• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters:
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 18 en 22) (tussen 19 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!) (Voor de Demons heb ik hier een link met mensen met demon ogen.)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:


    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:03 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    DAMON DIMITROV CHAMBERS.


    Leeftijd
          Inmiddels is Damon een paar honderd jaar oud, hij is zelf de tel kwijt geraakt en weet enkel dat hij op de derde van Juni nog een jaar ouder word. Daar in tegen ziet hij er wel uit alsof hij pas negentien is en word hij vaak veel en veel jonger ingeschat.

    Groep
          Downworlders, Warlock.

    Uiterlijk
          Damon ziet er ondanks zijn leeftijd uit als een jongvolwassene van rond de negentien jaar oud. Zodra hij zich voorstelt zegt hij dan ook vaak rond de twintig te zijn en dat gaat hem prima af. Damon heeft een ruime lengte van één meter tachtig en heeft een getraind lichaam met hier en daar wat littekens van gevechten en ruzie's, al weet hij deze prima te verbergen. Ze zitten voornamelijk op zijn rug en armen.
          Damon heeft donkerblond, warrig haar en zwarte ogen. Ze zijn echt helemaal zwart, er valt geen onderscheid te maken tussen zijn irissen en pupillen en vaak vinden mensen dit eng of angstaanjagend, maar daar trekt hij zich niets van aan. Zijn ogen hebben dezelfde, zwarte kleur als zijn eigen raaf. Het dier zat een keer vast en in een goede bui had Damon het diertje losgemaakt, dat sindsdien bij hem is gebleven en nu de naam Euphoria draagt.

    Karakter
          Damon is een held in acteren en het manipuleren van mensen. Gevoelens boeien hem niet, het leven van anderen evenmin. Hij leid een dubbelleven waarbij het hem niets uitmaakt of mensen hem mogen of niet. De enige reden dat hij zich voordoet als een vriendelijke, betrouwbare jongen met humor is omdat het anders teveel duidelijk zou worden wat voor werk hij in werkelijkheid doet.

    Geschiedenis
          Damon is vrijwel opgegroeid in de Downworld en was dan ook de jongste inwoner. Inmiddels is hij één van de oudste die er nog woont en functioneert hij als huurmoordenaar, al is dat niet van hem bekend. De zaken die geregeld moeten worden gaan via een vriend van hem die deze doorspeelt naar Damon, waardoor het niet bekend is wie er achter alle huurmoorden zit. Het enige wat ze weten is dat het een persoon is die perfect weet hoe te doden, want tot nu toe is hij nog nooit gepakt of gezien door iemand. Om minder opvallend over te komen werkt hij in zijn vrije tijd nog in een café of is hij met enkele andere wezens.

    Extra info
          Damon heeft in de loop der jaren een aardig handje vol met krachten en merkwaardige punten verzameld. Niet alles beheerst hij even goed als het ander, maar te beginnen met het feit dat hij zelf geen pijn voelt. Hij voelt de aanrakingen en weet te pijlen dat er bijvoorbeeld een mes in zijn rug word gezet, maar hij zal het niet uitschreeuwen. Nou is dit nooit vreemd geweest gezien er aandoeningen bestaan voor het niet- voelen van pijn, maar zodra hij er achter kwam andere mensen hun pijn af te kunnen nemen begon hij er zijn vraagtekens bij te zetten. Hij kan mensen zoveel pijn laten lijden als hij wilt, maar het zal voor hun niet dodelijk zijn. Ze voelen echt enkel en alleen de pijn, er zal geen wond of iets dergelijks ontstaan. Wanneer iemand gewond is kan hij dan ook de pijn afnemen, maar het persoon zal nog altijd het risico lopen dood te gaan. -- Hij kan dus geen mensen helen, enkel hun pijn afnemen of erger maken. Zelf zal hij niets voelen.
          Ook kan hij anderen mensen hun zintuigen gebruiken en manipuleren. Wanneer hij wilt zien wat een ander ziet, hoeft hij het zich maar in te denken of hij ziet exact hetzelfde. Als hij zal willen kan hij vervolgens aanpassen wat dit persoon ziet, doet, denkt of zelfs ruikt. Met herinneringen manipuleren heeft hij wat meer moeite, maar hij kan het zeker en wilt het ook nog wel eens gebruiken. (Je kan dit dus zien als een soort gedachten lezen, kunnen ruiken wat een ander ruikt, zien wat een ander ziet of voelen wat een ander voelt etc. Dit is ook het enige punt waar hij mogelijk pijn kunt voelen.)
          Daarnaast is hij uitzonderlijk lening en goed met wapens, al vind hij dit zelf geen 'kracht', maar eerder gewoon een kwestie van veel trainen en oefenen. Hij is inmiddels een aardige scherpschutter en weet vaak zijn doel perfect te raken, al weet hij zich ook prima zonder wapens uit een gevecht te redden.
          Tot slot kan hij tijdelijk andere wezens hun krachten of magie 'afnemen' om deze zelf te kunnen gebruiken. Het tegendeel hier aan is dat de persoon waar hij het bij wilt doen er voor open moet staan. Deze moet of niets van zijn krachten hebben waardoor hij het elk moment zal kunnen doen, óf moet hem te toestemming geven. De krachten werkelijk gebruiken kost hem echter wat meer moeite dan deze alleen afnemen en het is niet permanent.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 14:23 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Jullie kunnen gewoon beginnen wat mij betreft. Ik maak mijne zo af.


    Alrighty. Ik zal zometeen maar even een speeltopic op zetten en een praattopic


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Alrighty. Ik zal zometeen maar even een speeltopic op zetten en een praattopic


    Als je er nog mensen bij wilt hebben vind ik het niet erg om nog een rol te hebben.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Sorry dat ze nog niet af is. Ik kan der echter morgen pas maken


    Geloof niet alles wat je denkt

    geleninja schreef:
    (...)

    Als je er nog mensen bij wilt hebben vind ik het niet erg om nog een rol te hebben.


    Ik ook niet! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Damon is zo ongeveer af. Als iemand deze badguy op welke manier dan ook al wilt kennen, geef een gil. Zijn innerlijk maak ik zo af.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Damon is zo ongeveer af. Als iemand deze badguy op welke manier dan ook al wilt kennen, geef een gil. Zijn innerlijk maak ik zo af.


    We kunnen doen dat hij en Tatiana elkaar kennen? Ze zijn allebei downworlders en kunnen elkaar van feesten of ontmoetingsplekken kennen (of van naam).


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Nog niet alle rollen zijn bezet toch? :X

    Nora en Liv kennen elkaar al neem ik aan? Ook op een of andere manier vriendschappelijke/familieachtige band? @Pebble


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    CrystalShade schreef:
    Nog niet alle rollen zijn bezet toch? :X

    Nora en Liv kennen elkaar al neem ik aan? Ook op een of andere manier vriendschappelijke/familieachtige band? @Pebble


    Ja, aangezien ze samen wonen? Ik vind het prima als ze vrienden zijn, wat vind jij?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    W.I.P

    Elvira Angelina Ruby Dressmond ~ 19 ~ Vampier, Downworlder

    Met demon ogen


    ---- Karakter ----
    ---- Geschiedenis ----
    ---- Extra info ----

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 13:20 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Het spijt me zeer maar Damon draait uit op een of andere psychopaat volgens mij xd...


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Pebble schreef:
    (...)

    Ja, aangezien ze samen wonen? Ik vind het prima als ze vrienden zijn, wat vind jij?


    Ook prima voor mij! heeft ze in ieder geval iemand die ze vertrouwd c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Word gewerkt aan personagebeschrijving. Morgenavond zal het af zijn.

    Eerst maak ik nog een karakter af voor een diverse RPG.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 21:16 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zephyr schreef:
    Het spijt me zeer maar Damon draait uit op een of andere psychopaat volgens mij xd...


    altijd leuk toch c;
    Liv is een of andere moordmachine (flower)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 17:02 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 13:42 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †