• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters:
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • CrystalShade (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Hylla (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 18 en 22) (tussen 19 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!) (Voor de Demons heb ik hier een link met mensen met demon ogen.)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:


    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:03 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Oml hij is cute o: of ben ik de enige die dat opvalt? :$


    (hij heet Steve Lund) en ja hij is zo cute!!

    O, Face claim Steve Lund

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 16:35 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    (hij heet Steve Lund) en ja hij is zo cute!!

    O, Face claim Steve Lund


    Oehh die naam ook 0.0 zo sexy >.<


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Naam:
    Arabella Grace Scott. Afgekort heet ze Bella, maar omdat ze die naam lelijk vindt, wordt ze liever Belle genoemd.
    Leeftijd:
    255 jaar oud. Toch ziet Belle er uit als een meisje van 14/15. Ze werd geboren op 5 mei 1760.
    Groep:
    Downworlders / Vampiers
    Uiterlijk:
    [left]Belle heeft lange, steile lichtblonde haren die langs haar gezicht tot halverwege haar rug vallen. Haar grote, felblauwe ogen kijken je altijd recht aan en vallen op in haar kleine, popachtige gezichtje en bij haar hele blanke huid. Toen ze nog mens was had ze natuurlijke blosjes op haar wangen, maar sinds ze vampier is, gebruikt ze hier blush voor. Hierdoor krijgt Belle een onschuldig uiterlijk, wat een clash is met haar karakter.
    Belle is ongeveer 1,50 meter lang en is erg tenger. Ze heeft dan ook bijna geen vrouwelijke vormen. Belle draagt altijd jurken en vaak ook haar oude jurken uit haar jeugd.
    Karakter:
    Arrogant:
    Belle gedraagt zich alsof ze een koningin is, hoewel ze dit voor sommige vampiers uit haar clan dan ook daadwerkelijk is. Ze speelt de baas over iedereen, beveelt vampiers alsof iedereen haar persoonlijke slaaf is en geeft het gevoel af dat ze boven iedereen staat. Ze komt dan ook erg intimiderend over.
    Manipulatief:
    Belle weet altijd haar zin te krijgen, door de juiste woorden te gebruiken of haar charmes in de strijd te gooien. Dit gebruikt ze het vaakst bij andere Downworlders, Shadowhunters en mundanes, omdat de meeste vampiers in Londen bij haar clan horen en toch al naar haar luisteren.
    Toneelspelend:
    Hoewel er niemand is die dit zou kunnen bevestigen, is Belle eigenlijk een heel gevoelig meisje. Ze heeft nog steeds pijn en verdriet over wat er gebeurt is op de avond van haar verandering en de dood van haar familieleden, maar dit zal ze nooit laten zien aan de buitenwereld.
    Geschiedenis:


    Belle komt uit een rijk gezin in de buurt van Londen, waardoor ze in haar jeugd veel mee moest naar diners, vergaderingen en was ze wekelijks te vinden op een ball. Dit zorgde ervoor dat ze altijd bezig was met haar uiterlijk en vloeiend is in verschillende talen, zoals frans, italiaans, spaans en latijns.
    Op een avond, tijdens een bal in Londen, ontmoette Belle een jongen waar ze meteen stapelgek op was. Hij nam haar mee naar buiten, maar in plaats van een romantische wandeling door de kasteeltuin nam deze jongen haar mee naar een tuinhuisje, verkrachtte haar daar en beet haar, waardoor ze in een vampier veranderde. Tegen haar ouders vertelde de jongen, George, dat ze van de brug gevallen was en daardoor verdronken is, maar eigenlijk nam hij haar mee en gebruikte haar als slaaf in zijn clan. Na deze avond was Belle nooit meer hetzelfde.
    Rond het jaar 2000 had Belle er genoeg van om als slaaf en onderdaan te dienen en vermoorde ze George, die het hoofd van de clan was en nam zijn plaats in.
    Extra info:Belle is het hoofd van de vampierenclan in Londen. Ze is heel snel, behendig en lenig doordat ze een vampier is. Veel mensen vinden haar een van de mooiste dingen die ze ooit gezien hebben, waardoor ze erg veel gedaan krijgt en dit vaak tegen haar slachtoffers gebruikt.
    Belle heeft twee menselijke slaven; Travis en Lily. Dit gebeurt wanneer ze teveel bloed van dezelfde mensen drinkt, waardoor ze een soort levende zombies worden en alleen maar naar haar luisteren. (ik ben even de naam van die slaven vergeten, oops)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 17:37 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik begin anders wel vanaf dat Damon dienst draait in het café, jullie zien maar wie er langskomen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Ik begin anders wel vanaf dat Damon dienst draait in het café, jullie zien maar wie er langskomen.


    Klinkt prima!!

    Is er overigens iemand die nog een relatie (kennis, vriend, jachtmaatje) met Nick of Tatia wil?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mh, Damon was toch het zogenaamde vriendje van Tatia? Later krijgt hij 'echt' wat met Elvira als ik het goed heb, dus dan is hij dik aan het cheaten. Whoops.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Mh, Damon was toch het zogenaamde vriendje van Tatia? Later krijgt hij 'echt' wat met Elvira als ik het goed heb, dus dan is hij dik aan het cheaten. Whoops.


    Nee, ik dacht dat ze gewoon vrienden waren.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Nee, ik dacht dat ze gewoon vrienden waren.


    Is ook goed voor mij ^^ Dan heb ik 'm nog open staan voor een relatie met iemand, al moet je er wel op rekenen dat hij dus gaat zitten cheaten. Ik bedoel het is wel Damon.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Iemand die een relatie (maakt niet uit wat voor) met Nora en/of Belle wilt?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Iemand die een relatie (maakt niet uit wat voor) met Nora en/of Belle wilt?


    Zijn Tatia en Nick iets?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Zijn Tatia en Nick iets?


    Tatia en Nora kunnen vriendinnen zijn, Nick en Nora kunnen jachtbuddies zijn en Belle zou Nick verleid kunnen hebben (en zijn vertrouwen gewonnen hebben), waardoor hij nu vaak bij haar komt en zij hem gebruikt als insider om precies te weten wat er bij de Shadowhunters gebeurt? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Tatia en Nora kunnen vriendinnen zijn, Nick en Nora kunnen jachtbuddies zijn en Belle zou Nick verleid kunnen hebben (en zijn vertrouwen gewonnen hebben), waardoor hij nu vaak bij haar komt en zij hem gebruikt als insider om precies te weten wat er bij de Shadowhunters gebeurt? (:


    Het kan zijn dat Belle en Nick elkaar kennen, maar dat verleiden zie ik niet zo snel. Nick is heel strikt en serieus.
    Tatia en Nora zie ik wel als vriendinnen en Nick en Nora kunnen huntbuddies zijn.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Belle is af!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    geleninja schreef:
    (...)

    Het kan zijn dat Belle en Nick elkaar kennen, maar dat verleiden zie ik niet zo snel. Nick is heel strikt en serieus.
    Tatia en Nora zie ik wel als vriendinnen en Nick en Nora kunnen huntbuddies zijn.


    Prima (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zephyr schreef:
    Ik begin anders wel vanaf dat Damon dienst draait in het café, jullie zien maar wie er langskomen.


    Dat café waar Damon werkt is dat een mensen café of een downworld café. Als het het laatste is kan het een ontmoetingsplaats zijn waar alle personages samen kunnen komen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.