• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Voor Natas (:





    Ik vind hem echt geweldig, Nathalie! Zou het alleen mogelijk zijn om Thorins voorhoofd íetsje minder doorzichtig te maken?
    En zou je in de linkerhoek nog een mini stukje van de aureool kunnen doen? Zodat het ietsje meer ljikt alsof Alyssae eenzelfde aureool heeft?
    En - tot slot - zou je deze naar me toe kunnen mailen? Ik vermoed dat hij dan ietsje groter is. (:
    (Alleen omdat deze op de voorkant van een boek moet ;'D)
    Mijn mailadres is tazz_ikke@hotmail.com.

    (Ik vond je andere cover overigens ook ontzettend mooi, maar ik ben gewoon erg gehecht aan hoe de hoofdpersoon eruit ziet. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb je mail ontvangen, ze zijn super zo! Ontzettend bedankt!
    Wat betreft de tweede aanvraag, wil ik toch een andere titel. Ik had 'De bevroren watervallen van Imladris', maar ik ontdek net dat Imladris helemaal niet bestaat in de tijd dat het verhaal zich afspeelt. ;'D

    Dus het zal dan gewoon 'Bevroren watervallen' worden. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    (...)

    [url]



    Oké, ik heb iets gedaan wat ik nog niet eerder heb gedaan, maar wat ik overdenk toch wel vaker te gaan doen.
    Namelijk een filmpje maken van de making of... Dit kan met of zonder de uitleg zoals ik nu gedaan heb.
    Hoor graag of jullie dit idee zien zitten, al moeten jullie dan wel beseffen dat het waarschijnlijk wel iets langer gaat duren (;


    Wauw, ziet er super leuk uit, zo met dat filmpje! Hoelang ben je bezig met zo'n cover? ö[/url]


    Inspiration can hit you any time

    Madhouses schreef:
    voor het geval dat je je Naamswijzigingen moet doorgeven : Artemis_ is nu Madhouses


    Naamveranderingen zijn altijd handig om door te geven (; Zeker voor het overzicht.

    @constantine. ik ben blij dat je hem leuk vind (: Het verschilt vaak per trailer, maar met deze... ong. 20 minuten of zo...


    Credendo Vides

    Het quoten van je filmpjes zocht ervoor dat dat het bericht eronder niet meer te lezen is. :S


    Every villain is a hero in his own mind.

    Madhouses schreef:
    (...)



    Kan ik nog even iets wijzigen aan me aanvraag, ik wil een verticale cover i.p,v een horizontale


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ekinskeld schreef:
    Omdat het mezelf echt niet lukt om een cover te maken, doe ik maar een aanvraag :')
    Titel: Gekruiste Veren

    Korte Samenvatting
    Alessë is een mooie blonde Elvenprinses in Midden Aarde. Als op een dag haar koninkrijk aangevallen wordt door een sterke volgeling van Morgoth, moeten alle inwoners vluchten voor hun leven. Het eens zo prachtige Caladris wordt grotendeels verwoest en is het nieuwe thuis voor onder andere orcs, draken, balrogs en andere duistere wezens. De koning, koningin en vele van hun kinderen sterven. Alessë blijft alleen over en moet zichzelf zien te redden in de wildernis.

    Vele jaren wacht zij op wraak en een manier om haar thuisland te heroveren

    Dit is voor hoever ik het heb, zeg maar.
    In ieder geval zal Alessë haar vroegere inwoners opzoeken, bondgenoten sluiten en ten strijde trekken. Waarschijnlijk komen de twee blauwe tovenaars (Alatar en Pallando) er ook in voor.
    En Alessë reist ook heel Midden Aarde door op haar paard, als dat je iets helpt xp


    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Hoofdpersonage:


    Dat is Alessë. Lagertha uit Vikings. Het liefste deze maar anders kan ook een van deze foto's:








    Haar Rijdier (Hoeft er niet percé op, maar als je het te leeg vind ofzo):










    Het wapenschild van Caladris zijn twee gekruiste veren, een zwarte en een witte op een donkerblauwe achtergrond, dit kan je er ook in verwerken.

    Caladris (dit er wel graag in verwerken, een van de twee. Het liefste de onderste):




    Eventueel kan je ook de twee blauwe tovenaars er in verwerken, of een kaart van Midden Aarde, of andere algemene Midden Aarde/Elven dingetjes. Orcs, draken, balrogs kunnen er ook in verwerkt worden.
    Gosh, ik ben wel heel onduidelijk :')


    Sfeer die het weer moet geven
    Het is een Midden Aarde story. Dus het is vooral avontuurlijk. Een beetje The Hobbit style, aangezien dat ook gaat over het heroveren van een thuis.

    Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal graag

    Eventuele Extra's
    Ik vind zelf dit een mooie font. Maar eigenlijk maakt dat me niet heel veel uit.
    De bekende karakters uit The Hobbit en Lord of the Rings zullen geen (grote) rol krijgen, dus die moeten er niet in verwerkt worden.
    Mag ik er ook eentje zonder titel?

    Het heeft niet heel veel haast, mij kennende duurt het toch nog een tijdje voor de story in de lucht gaat :')

    Edit: Ik zou ook graag willen dat je de wapenspreuk "Be Prepared" er in verwerkt


    Hier is je cover + een making of filmpje xD
    Het filmpje duurt net iets meer dan 4 min, maar ik ben er in totaal iets van een uur en een kwartier mee bezig geweest.
    Ben benieuwd wat je ervan vind, ik heb er wel wat dingetjes uitgelaten omdat ik hem anders te druk begon te vinden.



    Credendo Vides

    Ooh hij is zo gaaf! En die chick is uit Vikings. Zij is coool.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    Ik heb je mail ontvangen, ze zijn super zo! Ontzettend bedankt!
    Wat betreft de tweede aanvraag, wil ik toch een andere titel. Ik had 'De bevroren watervallen van Imladris', maar ik ontdek net dat Imladris helemaal niet bestaat in de tijd dat het verhaal zich afspeelt. ;'D

    Dus het zal dan gewoon 'Bevroren watervallen' worden. 8D


    Gelukkig ben je daar op tijd achter gekomen (; Maar ik zal erop letten.
    En ik ben echt blij dat je hem mooi vind!


    Credendo Vides

    Leuk idee die filmpjes!


    16 - 09 - '17

    Wauw. Hij is echt mooi Ö
    Heel erg bedankt!

    Ik stuur je zo nog wel even een paar credits als bedankje (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lothbrok schreef:
    * Titel
    De bevroren watervallen van Imladris
    * Korte Samenvatting
    Heb ik nog even niet, maar laat maar weten als je 'm echt nodig hebt.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Foto van het personage
    Een foto van een bevroren waterval, zoals deze of deze
    Een foto van Rivendell
    Je mag het ijs er ook anders in verwerken als dat beter uitkomt, sneeuw langs de randen ofzo, bedenk wat leuks.^^
    * Sfeer die het weer moet geven:
    Koud
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal, maar als horizontaal beter uitkomt mag dat ook.


    Ik heb geen idee of ik ook maar op het goede pad zit bij deze cover, dus ik hoor graag van je wat je ervan vind xD


    Credendo Vides

    Ook nog even een cover die ik snel voor HalfbloodPrince heb gemaakt.


    Credendo Vides

    Ja, ik vind hem eigenlijk wel stoer.^^
    Alleen mag dat meisje van mij nog wel wat scherper (met name haar haar) . Ik weet alleen niet zo goed wat ik van die foto van Elrond vindt haha. Dat komt denk ik omdat die ook een beetje onscherp oogt. Ik weet niet, er is iets vreemds aan. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    Ja, ik vind hem eigenlijk wel stoer.^^
    Alleen mag dat meisje van mij nog wel wat scherper (met name haar haar) . Ik weet alleen niet zo goed wat ik van die foto van Elrond vindt haha. Dat komt denk ik omdat die ook een beetje onscherp oogt. Ik weet niet, er is iets vreemds aan. :'p


    Dat was dus ook één van mijn punten waardoor ik twijfelde, doordat het juist zo blurry is.
    Begin wel overnieuw en zal kijken of ik dat anders aan kan passen.
    Foto waar ik Elrond uit heb: ×Click×


    Credendo Vides