• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters:
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 18 en 22) (tussen 19 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!) (Voor de Demons heb ik hier een link met mensen met demon ogen.)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:


    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:03 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Downworld (:
          Ik bedoel even serieus hands up als je Damon in de mensenwereld ziet werken haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Is het misschien niet handig om bij de Downworlders erbij te zetten wat voor downworlders ze zijn? :X:$


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag je in het speel topic baar gebeurtenissen in het boek refereren?
    Want de dood van Nicks broer komt in een van de boeken voor en is behoorlijk belangrijk voor Nicks personage en karakter.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Mag je in het speel topic baar gebeurtenissen in het boek refereren?
    Want de dood van Nicks broer komt in een van de boeken voor en is behoorlijk belangrijk voor Nicks personage en karakter.


    Doe het gewoon.. Je hoeft niet elk klein dingetje aan me te vragen hoor (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Iemand die nog een relatie met Liv wil?
    heb tot nu toe alleen vriendinnen met Nora, als t goed is


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Hi iedereen, ik kan eventjes niet reageren. Ik ben vanochtend aangereden door een auto (alles gaat nu weer goed, heb alleen een vleeswond aan mijn been), maar ben echt ongelofelijk moe van de stres en de verdovingen die ik gekregen heb. Verder heb ik ook echt nog ongelofelijk veel huiswerk te doen voor morgen en de komende week.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Hi iedereen, ik kan eventjes niet reageren. Ik ben vanochtend aangereden door een auto (alles gaat nu weer goed, heb alleen een vleeswond aan mijn been), maar ben echt ongelofelijk moe van de stres en de verdovingen die ik gekregen heb. Verder heb ik ook echt nog ongelofelijk veel huiswerk te doen voor morgen en de komende week.


    Heel veel beterschap en rustig aan doen :) een vleeswond hoef je eigenlijk alleen maar een beetje schoon te houden en je pijnstillers (ibuprofen werkt meestal wel en voorkomt een ontsteking over het algemeen) ervoor te slikken als je die nodig hebt. Doe rustig aan en voel je niet gedwongen, want herstel is belangrijk


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    CrystalShade schreef:
    Iemand die nog een relatie met Liv wil?
    heb tot nu toe alleen vriendinnen met Nora, als t goed is


    Tatiana is een warlock, misschien is ze iets voor haar?
    Nick woont in het instituut, dus we kunnen doen dat ze elkaar daar van kennen en soms samen jagen of trainen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Heel veel beterschap en rustig aan doen :) een vleeswond hoef je eigenlijk alleen maar een beetje schoon te houden en je pijnstillers (ibuprofen werkt meestal wel en voorkomt een ontsteking over het algemeen) ervoor te slikken als je die nodig hebt. Doe rustig aan en voel je niet gedwongen, want herstel is belangrijk


    Dankjewel. Ik ga nu even kijken of ik een stukje kan posten, heb gelukkig een heel weekend om iets te herstellen voor ik weer naar school ga.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Tatiana is een warlock, misschien is ze iets voor haar?
    Nick woont in het instituut, dus we kunnen doen dat ze elkaar daar van kennen en soms samen jagen of trainen?


    Nick is prima, maar Liv heeft een hekel aan downworlders dus dan is het wel een vijandige relatie :3


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    CrystalShade schreef:
    (...)

    Nick is prima, maar Liv heeft een hekel aan downworlders dus dan is het wel een vijandige relatie :3


    Oké prima


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mijn excuses dat ik zo lang niets heb gepost, ik heb het echter erg druk met studeren, al zal ik proberen morgen te posten en in ieder geval elke week minimum één keer iets te plaatsen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Hey guys ik heb iets nieuws toegevoegd aan mijn profiel met de naam status.. Hierin zal ik neerzetten waarmee ik bezig ben en of ik dan bereikbaar ben of niet :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Is het nog mogelijk om mee te doen? ^^ Zo ja, zou ik graag de laatste mannelijke Shadowhunter willen. Zo nee, geen probleem. :'D

    Ik ben geen fan (meer) van de boeken en het is ook een hele tijd geleden dat ik ze heb gelezen - heb overigens ook pas tot boek vier gelezen, daarna ben ik afgehaakt - maar ik vind de wereld in ieder geval wel heel leuk en TMI RPG's zijn meestal wel leuk. :3

    Dibs op Colton Haynes.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 23:00 ]


    help

    McGonnagall schreef:
    Is het nog mogelijk om mee te doen? ^^ Zo ja, zou ik graag de laatste mannelijke Shadowhunter willen. Zo nee, geen probleem. :'D

    Ik ben geen fan (meer) van de boeken en het is ook een hele tijd geleden dat ik ze heb gelezen - heb overigens ook pas tot boek vier gelezen, daarna ben ik afgehaakt - maar ik vind de wereld in ieder geval wel heel leuk en TMI RPG's zijn meestal wel leuk. :3

    Dibs op Colton Haynes.


    hehe ik heb nog plek zat hoor en we zijn pas net begonnen :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †