• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Lucas keek haar zusje na en knikte maar. Kan ook. Hij liep terug naar Jace en Joél. Op dat moment hoorde hij wat Jace zei en hij lachte kort. 'Ach, mag Jacey niet drinken? That's sad.' grijnsde hij. Hij sloeg een arm om haar schouders. 'Je kan ook meerijden in de limo?' stelt hij dan voor. 'Dan kan je tenminste wel feesten..' eindigde Lucas.


    El Diablo.

    Joél keek van Jace naar Zach en weer terug naar Jace. 'Jij moet rijden? Waarom je broertje niet? Wilt hij graag dronken worden?' vroeg Joél toen grijnzend. Toen Jace zei dat zij een love-hate relationship met hem had begin Joél te grijnzen. 'Ik weet het, ik weet het. Ik ben te geweldig om gehaat te worden,' zei hij. Joél keek Jace lachend aan. 'Nee is goed, ik zal je wel helpen,' besloot Joél toen. Toen kwam Luca ook weer terug. Luca kwam gelijk mengen in het gesprek. 'Maar Luca, ze zijn hiereen gereden. Dan moeten ze de auto laten staan. Auto's zijn niet veilig hier,' zei Joél grijnzend.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 19:42 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cailen keek Tyler ongelovig aan. 'Tyler, nee. Je neemt niemand mee naar huis. Gedraag je alsjeblieft voor een keer,' zei Cai lachend. Ze begon hem met haar kussen te meppen. Vervolgens liep Tyler naar zijn kamer en Cailen maakte zich ook klaar. Een jurkje met een zwart topje zonder bandjes en een losse, bordeauxrode rok met zwarte pumps. Simpel, maar goed voor een avondje uit. Ze maakte zich klaar en liep naar Tylers kamer.


    That is a perfect copy of reality.

    Daniel Roman Maldini
    Nog even haalde hij een hand door zijn bruine haren voordat hij uit de taxi stapte die de chauffeur voor de deur van de DiAngelo's had gezet. Hij liep naar de voordeur en zag dat deze open was. Even wachtte hij. Zo goed kende hij de familie DiAngelo niet. Hij frunnikte even aan de rits van zijn zwart leren jasje en liep naar binnen. Zijn ogen gingen meteen op zoek naar Quinten maar al snel kwam hij tot de conclusie dat hij hem niet kon vinden.

    Jayden Colin Rivera
    Jayden zuchtte even toen hij in de taxi stapte die hem naar het huis van de DiAngelo's zou brengen. Ach, hij was wel wat feestjes gewend van zijn vriend Lucas en wist dat dit feestje daar waarschijnlijk niet aan kon tippen. Hij keek uit het raam en richtte daarna zijn blik op de weg voor hem. Geduldig wachtte hij tot de taxi bij het huis was waarna hij uitstapte en naar de voordeur liep. Deze stond tot zijn verbazing open en hij liep zelfverzekerd naar binnen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 20:04 ]


    - God only knows

    ''Ik waardeer het, dank je.'' zei ze op een sarcastische toon. ''En nee, je bent niet geweldig. Je bent übergeweldig, kleine Joél.'' zei ze lachend. Jace keek even naar Lucas en zuchtte. ''Ik heb een belofte gedaan met Zach. We rijden om de keer en de vorige keer was het mijn beurt om dronken te worden en hij mocht leuk nuchter blijven.'' Zach ging door haar haren heen en lachte. Ze draaide zich om naar Joél en trok haar wenkbrauwen op. ''Auto's zijn hier heus wel veilig, schat.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler had besloten het vrij simpel te houden. Hij had een wit shirt aangetrokken, een zwarte jeans en bordeauxrode sneakers. Ook een van zijn jasjes had hij aan, aangezien hij verwachtte dat het wat frisser zou zijn in de avond. Snel deed hij zijn haar wat beter. Zijn telefoon, sleutels, aansteker en sigaretten deed hij in zijn zak. Hij keek grijnzend zijn zusje aan. 'Ik neem gezellig twee dames mee. Is dat beter?'


    El Diablo.

    'Waarom neem je er niet gewoon nul mee naar huis?' vroeg Cailen toen. 'Niet dat pa en ma het zullen boeien áls je het doet, maar denk ook even aan mij? Ik hoef jullie gekreun niet te horen hoor,' zei Cai toen. Ze liep met Tyler mee naar beneden en zoals gewoonlijk keken hun ouders niet eens op. Het maakte hun echt niets uit. Cai zuchtte even en liep met Tyler naar de auto. 'Zin om een feest te verpesten?' zei Cai grijnzend.


    That is a perfect copy of reality.

    Joél schudde zijn hoofd toen Jace zei dat auto's hier wel veilig waren. 'Niet als ie bij mij staat,' zei Joél grijnzend. 'Je zal het toch niet erg vinden als ik hem zou uitproberen hè? Als je meetelt dat ik tot vier keer toe niet geslaagd ben voor mijn rijbewijs, maar ach,' zei Joél grijnzend.


    That is a perfect copy of reality.

    'Ik heb zin in alcohol.' grijnsde Tyler. Hij stapte in de auto en wachtte tot Cai ook zat. 'Niet zo boos... Jij mag ook wel een jongen meenemen hoor.' grijnsde hij. Hij reed weg van het huis en nog geen 30 minuten later kwamen ze aan bij de villa. Tyler zuchtte diep. Zijn avond even verpesten, gezellig..


    El Diablo.

    'Een jongen meenemen? En dat sta jij toe?' zei Cailen grijnzend toen ze in de auto zaten. Na een half uur rijden kwamen ze bij de villa aan. Oh ja, de DiAngelo's hadden een mega villa. Nog een reden waarom ze Charlie niet heel erg mocht. 'Hopelijk zijn ze niet zo arrogant als ze door dit huis lijken,' zei Cai toen. Ze liep de oprijlaan op. 'Oh wacht, dat zijn ze wel. Althans Joél, Charlie is te onschuldig,' zei Cailen en ze trok Tyler mee.


    That is a perfect copy of reality.

    Jace zuchtte even en schudde haar hoofd. "Wil je zo erg dat ik dronken word zodat je onze auto tegen een boom kan rijden?" Lachte ze en pakte een fles wodka, tenminste, dat leek erop. Ze nam twee gulze slokken uit de fles, maar voordat ze nog verder kon drinken werd ze gestopt door haar broer. "Dat is wel genoeg." Jace keek Joél aan en gebaarde naar haar broer. "Zie je?" Daarna draaide ze zich om naar Luca en liep daarna naar hem toe om tegen hem aan te leunen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Atlas Vandenberg

    Rustig wandelde Atlas naar binnen en vulde zijn rode cup met bier wat hij naar binnen klokte. Hij veegde zijn lippen af met zijn mouw en ging de dansvloer op, op zoek naar een leuk persoon om mee te dansen. Hij begroette een paar mensen en maakte wat praatjes, maar geen van hen leek hem een leuke danspartner voor de rest van de nacht. Hij had thuis moeten blijven.

    {Iemand voor Atlas?}

    Dana Thorne

    Dana stond op en liep naar binnen. Iedereen had veel plezier, en ze voelde ze lichtelijk onzeker. Ze dronk een mixdrankje en ging toen in een hoek tegen de muur aan staan, terwijl ze van haar alcoholische drankje nipte. Ze voelde ze plotseling klein en onzeker, en normaal was ze nog zo'n party animal. Maar ze kende hier helemaal niemand, en ze zag alleen maar jocks en cheerleaders en barbiepoppen. Vlug deed ze een schietgebedje dat er een leuk persoon zou komen, iemand met wie ze vriendschap kon sluiten. Ze wilde niet weer alleen overblijven. Niet zoals altijd.

    {Iemand voor Dana, pleasee?}


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Tyler knikte maar en liep toen mee met Val. Hij had er echt geen zin in. Maar hij zou wel een beetje veel drinken als het te erg werd. Hij liep het huis in en keek om zich heen. De meeste mensen kende hij wel, hier en daar een paar onbekenden. Al snel zag hij de vele drankjes staan en hij liep erheen. Hij pakte snel een mix en nam een slok. Vervolgens keek hij weer wat om zich heen. Opeens viel een meisje hem op. Hij kende haar niet maar hij verwachte wel dat ze op school zat. Hij haalde zijn schouders op. Wat had hij te verliezen? Hij liep naar haar toe en glimlachte wat. 'Hey.. Leuk feest hé?' zei hij met een beetje sarcasme. Hij had betere feesten gezien en eigenlijk ook verwacht van Joél..


    El Diablo.

    Dana Thorne

    Dana had net haar cup op toen ze naast zich een jongensstem hoorde. Ze hoestte even en de cup viel uit haar handen.
    'Hoi. Ja, nee echt geweldig!' antwoordde ze me hetzelfde sarcasme, en ze grinnikte even. 'Je zit zeker op het Lockwood, right? Ik kende die Joél wel, nogal rijk en dergelijke. Ik woon hier pas sinds gisteren, dus ik ben nog gloednieuw.'


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Haar benen begonnen te lopen naar de dansvloer en keek ze eventjes rond. De muziek weerklonk haar hoorgangen en ze glimlachte licht. Ze hield altijd al van muziek en dat was de reden waarom zij danste. Het maakte haar meestal rustig. Of juist druk. Zoals nu.
    Dus wat meedansend op het ritme danste ze de dansvloer op en keek eventjes rond. Niet veel later zag ze Brady en baande ze zich een weg naar de jongen. Annabeth mocht hem wel. ''Hey!'' riep ze boven de muziek uit. Ze zond hem een glimlach en keek vervolgens even snel rond.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded