en hoorde daarna een bekend liedje op komen waardoor hij vals begon mee te zingen met een remix van Chandelier-Sia. "IIIIIIIIIIIII'm Gonna swiiiing, from the chandeeelieeer, from the chandelieeeeeeeeeeer!" kirde hij luid mee en salamanderde zijn drankje op om het vervolgens ergens te dumpen. "Hey, zou zo'n kroonluchter ons eigenlijk kunnen ophouden? Ik heb altijd al eens aan zo'n ding willen klieren." grijnsde Quinten en keek toen eens rond, zoekend of ze in dit huis niet zo'n ding hadden.

    Oliver Elliot Oakley
    .
    Oliver moest toch even lachen toen hij zag dat Caya het drankje niet lekker vond, het was niet als 'uitlachen' bedoeld maar gewoon als lachen. "Geen probleem, ik vind bier bijvoorbeeld afschuwelijk." grinnikte Oli tegen haar terwijl hij het bekertje terug nam en glimlachte dan, het begon drukker en drukker te worden maar gelukkig leek dit plekje nog niet zo heel druk te zijn. "Dus, heb je enige hobbies? Dingen die je wilt vertellen? Ik weet het ik ben niet echt origineel als het om vragen gaat" zei Oliver iets beschaamd maar toch met een lieve grijns om zijn lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Momenteel I Want It All ^-^ ]

    'Waarom zou je alleen blijven?' vroeg Tyler aan haar. Op alle feesten waar hij ooit is geweest werd iedereen betrokken. Zelfs de outsiders en geeks die kwamen opdagen. Hij nam nog een paar slokken van zijn drinken en keek toen weg om zijn beker weg te zetten. Toen hij weer terug keek, keek hij naar Dana. Hij fronste even. 'Gaat het?' vroeg hij aan haar. Misschien kwam het door zijn eigen thuissituatie, maar Tyler merkte het meestal gelijk op als er iets was. Of hij ook daadwerkelijk vroeg wat er was hing meer af van hoeveel hij de persoon voor hem mocht.


    El Diablo.

    Jonty > Merthur


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.