• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    ''Ik merk het ja,'' lachte het pastelroze/oranje harige meisje. Ze deed uiteindelijk ook eventjes wat drukke bewegingen met haar armen en grijnsde kort. Haar blik gleed eventjes snel rond en ze zag dat het al wel druk was. Gosh, de DiAngelo's wisten wel hoe zij een feestje moesten maken. Voorheen was ze eigenlijk nog niet zo vaak uitgenodigd op een van hun feestjes, eigenlijk nooit. Maar ze vond het nu al leuk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lucas had zijn arm weer om Jace's schouders geslagen en wat afwezig keek hij naar zijn telefoon. Hij beantwoorde wat berichtjes, maar verder was er niks dat hem echt boeide. Zijn telefoon verdween daarom al snel. 'Ik heb een idee.. Ik zeg gewoon tegen mijn chauffeur dat hij de twee even met hun eigen auto moet brengen.' grijnsde hij. Hij maakte natuurlijk een grap. Al kon hij het makkelijk regelen, zou het gebeuren. Hij pakte een beker en herkende niet heel snel het drankje. Het maakte hem vrij weinig uit en hij nam een slok.


    El Diablo.

    Dana Thorne

    'Hey,' mompelde ze en Dana vergeleek hun gezichten om te constateren dat ze familie moesten zijn. Ze voelde een drang om naar haar broertje te vluchten, hem in haar armen te sluiten en alles te vergeten. De hele wereld om hen heen. Ze wist dat hij 's nachts bang was, maar ze had zo nodig weer de drang om te feesten. Wat je feesten noemt. Ze voelde ze verschrikkelijk egoïstisch, maar besloot hier nog een klein kwartier te blijven, voor ze naar huis zou gaan.
    'Nee, ik ben nogal misselijk. Het gaat verder we, though. Zijn jullie familie trouwens?'
    Ze richtte zich op het meisje.
    'Call me Dana.'


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Caya trok een vies gezicht bij het woord bier. Ze mocht het een keer van haar vader proeven, zowel Brady als zij vonden het smerig. Hobby's, ze dacht na. "Mijn enige hobby is muziek luisteren en computeren. Ik ben saai, sorry..." verontschuldigde ze zichzelf en keek naar beneden, naar haar voeten. "Mijn leven is niet zo interessant."

    Brady keek naar Annabeth.
    "Ik blijf je haar gaaf vinden," complimenteerde hij haar met een glimlach. "Waag het niet het ooit anders te gaan dragen!" hij keek streng en moest zachtjes lachen. Rustig danste hij verder op de maat van de muziek.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 22:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daniel Roman Maldini
    Daniel lachte om het valse gezang van Quinten en ook hij keek eventjes door de kamer om een kroonluchter te zoeken maar helaas was die niet te vinden. 'Zo te zien niet man, sorry!' lachte Daniel boven de muziek uit. Al snel was zijn biertje op en had hij wel zin in wat sterkers. 'Ben zo terug.' zei hij waarna hij naar de plek liep waar je drinken kon pakken en twee rode cups vulde met een laag vodka en Red Bull. Grijnzend liep hij terug naar Quinten. 'Hier, beter dan dat bittere spul.' zei hij waarna hij de drank aan Quinten gaf. Daniel hief zijn glas in de lucht en grijnsde even naar Quinten. 'Proost!'


    - God only knows

    Zach zuchtte en keek naar Joél. "Als je haar laat drinken, dan weet je heus dat ze niet meer te stoppen is." Jace rolde haar ogen en leunde verder tegen Lucas aan. "En dan gaat ze rare dingen doen, zoals met wildvreemde jongens flikflooien." Ze opende haar mond om iets te zeggen, maar sloot die alweer. "Of erger zelfs, met jullie." Zei hij lachend en goot zijn beker achterover. Na Luca's woorden, lachte Jace eventjes. "Ik ga nuchter blijven. Denk ik. Hopelijk." Zei ze en haalde een hand door haar haren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haar wangen werden lichtelijk rood. Ze kreeg niet zo vaak complimenten van anderen en wanneer ze die kreeg moest ze altijd blozen. "Dankje," zei ze menend tegen hem.
    Om zijn andere opmerking lachte ze even. "Ik zou dat nu niet meer durven hoor!" Een lichte grijns vestigde zich om haar lippen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ***

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:03 ]


    Bowties were never Cooler

    "Staat je geraaien." Brady grijnsde kort naar haar terug. "Show some moves," zei hij uitdagend en keek haar aan. Zelf deed hij even een gek dansje en hij keek Annabeth aan. Brady was soms wat hyperactief, maar dat kwam omdat hij een lichte vorm van ADHD had. Hij kon er dus niets aan doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten knikte en danste wat op de muziek terwijl hij de ruimte scande op zoek naar leuke meisjes of Mary Jane. Het was al een tijdje geleden dat ze elkaar al gezien hadden en Quinten hield wel van haar 'gezeldschap' of dat van een ander meisje die geen problemen had met een one night stand. Erg lang duurde het niet of Daniel was al terug en haf Quinten een ander bekertje gevuld met een ander suikerig goedje. Hij lachte even , erg veel problemen had hij niet met alcohol, zoet of bitter hij goot van alles binnen op feestjes ondanks dat hij 'niet' mag drinken, maar hé bijna niemand hier mocht legaal drinken so he didn't care. "Op een nacht die ik me waarschijnlijk niet meer ga herinneren." grijnsde hij waarna hij een slok nam van de Wodka cola die brandde in zijn keel.


    Oliver Elliot Oakley
    .
    Oliver fronste even kort en legde kort zijn hand op haar schouder. "He dat moet je niet zeggen, misschien is het nu nog niet interessant, maar dat komt nog wel. Daar ben ik zeker van" Oliver keek haar bemoedigend aan, ze moest zichzelf niet zo onderuit halen. Dat was nergens goed voor. Oliver nam nog een slokje van zijn drankje en zette het daarna aan de kant.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Dank je, denk ik?" zei Caya met een klein glimlachje keek ze Oliver aan. "Het is gewoon zo dat ik nergens goed in ben. Weet je hoeveel dingen ik al geprobeerd heb op school en buiten school," zei ze toen. Ze keek even rond en begon toen weer wat te bewegen. Gelukkig waren haar droevige momenten maar kort en zette ze zich er overheen. Soms was het wel erger, maar op een feestje kon ze dat niet maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sami zag Oliver door de menigte weer verschijnen, Sami liep naar hem toe en liet zijn arm rusten op zijn schouder voordat hij kon kijken tegen wie Oliver praatte. ''Sorry, stoor ik?'' Vroeg hij half-grijnzend en zijn oog viel op het meisje wie hem eerlijk gezegd nog nooit was opgevallen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Er was dus blijkbaar wel een stuk meer aan dit meisje dan het oog zag. Hij rekte me kort uit en knikte. Dit maakte haar toch weer een stuk interessanter, met meer diepgang, wat haar in Raphael's ogen ook een stuk mooier maakte. Wat was een mooi plaatje zonder diepgang: Helemaal niets. "Nice. Ik heb zelf ook wel eens cello proberen te spelen, maar heb er de concentratie echt niet voor. Je bent duidelijk niet alleen een oppervlakkige barbie." zei hij met een toch lief klein glimlachje. Dit was een compliment in zijn boekje. "Wil je toevallig wat drinken? Misschien dat het dan iets gezelliger wordt. Ik heb Sangria zien staan, maar eigenlijk hoop ik ook dat ze iets anders hebben dan vrouwen drankjes, maar goed. Dat is puur persoonlijk." zei hij, terwijl hij ietsje losser begon te komen. Het was ook niet dat hij verlegen was, maar als hij er geen reden voor zag keek en luisterde hij liever dan dat hij sprak, om daarna wat hij had gezien en gehoord om te zetten in welke vorm van kunst hem op dat moment ook aanstond. Hij dronk zijn bekertje leeg en keek rond. Het werd langzaam drukker, maar op zijn maatje Oliver na kende hij hier niemand, zoizo kende hij er maar weinig van school, maar goed. Misschien dat het na dit feestje iets zou veranderen, want hij vond het toch ook wel fijn om onder de mensen te zijn, zelfs als hij zelf maar weinig zei.


    Bowties were never Cooler



    Oliver Elliot Oakley

    Misschien had Oliver beter niets gezegd, want hij wist niet meteen wat terug te zeggen en net op het moment dat hij zijn mond wilde openen om toch iets te zeggen voelde hij een arm om zijn schouder waardoor hij wat verbaasd opkeek. Hij zuchtte echter opgelucht dat het zijn neef Sami was. "Nee niet echt, dit is Caya. Het zusje van Brady Daley" Antwoorde Oliver en stelde Caya alvast voor aan zijn neef. Hij had er geen idee van of ze elkaar kenden of niet, maar Oliver dacht van niet.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Roman Maldini
    Daniel dronk zijn glas in een paar slokken leeg en wist dat hij niet nu al een nieuw glas moest halen. Het spul brandde in zijn keel en even kuchte hij. Vodka was gevaarlijk. Je werd er snel dronken van zonder dat je het merkte en ineens kwam de klap. Daniel werd vaak bestempeld als aanhankelijk en enorm spraakzaam als hij dronken is.
    'Loopt er nog wat leuks rond?' vraagt hij aan Quinten terwijl hij kort de ruimte scant met zijn ogen.


    - God only knows