• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters:
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 18 en 22) (tussen 19 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!) (Voor de Demons heb ik hier een link met mensen met demon ogen.)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:


    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:03 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dan kunt u vanavond mijn rol verwachten. (:


    help

    McGonnagall schreef:
    Dan kunt u vanavond mijn rol verwachten. (:


    Lever maar in wanneer je hem af heb :) beter dan dat gehaast gedoe


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb deze week tentamenweek, dus ik heb het druk met leren. Ik weet dus niet of ik vandaag of morgen een post met Nora kan schrijven, maar ik doe mijn best!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Ik heb deze week tentamenweek, dus ik heb het druk met leren. Ik weet dus niet of ik vandaag of morgen een post met Nora kan schrijven, maar ik doe mijn best!


    Succes met je toetsen!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Pebble schreef:
    Ik heb deze week tentamenweek, dus ik heb het druk met leren. Ik weet dus niet of ik vandaag of morgen een post met Nora kan schrijven, maar ik doe mijn best!


    Veel succes met je tentamens!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    PRAATTOPIC


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    PRAATTOPIC


    Als ik er op druk dan staat er: deze pagina bestaat niet meer.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Als ik er op druk dan staat er: deze pagina bestaat niet meer.


    Hmm ik zal dan effe de link opnieuw sturen zometeen.. Het kan soms op mobiel dat links niet goed werken namelijk


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 16:33 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.



    YOU'RE NOT AFRAID OF THE DARKNESS,
    YOU'RE AFRAID OF WHAT'S IN IT.

    A RED SUN RISES,
    LIKE AN EARLY WARNING.

    LAY CARDS WITH THE
    LOVERS THAT'LL HATE YOU.

    CURIOSITY KILLED THE CAT,
    BUT THE CAT HAD NINE LIVES


    NAAM
    Wolf Erasmus Jensen Westerport
    LEEFTIJD
    Eenentwintig.
    GROEP
    Nephilim.
    UITERLIJK:.
    Wolf is geen misse verschijning - één van de vele oorzaken voor zijn lichtelijk narcisme - en heeft indringende groenblauwe ogen. Zijn houding is arrogant; hooghartig en 'machtig', in zeker zin. Het heeft op meerdere mensen een afschrikkend effect. Wolf is dan ook niet iemand die iedereen meteen een warm welkom heet en kan mensen meestal met één blik het zwijgen opleggen.
    Wolf heeft een lengte van 180cm, waardoor hij vaak boven mensen uittorent. Zijn haar is lichtbruin, soms wat blonder, en het staat wat overeind vooraan. Aan de zijkanten is het wat korter. Wolf is geen fan van baarden, dus hij laat er ook geen staan.
    Zijn lichaam is door de jarenlange training gehard; de tekens die zijn stele hebben veroorzaakt en de half vervaagde littekens daarvan, bedekken zijn hele lichaam. Wolf ziet er niet alleen gespierd uit; hij is ook gewoon heel erg sterk.
    KARAKTER:
          •Arrogant, koppig en beschermend
    Wolf is niet iemand die je onzelfzuchtig kan noemen, verre van. Hij is zelfingenomen en enorm arrogant. Een of andere gedachte die nergens op slaat, dat hij speciaal is omdat hij al zo lang bezig is met wat hij doet en er - volgens hemzelf - zo ongelofelijk goed in is, heeft zich in zijn brein genesteld en raakt er niet meer uit. Zijn antwoord op het uitdagende, "dus je denkt dat je beter bent dan mij?" zal dan ook ongetwijfeld, "ik ben ook gewoon beter dan jou" zijn. Daar komt nog eens bovenop dat Wolf iemand is die snel jaloers wordt. Hij kan het niet opkroppen als hij merkt dat iemand anders daadwerkelijk beter is dan hem en is ongelofelijk koppig op dit vlak. Ook kan hij er absoluut niet tegen als hij ongelijk heeft en als jij tegenover hem zijn gelijk probeert te halen, zal hij er alles aan doen om het je dubbel en dik terug te betalen. Wolf vergeet niet snel. Alles dat ook maar een heel klein beetje beledigend is en je naar zijn hoofd slingert, zal hij voor de rest van zijn leven onthouden.
    Velen noemen Wolf hierom kortzichtig, omdat hij altijd maar aan zichzelf denkt en niet lijkt te zien waar anderen goed voor zijn. Dit is echter niet zo. Wolf ziet heel erg goed waar anderen goed voor zijn, maar lost het liever zelf op omdat hij niet wilt dat iemand gewond raakt als hij het kan verhelpen. Hij is erg observerend en heeft een grote mensenkennis, wat hem meestal een stap of twee op iemand anders voor brengt. Hij is dus wel een haantje-de-voorste, maar hij is niet naïef - meestal dan toch - en stort zich nooit op roekeloze wijze ergens in gewoon omdat hij zichzelf wilt bewijzen. Meestal dan toch. (Dat is wat hij zelf zegt.)
    In ieder geval, Wolf is dus ook zeer beschermend. Het is bij zijn naaste vrienden en familie wel een gekend aspect van hem, maar soms gebruikt hij het te vaak als 'uitvlucht'
          •Ironisch, sarcastisch, soms wat cynisch
    Bij die arrogantie komt dus ook de nodige ironie - die snel uitmondt in sarcasme en vaak zelfs cynisme. Wolf heeft een erg macabere en duistere vorm van humor en vindt het geweldig mensen uit te lachen als ze iets verprutsen - al is hij nu niet daadwerkelijk zo gemeen dat hij iedereen om elk klein misverstandje gaat uitlachen.
    Hier komt nog eens bij dat Wolf totaal niet op zijn mond is gevallen. Hij is erg direct en laat je meteen weten wat hij van je denkt, hij maakt zich niet druk om iemand anders' gevoelens - die ontgaan hem snel. Omdat hij zelf zo'n hard en gesloten persoon is, kan hij dus nogal eens vergeten daar rekening mee te houden. Vreemd genoeg kan hij wel snel weten hoe iemand op iets zal reageren, het ontgaat hem gewoon dat daar gevoelens bij komen kijken. Hij heeft dus ook een zeer zwart-wit denkpatroon; in zijn ogen ben je ofwel vriend, ofwel vijand. Er zit geen tussenin. Zijn trots zal dan ook erg gekrenkt zijn als iemand hem het tegendeel bewijst.
          •Vrijpostig en flirterig
    Wolf mag dan zeer gesloten zijn tegenover de buitenwereld; als hij uitgaat en een knappe dame tegenkomt, gooit hij vrijwel zeker zijn charmes in de strijd. Het gebeurt vaker dan zelden dat hij de nacht doorbrengt bij één van die knappe dames.
    In ieder geval is Wolf erg vrijpostig en uitdagend. Hij vindt het leuk om iemand uit te lokken, maar kan zelf - als uitgelokte - erg agressief reageren, zowel op verbaal als op non-verbaal vlak. Hij speelt graag met anderen, maar hij wordt zelf niet graag bespeeld. Misschien zou je Wolf wel een hypocriet kunnen noemen, maar het is niet alsof hij door zo'n belediging zal gaan huilen in zijn kamer. Er is niet veel dat hen kan raken en die gevoelloosheid frustreert en ergert meerdere mensen.
    Wat Wolf vooral intrigeert is de reactie van mensen. Hij vindt het leuk om te raden hoe een persoon op één van zijn gewaagde opmerkingen zal gaan reageren en hij vindt het nog leuker als hij gelijk heeft.
          •Gesloten en serieus
    Al bij al is Wolf eigenlijk een zeer gesloten persoon. Hij heeft niet veel vrij van zijn geschiedenis, gedachtegang of zelf zijn leven. Hij is een strategisch en serieus persoon, maar hij kan natuurlijk ook wel lachen en soms zelfs speels zijn. Die kant van zichzelf komt echter amper boven, alleen bij mensen waarbij hij zich echt puur op zijn gemak voelt, want de reden voor Wolfs geslotenheid is zijn zelfbescherming. Hij is constant bezig met zichzelf te verdedigen en trekt zijn muren heel hoog op. Het gebeurt zelden dat iemand er een glimpje boven kan kijken.
    GESCHIEDENIS:
    Veel recht om de hooghartige arrogantie te bezitten die Wolf heeft, is er eigenlijk niet aan hem. En dat komt door de schaam die op de familie Westerport is gebracht door zijn vader, Erasmus Westerport. Wolf had op zich een normale, Nephilim, jeugd. Geboren in Alicante en opgeleid aan de Academy. Het was toen hij dertien was dat zijn leven op z'n kop ging staan. De Westerports, moeder, zoon en vader hadden een verblijf in Italië waar ze vaak heen gingen, deze keer was het voor een maand. Op het einde van die maand, kwam er een vrouw aankloppen die een minnares van Erasmus bleek te zijn. En ze had zien tienjarige zoon, Raphael, bij zich. De schande hield niet daar op; de vrouw was een weerwolf. Olivia, Wolfs moeder, was razend en gooide Erasmus meteen de deur uit, waarna ze hem meteen aangaf bij de Clave. Het kon haar niet schelen dat ze zo zichzelf en haar zoon ten schande bracht. Het duurde amper een week voor de beslissing door de Council gemaakt was: Erasmus zou eeuwig verbannen worden. Olivia, net zoals Wolf, was en is iemand die zich niet al te veel van de mening van anderen aantrekt, maar ze leed onder het vele geroddel en het feit dat haar eer gekrenkt was. Het duurde ook niet echt al te lang voordat Wolf haar recht trok en ze verder gingen met hun leven. Verder heeft Wolf geen dramatische jeugdverhalen die verklaren waarom hij is wie hij is. Hij heeft Raphael nog één keer gezien, omringd door een meute vampieren. Zijn vader zag hij nooit meer en dat kon hem ook niets schelen. Wat er met Raphaels moeder is gebeurd, weet Wolf ook niet. Het meest waarschijnlijke is dat haar roedel haar verstoten zou hebben. Dat Raphael waarschijnlijk dood is, zorgt ervoor dat dat hoofdstuk in Wolf en Olivia's leven afgesloten is.
    EXTRA:
          •Familie
    Olivia Valeska Aldertree: Moeder, 41 jaar.
    Erasmus Jonathan Westerport: Vader, 45 jaar, verbannen.
    Raphael Westerport: Halfbroer, 18 jaar, hoogstwaarschijnlijk dood. (Al is hij stiekem een vampier.
          •Symbool
    Het familiesymbool van Huize Westerport bestaat uit de zon achter een openstaande poort.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 18:23 ]


    help

    misschien een vijandige relatie met Liv die later uitpakt naar vriendschap/verliefdheid/anything you like.. ?


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ik zie wel met wie Jade een relatie aan gaat. Ik merk pa in de rpg zelf hoe en wat


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Misschien dat wolf en nick een soort frenemies lunnen zijn. Als ze serieus doen kunnen ze samen werken maar anders kunnen ze elkAr niet uitstaan.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    (ik zal zo reageren met Liv ^)


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    McGonnagall schreef:
    Iemand die parabatai wilt zijn met Wolf, alvast? x) Of iets anders van relatie? Ik sta open voor suggesties. Probeer hem zo snel mogelijk af te werken, hopelijk lukt het me vrijdag.


    Nora staat altijd open voor enige vormen van relaties (:
    Ze kan alleen geen parabatai meer, aangezien ze die een had en zij vermoord is door een demon...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel