• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Het is niet verplicht.. Ik blijf wel bij jou. Kunnen we het samen afmaken.’ Abrupt schudden ik mijn hoofd terwijl ik mijn bevlekte perkament openvouwde.
    ‘Leo zei dat het leuk gaat worden- iets met opening van het seizoen- dus je gaat gewoon. Dat kan je niet missen door een saai avondje met mij huiswerk te maken. Daarnaast gaat waarschijnlijk iedereen die je kent er heen. Dus je moet er heen.’ Het klonk misschien streng maar ik wist dat George zich toch zou vervelen bij mij; en dat wilde ik het liefst voorkomen.
    ‘Boeken op tafel en toverstokken weg..’ met een flits met haar toverstok vloog de deur achter haar dicht en schoot het bord open waar automatisch het krijtje wild allerlei instructies op het bord zetten die ik snel overnam tot er met een luide knal en een rode flits iets kapotschoot in de lucht waardoor professor Omber zich met een ruk omdraaide en de leerlingen afspeurde terwijl ik verbaasd naar achter keek waar twee zwadderaars zaten.
    ‘Meneer Saunders… wat zei ik aan het begin van de les..’ alleen al bij haar neppe poeslieve stem te horen gingen mijn nekharen abrupt overeind staan terwijl ik me omdraaide.
    ‘..Dat we de instructies over moesten nemen..’ zei ik dan ook zachtjes waardoor ze me enkel en alleen poeslief aankeek. ‘Daarvoor…’ klonk haar stem zangerig wat me nog meer aan haar deed ergeren. ‘..dat we onze boeken moesten voornemen en onze toverstokken weg..’ herhaalde ik haar zinnetje wat ze elke keer en ik wist niet waar deze plotselinge woedde vandaan kwam; maar ik voelde mijn vuist zich samenspannen bij haar lelijke kop wat perfect op een pad paste.
    ‘..Juist, meneer Saunders. Toverstok weg. Het valt onder ongeoorloofd magie gebruik binnen mijn klas; vanavond verwacht ik je op míjn kamer. Misschien dat de bericht dan goed doordringt…’
    Verontwaardigd deed ik mijn mond open. ‘Ik- ik toverde niet eens wat…’ sputterde ik tegen terwijl ik in mijn schoolgewaad zak graaide waar ook inderdaad mijn stok in zat. Niet eens in mijn hand.
    ‘Misschien nog een avondje erbij voor uw grote mond. Twintig punten aftrek voor Gryffindor. U kunt gaan..’ verontwaardigd bleef ik haar aankijken. ‘…ik heb helemaal niks gedaan..’ voor het eerste keer in mijn leven leek mijn stem woedend- iets waar ik zelf van schrok hoewel het professor Omber alleen maar leek te amuseren; gezien haar poeslieve glimlachje op haar gezicht en knikje naar de deur. Bruut stond ik op voordat ik langs George heen liep om naar de deur te lopen waar ik professor Omber nog even hoorde ‘humhumen.’
    ‘Stik toch in je eigen slijm..’ kaatste ik terug op haar onzinnig gekuch voordat ik me omdraaiden en me stok uit mijn zak pakte en in een zwiep een immens grote donderwolk tevoorschijn toverde wat immense echte druppels produceerde en bliksemschichten waardoor zelfs de licht in de kamer niet meer de tafels kon raken waarna ik de deur met een harde klap dichtgooide om mijn boeken lomp in een raamkozijn flikkerde voordat ik zo snel mogelijk weg renden. Ver weg van hier.

    Nu kan George kijken in leerlingenkamer of camp daar is en dan kan hij Fred troosten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jr wilt echt niet dat Leo bij Fred komt he x')

    Maar ik stuur dan wel gewoon Leo aamgezien Linde dat leuk vind :p


    Enwh, "fijn?" X') fred heeft leo gebroken en leo haat Fred zowat, terwijl hij ook van hem houd :]


    Ik haat jou (6) stuur George naar Fred want nu is de eerste keer dat Camp officieel badass is. Laat dit moment niet verloren gaan D"; ga naar Fred.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik haat jou (6) stuur George naar Fred want nu is de eerste keer dat Camp officieel badass is. Laat dit moment niet verloren gaan D"; ga naar Fred.


    Haha neee, ik kan er niet tegen als er twee personen zijn die verschillende dingen van mij verwachten; ik wil dan niet kiezen :'( linde wilt leo en jij George. Shit :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga maar weer eens kop of munt doen.. mijn lot gaat het wederom voor mij beslissen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha neee, ik kan er niet tegen als er twee personen zijn die verschillende dingen van mij verwachten; ik wil dan niet kiezen :'( linde wilt leo en jij George. Shit :'3


    Ik ship Freo niet. Ik vind gewoon dat Fred en Ralf het moeten bijleggen... en eigenlijk vind ik meer (en dit is niet gemeen bedoeld naar Linde want jij bent Fred niet; ja je bespeeld hem maar vanuit mijn opzicht; dus voel je Aub niet aangevallen.) dat fred meer moeite eens mocht gaan doen voor Ralf. als hij werkelijk van hem hield tenminste dan zich te bezuipen waardoor hij met Leo gaat flikflooien. Dat was de eerste probleem al van het begin af aan. Omdat Fred zo egoistisch was om vreemd te gaan.

    Sorreh dit is mijn mening gewoon. en ik wil niet dat Leo gekwetst word.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    . ‘Vrij weinig mensen weten het.. en ik wil het ook graag geheim houden omdat het enorm beschamend is maar….’ Ik zie dat hij begint te glimlachen en zeg daarom maar niks.. ‘…mijn vader is de oom James Potter; wat mij Kealan Potter maakt…’ Hij begint me te kietelen, waar ik echt niet tegen kan, maar ik duw hem weg en kijk hem serieus aan, een beetje boos.
    'Waarom wil niks vertellen? En kom niet met dat 'daden zijn groter dan woorden' want in dit geval zijn ze dat niet. Ik wil niet dat je me zometeen weer kust of er niks aan de hand is, want er is wel iets aan de hand. Hoe kan ik weten dat ik niet gewoon... Een afleiding voor je ben. Want zo voelt het, dat is wat je me doet denken, hoe graag ik ook anders wil.' Ik sta op en schud mijn hoofd. 'Ik heb altijd gerespecteerd dat je niks over jezelf kwijt wilde, maar als je niet eens 'ik hou van je' kan zeggen...' tranen verschijnen in mijn ogen en ik ga op mijn bed zitten terwijl ik kijk naar Kealan, de jongen die mijn volledige hart in bezit heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ship Freo niet. Ik vind gewoon dat Fred en Ralf het moeten bijleggen... en eigenlijk vind ik meer (en dit is niet gemeen bedoeld naar Linde want jij bent Fred niet; ja je bespeeld hem maar vanuit mijn opzicht; dus voel je Aub niet aangevallen.) dat fred meer moeite eens mocht gaan doen voor Ralf. als hij werkelijk van hem hield tenminste dan zich te bezuipen waardoor hij met Leo gaat flikflooien. Dat was de eerste probleem al van het begin af aan. Omdat Fred zo egoistisch was om vreemd te gaan.

    Sorreh dit is mijn mening gewoon. en ik wil niet dat Leo gekwetst word.


    Fred is niet zo slim en hij denkt dat het beter is voor Ralf dat hij bij hem uit de buurt blijft. Maar stiekem doe ik dit alleen omdat ik al heel veel plannen heb met een gebroken Fred.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ship Freo niet. Ik vind gewoon dat Fred en Ralf het moeten bijleggen... en eigenlijk vind ik meer (en dit is niet gemeen bedoeld naar Linde want jij bent Fred niet; ja je bespeeld hem maar vanuit mijn opzicht; dus voel je Aub niet aangevallen.) dat fred meer moeite eens mocht gaan doen voor Ralf. als hij werkelijk van hem hield tenminste dan zich te bezuipen waardoor hij met Leo gaat flikflooien. Dat was de eerste probleem al van het begin af aan. Omdat Fred zo egoistisch was om vreemd te gaan.

    Sorreh dit is mijn mening gewoon. en ik wil niet dat Leo gekwetst word.


    Mijn lot eilt overigens heel erg fraag dat George komt omdat ik 12 keer achter elkaar munt gopide, wat george was.

    Maar ik laat ze allebei tegelijk komen, misschien x')

    --

    Ik ship ook geen Freo, ik speel Leo alleen en die wilt heel erg graag iets hebben met Fred en daar kan ik niets aan doen x'p ik ship liever Red, hoewel dat nu gewoon kapot is.

    Maar denk eens realistisch; iemand die net een breuk achter de rug heeft is dan afschuwelijk verdrietig, door de war en bang. En sommige kunnen er dan niet tegen en willen de gevoel kwijt raken in drank; ik denk eerlijk gezegd dat Campbell dat ook zou doen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Fred is niet zo slim en hij denkt dat het beter is voor Ralf dat hij bij hem uit de buurt blijft. Maar stiekem doe ik dit alleen omdat ik al heel veel plannen heb met een gebroken Fred.


    Ik vind Fred hypocriet. Toen George sad was mocht Camp niet drinken- maar nu Ralf sad is mag Fred wel drinken. Omgekeerde wereld gewoon..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mijn lot eilt overigens heel erg fraag dat George komt omdat ik 12 keer achter elkaar munt gopide, wat george was.

    Maar ik laat ze allebei tegelijk komen, misschien x')

    --

    Ik ship ook geen Freo, ik speel Leo alleen en die wilt heel erg graag iets hebben met Fred en daar kan ik niets aan doen x'p ik ship liever Red, hoewel dat nu gewoon kapot is.

    Maar denk eens realistisch; iemand die net een breuk achter de rug heeft is dan afschuwelijk verdrietig, door de war en bang. En sommige kunnen er dan niet tegen en willen de gevoel kwijt raken in drank; ik denk eerlijk gezegd dat Campbell dat ook zou doen.


    Tja Camp is tenminste zo slim om niet vreemd te gaan. En als je wel te ballen heb om vreemd te gaan- vind ik ook dat je de ballen moet hebben om alles te doen om die persoon terug te krijgen als je ze gekwetst en gebroken heb. Hun waren fout. De ander niet. Dit is allemaal Freds schuld en met wat hij doet- laat hij alleen maar zien dat hij hem niks waar vind. Daarnaast heeft Camp een alcoholische verleden en kan je Camp & Fred niet met elkaar vergelijken. ik denk echter wel dat Camp- George zal stalken tot George hem uiteraard weg duwd waardoor hij ergens in een hoekje gaat huilen in het donker. Maar ik herhaal; zo dom is campbell niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Tja Camp is tenminste zo slim om niet vreemd te gaan. En als je wel te ballen heb om vreemd te gaan- vind ik ook dat je de ballen moet hebben om alles te doen om die persoon terug te krijgen als je ze gekwetst en gebroken heb. Hun waren fout. De ander niet. Dit is allemaal Freds schuld en met wat hij doet- laat hij alleen maar zien dat hij hem niks waar vind. Daarnaast heeft Camp een alcoholische verleden en kan je Camp & Fred niet met elkaar vergelijken. ik denk echter wel dat Camp- George zal stalken tot George hem uiteraard weg duwd waardoor hij ergens in een hoekje gaat huilen in het donker. Maar ik herhaal; zo dom is campbell niet.


    Ja, in het algemeen dan. Als hij geen alcoholist was en er gebeurd iets afschuwelijks met hem, denk ik wel dat hij tenminste een fles niet weg kan gaan duwen. Of iemand giet het in zijn keel als Viktor van voeig jaar, maar das een ander verhaal. Maar dit is maar een gedachte.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja, in het algemeen dan. Als hij geen alcoholist was en er gebeurd iets afschuwelijks met hem, denk ik wel dat hij tenminste een fles niet weg kan gaan duwen. Of iemand giet het in zijn keel als Viktor van voeig jaar, maar das een ander verhaal. Maar dit is maar een gedachte.


    weet roxanne en Camp over Ralfs harige probleempje trouwes ?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    weet roxanne en Camp over Ralfs harige probleempje trouwes ?


    Ja, ik had je gb'tje al beantwoord.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja, ik had je gb'tje al beantwoord.


    oops die heb ik dan per ongeluk verwijderd voordat ik het gelezen had x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aargh ik wil weten of George of Leo komt.


    Spoiler alert: you will save yourself