• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters:
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 18 en 22) (tussen 19 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!) (Voor de Demons heb ik hier een link met mensen met demon ogen.)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:


    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:03 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    En uhm, wat doen downworlders precies?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 17:38 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ga vandaag geen tijd meer krijgen Blake af te maken.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Constellation schreef:
    En uhm, wat doen downworlders precies?


    Ze leven, werken, feesten, zoals iedereen alleen dan met meer magie en de vampieren in clans (jagen samen leven vaak samen), weerwolven in roedels (ontmoeten elkaar vaak en met volle maan komen ze allemaal samen, sommige hebben normale banen), fea leven in hun eigen koninkrijk, komen er soms uit en meestal volgens ze hun eigen regels (+ ze zijn super evil en gemeen en hebben amper menselijke emoties) en warlocks kun je vaak inhuren voor hun krachten (genezingen, demonen oproepen, magisch probleem en je kan ze er wel voor inhuren).
    Er zijn downworlder restaurants, clubs, winkels. Die natuurlijk downworlder eigenaren hebben. En veel feesten geloof ik.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    -

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 15:42 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ze leven, werken, feesten, zoals iedereen alleen dan met meer magie en de vampieren in clans (jagen samen leven vaak samen), weerwolven in roedels (ontmoeten elkaar vaak en met volle maan komen ze allemaal samen, sommige hebben normale banen), fea leven in hun eigen koninkrijk, komen er soms uit en meestal volgens ze hun eigen regels (+ ze zijn super evil en gemeen en hebben amper menselijke emoties) en warlocks kun je vaak inhuren voor hun krachten (genezingen, demonen oproepen, magisch probleem en je kan ze er wel voor inhuren).
    Er zijn downworlder restaurants, clubs, winkels. Die natuurlijk downworlder eigenaren hebben. En veel feesten geloof ik.


    Ik heb iemand die een perfect uiterlijk zou hebben voor een vampier so...kan ik een meisjes downworlder reserveren?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zephyr schreef:
    Ik ga vandaag geen tijd meer krijgen Blake af te maken.


    Maakt niet uit hoor! Neem de tijd die je nodig hebt


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Constellation schreef:
    (...)

    Ik heb iemand die een perfect uiterlijk zou hebben voor een vampier so...kan ik een meisjes downworlder reserveren?


    Ik heb je reservatie erbij gezet


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Het is echt lang geleden dat ik de boeken las + ik heb ze nog niet allemaal uit, dus zou iemand misschien kunnen uitleggen welke soorten downworlders eens speciale gave of iets in die richting hebben?

    Van vampiers weet ik het ongeveer wel, geloof ik. (dat ze zich kunnen veranderen in ratten en vleermuizen, etc)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Pebble schreef:
    (...)

    Er zijn vier verschillende soorten Downworlders: Vampieren, Weerwolven, Warlocks en Fey.
    Vampieren en Weerwolven zullen wel duidelijk zijn, maar Warlocks en Fey hebben wat meer uitleg nodig:

    Warlocks zijn de kinderen van mens en demon. Vaak weten zij niet wie hun vader is. Zij hebben altijd een Warlockmark, wat iets is in het uiterlijk is wat niet menselijk is (bijvoorbeeld kattenogen, zoals bij Magnus in de boeken en film, of de huidskleur, horens, vleugels ect.) Zij beschikken over magie en spreuken. Ook zijn Warlocks onsterfelijk.

    Fey is een apart volk. Zij zijn oorspronkelijk een mix tussen engelen en demonen, maar worden tegenwoordig geboren uit twee fey ouders. Fey kunnen niet liegen, maar proberen je altijd in de val te lokken met verdraaide waarheid en spelletjes. Fey zijn dus gemeen en manipulerend. Zij luisteren naar hun koningin, de koningin van het Seelie Court en bemoeien zich eigenlijk alleen met de zaken van anderen als zij daar zelf wat mee kunnen winnen, ze staan dus altijd aan de winnende kant.


    Taadaa, uitleg (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Constellation schreef:
    Het is echt lang geleden dat ik de boeken las + ik heb ze nog niet allemaal uit, dus zou iemand misschien kunnen uitleggen welke soorten downworlders eens speciale gave of iets in die richting hebben?

    Van vampiers weet ik het ongeveer wel, geloof ik. (dat ze zich kunnen veranderen in ratten en vleermuizen, etc)


    Veranderen in ratten en vleermuizen klopt niet. Ze leven in clans, drinken bloed en kunnen niet in het zonlicht komen. Verder hebben ze vlijmscherpe en hele dunne hoektanden, zijn ze heel snel en heel erg bleek. Veel vampiers hebben motoren die op demonenenergie werken en dus alleen 's nachts werken. Enkelen daarvan kunnen vliegen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zephyr schreef:
    (...)

    Taadaa, uitleg (:


    Bedankt


    Geloof niet alles wat je denkt

    Pebble schreef:
    (...)

    Veranderen in ratten en vleermuizen klopt niet. Ze leven in clans, drinken bloed en kunnen niet in het zonlicht komen. Verder hebben ze vlijmscherpe en hele dunne hoektanden, zijn ze heel snel en heel erg bleek. Veel vampiers hebben motoren die op demonenenergie werken en dus alleen 's nachts werken. Enkelen daarvan kunnen vliegen.


    Dat weet ik allemaal al, maar toch bedankt (:

    En van die ratten en vleermuizen: dan had ik waarschijnlijk iets verkeerds gelezen :3


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wanneer beginnen we?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Wanneer beginnen we?


    Ee zij nog 2 mensen die hun rol moeten afmaken en daar wacht ik eigenlijk op, want ik begin het liefst met z'n allen tegelijk


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Jullie kunnen gewoon beginnen wat mij betreft. Ik maak mijne zo af.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 15:42 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.