• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters:
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 18 en 22) (tussen 19 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!) (Voor de Demons heb ik hier een link met mensen met demon ogen.)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:


    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:03 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik nog een mannelijke shadowhunter mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Nieuwe regel bijgevoegd:

    -Max 2 personages p.p.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    geleninja schreef:
    Zou ik nog een mannelijke shadowhunter mogen?


    Ik heb je reservatie erbij gezet

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 15:00 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nickolas "Nick" Eoman Longford
    Shadowhunter


    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:Nick is lang en gespierd. Hij is niet super, maar wel een beetje, breed geschouderd, wat er voor zorgt dat hij zich snel en flexibel kan bewegen. Nick draagt alleen gear als hij moet werken, anders loopt hij rond in een gemakkelijke spijkerbroek en t-shirt. Hoewel hij natuurlijk altijd wapens bij zich heeft.
    Karakter: Nick is all business and no fun. Hij is altijd serieus en altijd bezig met of trainen of leren of werk. Hij stort zich geheel op zijn werk en word vaak gezien als een emotieloze machine. Als hij undercover moet dan kan hij heel charmant zijn, maar dat is een masker dat zodra hij thuis komt.
    Tijdens het jagen volgt hij precies de wet, als de wet zegt dat hij iemand moet laten gaan dan doet hij dat. Als de wet zegt dat hij iemand moet doden, dan is hij genadeloos en doet hij dat.
    Nick is niet goed met emoties. Zijn broer pleegde zelfmoord omdat hij niet kon leven zonder zijn Parabatai en dit was een teken voor Nick dat hij zich beter kon afzonderen wilde hij overleven. Toen zijn vader overleed was dit voor hem een bewijs dat hij gelijk had, want het voelde alsof alle herinneringen en alle mooie momenten die hij met zijn vader gehad had met zijn vader mee stierven. Sinds zijn aankomst in Londen heeft hij iedereen op een afstand gehouden. Hij was niet onbeleefd naar hen, in tegen deel. De hele afstand die hij bewaard met mensen bestaat uit beleefdheid.
    Nick vind het niet erg om alleen te zijn en kan uren lang alleen in stilte doorbrengen.

    Geschiedenis: Nickolas verloor op jonge leeftijd zijn moeder aan een demonische ziekte. Zijn broer Edward Longford pleegde zelfmoord, nadat hij gedwongen was zijn parabatai te vermoorden (Zie boek 6, city of heavenly fire). Nickolas vader stierf toen hij 15 was. Een wilde weerwolf viel hem aan en verwonde hem ernstig. Nickolas was zijn stele kwijt geraakt in het gevecht en hulp kwam te laat. Zijn vader stierf in zijn armen. Hij werd toen opgenomen in het instituut in Londen waar hij nog steeds woont. Hij stortte zich daar op training en studies. Hij spreekt meerdere talen, demonisch en menselijke, kent vele demonen uit zijn hoofd en weet over bijna alles wel wat aan achtergrond informatie te vertellen.
    Extra info: Nick is heel goed in boogschieten, wat ook een hobby van hem is. Dit is ook zijn favoriete wapen op lange afstand. Zijn favoriete wapen op korte afstand is de naginata.
    Nick is biseksueel, maar heeft nooit echt het gevoel gehad dat hij daar iets mee moest doen.
    Nick mist nog steeds Rome, de stad waar hij was opgegroeid.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 16:32 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik twijfel tussen een mannelijke Shadowhunter en een vrouwelijke vampier… welke zou ik doen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Ik twijfel tussen een mannelijke Shadowhunter en een vrouwelijke vampier… welke zou ik doen?


    Go for the vampire.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    (...)

    Go for the vampire.


    Vampire it is!

    @Reincarnate mag ik een vrouwelijke vampier reserveren? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Het speelt zich toch af na de mortal instruments serie boeken?
    zo ja, hoe lang daarna.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 15:39 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Het speelt zich toch af na de mortal instruments serie boeken?
    zo ja, hoe lang daarna.


    Ja het speelt zich erna af en ongeveer 20 jaar erna denk ik. Lijkt me wel realistisch


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Pebble schreef:
    (...)

    Vampire it is!

    @Reincarnate mag ik een vrouwelijke vampier reserveren? (:


    Ik zal het erbij zetten ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Ja het speelt zich erna af en ongeveer 20 jaar erna denk ik. Lijkt me wel realistisch


    Dus in 2027? Is 2015 niet iets makkelijker?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Idk wat jullie handiger vinden. Het is ook een beetje jullie rpg he ;)
    Ik heb deze topic slechts gemaakt, dus dat maakt mij nog niet meteen de baas de alles beslist (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Idk wat jullie handiger vinden. Het is ook een beetje jullie rpg he ;)
    Ik heb deze topic slechts gemaakt, dus dat maakt mij nog niet meteen de baas de alles beslist (:


    Ik denk dat ik 2015 fijner vind. Je weet maar nooit wat er in de komende 12 jaar gebeurd en het lijkt me nogal raar om te zeggen ik belde met mijn iphone 17 naar huis.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Nick is af. Is hij goed zo?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Nick is af. Is hij goed zo?


    Oml hij is cute o: of ben ik de enige die dat opvalt? :$


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †