• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes liet mijn hand het propje los wat ik van een stuk blouse gedaan had toen ik teder Georges lippen in mijn haar geplaats voelde worden.
    'meneer beer houd ook zielsveel van jou. En ik ook. Eh- dus we gaan niet naar les? Abrupt schudden ik mijn hoofd om hem snel los te laten waar ik naar mijn boeken greep.
    ‘Sorry; maar ik denk dat het veiliger voor jou is om in professor Umbridge lokaal te zitten dan samen met mij hier alleen op de slaapzaal met meneer Beer.’ Snel opende ik de deur voordat ik met moeite de boeken in een arm vasthield om met de ander naar Georges hand te grijpen en hem door de gangen heen te sleuren naar professors Umbridge lokaal die al openstond waar al iedereen haast leek te zitten waardoor het mij het privilege gaf om George naast me te trekken waar ik eindelijk mijn boeken op tafel zetten om plaats op de stoel te nemen wat achter ieders tafeltje stond. Zachtjes greep ik weer naar Georges hand waar ik zachtjes met mijn duim over streelde terwijl ik langzaam de pagina’s omdraaiden uit het oersaaie boek. Volgens mij was zelfs Geschiedenis van Toverkunst minder saai dan dit.
    ‘Hoe ver ben jij al met het verslag.. ik denk dat ik het vanavond afmaak wanneer- wanneer jij op.. op het zwerkbalveld ben.’ Hakkelde ik het laatste zachtjes omdat zelfs het woord uitspreken een steek door mijn hart liet gaan.

    (ik weet het een redelijk saai stukje maar zo gebeurt wel wat ('x )

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Nee asljeblieft, zeg Jonah. Ik haat mijn naam. Al mijn namen. Hoewel mijn opa al dood is gegaan voor ik hem kende dus ik heb geen idee of hij iets heeft gedaan om de naam ‘Jonah’ tot schande te maken.’ Zachtjes beantwoorde ik zijn lippen waarna ik mijn hoofd in zijn nek legde en mijn armen de grip rond zijn lichaam versterkte.
    'Nu mag jij iets over jezelf vertellen wat ik nog niet weet. Want nu weet jij alles over mij wat er te weten valt.' Zachtjes zuchtte ik tegen zijn nek aan voordat ik alweer noodgedwongen overeind kwam. ‘Vrij weinig mensen weten het.. en ik wil het ook graag geheim houden omdat het enorm beschamend is maar….’ Begon ik zachtjes terwijl ik met alle kracht een glimlach probeerde te onderdrukken. Had hij werkelijk in zeven jaar tijd niet in de gaten gehad dat ik niet over mijzelf praten hield. ‘…mijn vader is de oom James Potter; wat mij Kealan Potter maakt…’ met dat zetten ik plagend mijn vingers op zijn buik waar mijn vingers hem al gauw begonnen te kietelen en ik een grijns niet kon onderdrukken.

    Hij is geen familie van Potter hoor. Het is maar een grapje; don’t worry x’D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    waarom noem je roxanne altijd hij of hem x'D of zijn :p altijd mannelijke woorden voor mijn arme roxje :p


    Het is een gewoonte geworden x') door al die jongenxjongen relaties xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh wauw, in een hele dag zijn we maar een pagina vooruit gegaan. Wat gebeurd er met ons :'D


    Maar ach. Ik ha proberen iets te bedenken voor Camp en George. Komt Fred ook naar de les :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh wauw, in een hele dag zijn we maar een pagina vooruit gegaan. Wat gebeurd er met ons :'D


    Maar ach. Ik ha proberen iets te bedenken voor Camp en George. Komt Fred ook naar de les :3


    wss niet maar omber gaat zo flippen dat is mijn enigste tip xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Sorry; maar ik denk dat het veiliger voor jou is om in professor Umbridge lokaal te zitten dan samen met mij hier alleen op de slaapzaal met meneer Beer.’ ik wilde protesteren maar hield maar mijn mond toen hij zijn boeken beetpakte, net als mijn hand met zijn vrije hand voordat hij me mee de leerlingenkamer uit sleurde. Ik was ietwat verbaasd over dat Campbell nu al de weg wist, mij duurde het haast meer dan een week om te kunnen weten waar al die lokalen en gangen eindelijk stonden. Hij trok me mee de klaslokaal in waar al de studenten al zaten en trok me op een stoeltje neer waar hij naast plaats nam en zijn boeken op zijn tafel gooide voordat hij weer naar mijn hand greep.
    ‘Hoe ver ben jij al met het verslag.. ik denk dat ik het vanavond afmaak wanneer- wanneer jij op.. op het zwerkbalveld ben.’ 
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en schudde met mijn hoofd waarna mijn blik even door het lokaal gleed. Leo was er niet, net als Fred. Waren ze bij elkaar?
    'Het is niet verplicht..' murmelde ik dan en wierp we weer naar Campbell toe.
    'Ik blijf wel bij jou. Kunnen we het samen afmaken.' Zei ik dan met een glimlach.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    trouwens ik ben diep teleurgesteld in mijn broer en Ralf dat ze denken dat Roxanne Scorpius terug kust... of dat ze het begonnen is want in Ralfs post staat iets van dat ze verdomme met die malfoy kuste ofzo :p Terwijl Ralf duidelijk gezien heeft at Malfoy haar aanranden...
    Trouwens dit kan ruzie worden op de slaapkamers met Malfoy & Auron x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    trouwens ik ben diep teleurgesteld in mijn broer en Ralf dat ze denken dat Roxanne Scorpius terug kust... of dat ze het begonnen is want in Ralfs post staat iets van dat ze verdomme met die malfoy kuste ofzo :p Terwijl Ralf duidelijk gezien heeft at Malfoy haar aanranden...
    Trouwens dit kan ruzie worden op de slaapkamers met Malfoy & Auron x'D


    Oké, dat ze hem terug kuste en niet wegduwde (: en ja, er komt sowieso een ruzie en Campbell moet het dan maar oplossen x') onze held :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oké, dat ze hem terug kuste en niet wegduwde (: en ja, er komt sowieso een ruzie en Campbell moet het dan maar oplossen x') onze held :'3


    Zullen we doen dat Scorpius links van Camp slaapt en Ralf rechts; Camp gaat echt vermoord worden x'D uch haha :'D waarschijnlijk zit Camp gewoon heel spiritueel op zijn bed terwijl hij dreigt dat als ze zo door gaan; allebei geen chocokikker krijgen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Zullen we doen dat Scorpius links van Camp slaapt en Ralf rechts; Camp gaat echt vermoord worden x'D uch haha :'D waarschijnlijk zit Camp gewoon heel spiritueel op zijn bed terwijl hij dreigt dat als ze zo door gaan; allebei geen chocokikker krijgen ^^


    Haha ja, is goed :'D en jah.. dan gaat Ralf in ieder geval direct stoppen mer schreeuwrn x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha ja, is goed :'D en jah.. dan gaat Ralf in ieder geval direct stoppen mer schreeuwrn x')


    Ik zat te denken wat als Ralf bekend had dat hij op Roxy was... ze heeft nog helemaal geen gevoelens voor hem in dat opzicht x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb nu echt geen zin om een post te maken bij die andere rp want dan moet ik allemaal andere Posts zoeken. Maar ik moet eerst een Fred post maken, maar dat is zo saaad (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ik heb nu echt geen zin om een post te maken bij die andere rp want dan moet ik allemaal andere Posts zoeken. Maar ik moet eerst een Fred post maken, maar dat is zo saaad (huil)


    Doe dat want ik ben bezig met een té langge Roxie post omdat er zoveel post langs haar geweest zijn omtrent haar :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik zat te denken wat als Ralf bekend had dat hij op Roxy was... ze heeft nog helemaal geen gevoelens voor hem in dat opzicht x'D


    Of dat als ze ooit in de leermingenkamer in slaap vallen, begint Ralf in zijn slaap haar naam te murmelen of zo iets en roxy hoort dat :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Of dat als ze ooit in de leermingenkamer in slaap vallen, begint Ralf in zijn slaap haar naam te murmelen of zo iets en roxy hoort dat :p


    Roxy is Gryffindor en Ralf Hufflepuf :'D dus dan murmeld hij haar naam tegeen Campbell & Scorpius.. as always ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Ik heb nu echt geen zin om een post te maken bij die andere rp want dan moet ik allemaal andere Posts zoeken. Maar ik moet eerst een Fred post maken, maar dat is zo saaad (huil)


    Weetje, ook al Is Anna mijn eigen bij personage.. ik wil haar echt levend begraven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••