• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    Ja, ik vind die foto wel heel vet.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hier je cover, ben benieuwd wat je er van vind (:



    Ik heb de naam van mijn verhaal veranderd. Zou je - als het niet te lastig is - de titel kunnen wijzigen naar "De Belofte van Schaduw en As"?
    Sorry dat ik er nu pas mee kom, en alvast heel erg bedankt voor de moeite!
    (Dorne -> Yggdrasill)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 13:56 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."





    DeIevingne schreef:
    Titel: Sempiternal.
    Korte Samenvatting: Het is een HP fanfiction, over Teddy en Victoire {next generation}. Ze zijn goede vrienden en soort van gefriendzoned. Maar Teddy weigert een relatie aan te gaan omdat hij zichzelf als gedeeltelijk weerwolf te gevaarlijk vindt. Uiteindelijk krijgen ze toch een relatie en Victoire raakt dan zwanger midden in het schooljaar. De verhaallijn is nog lang niet uitgewerkt, maar dit wordt het ongeveer wel een beetje (:
    Sfeer: Het liefst een beetje leuk en verliefd, maar er mag ook wel een beetje verdoeming in voorkomen. Dat het een beetje een donker tintje heeft (:
    In de cover: De faceclaims zijn Andrew Garfield & Amanda Seyfried. Zij moeten er dus sowieso in. Misschien dat Hogwarts Castle of een bos op de achtergrond te zien kan zijn, maar dit hoeft niet per sé, gewoon een ideetje. Verder hoeft er naast de titel niets in de cover, maar natuurlijk mag je er zelf ook dingen bij doen (: iets wat te maken heeft met weerwolven of baby's kan ook nog. Iets met gifjes vinden we ook wel leuk. En doe maar verticaal, dat vinden wij ook het leukste ^^





    Eindelijk heb ik weer eens de tijd gehad om verder te gaan met de covers (:
    Hier de cover voor Delevingne.

    Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Ik heb het haar van Teddy trouwens blauw gemaakt, zoals hij ook behoord te hebben (;
    Hopelijk vind je hem mooi. Zo niet, dan hoor ik het ook graag.


    Credendo Vides

    Yggdrasill schreef:
    (...)

    Ik heb de naam van mijn verhaal veranderd. Zou je - als het niet te lastig is - de titel kunnen wijzigen naar "De Belofte van Schaduw en As"?
    Sorry dat ik er nu pas mee kom, en alvast heel erg bedankt voor de moeite!
    (Dorne -> Yggdrasill)


    Het veranderen van de tekst gaat er dan denk ik niet mooi uit zien, aangezien ik de titel dan weg moet gummen doordat ik de lagen niet meer van elkaar kan halen. Dan krijg je een groot gat die ik weer met iets op moet vullen wat er waarschijnlijk alleen maar slordig of te druk eruit komt te zien.

    Sorry ):


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:





    (...)




    Eindelijk heb ik weer eens de tijd gehad om verder te gaan met de covers (:
    Hier de cover voor Delevingne.

    Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Ik heb het haar van Teddy trouwens blauw gemaakt, zoals hij ook behoord te hebben (;
    Hopelijk vind je hem mooi. Zo niet, dan hoor ik het ook graag.

    I loveee it, ik moet nog even vragen wat Jente ervan vindt, maar I really like it. Zou er alleen nog een beetje een wat donkere filter overheen kunnen? Anders is het ietsje te vrolijk. Maar ik vind het voorderest echt leuk, en ook Teddy's haar ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    I loveee it, ik moet nog even vragen wat Jente ervan vindt, maar I really like it. Zou er alleen nog een beetje een wat donkere filter overheen kunnen? Anders is het ietsje te vrolijk. Maar ik vind het voorderest echt leuk, en ook Teddy's haar ^^

    Zoiets als dit?



    Of dit?


    Credendo Vides





    BoromirOfGondor schreef:
    Ik ben echt dol op je covers. Ik heb een verzoekje die waarschijnlijk anders is dan je normaal doet, dus ik hoop dat je het wilt doen.

    * Titel: Draken brengen geluk
    * Korte Samenvatting: Nuo woont in een klein bergdorpje in een fantasy land gebaseerd op het oude China. Dit land wordt onder andere bewoond door draken, waarvan wordt geloofd dat ze geluk brengen en geneeskrachtige magie bezitten. Als in haar dorp de pest uitbreekt, wordt ze door haar adoptieve oma, de leider van het dorp, gevraagd op zoek te gaan naar de rode draak die volgens de legenden het dorp beschermd. Maar deze draak is al jaren niet gezien en heeft zich teruggetrokken in de bergen. Nuo begint aan een lange en gevaarlijke reis om de draak te vinden en haar dorp te redden. Maar ook de drakenkeizerin, de keizerin van het rijk, heeft gehoord van haar zoektocht en doet een beroep op haar om het rijk te helpen verlossen van de op tijgers rijdende stam die zint op de rijkdommen van het land. Ze komt voor een moeilijke keuze te staan. Moet ze haar dorp en iedereen waar ze van houdt redden of het rijk? Voor beide tikt de klok.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    ++++++++
    * Sfeer die het weer moet geven: de sfeer van het oude China, hemels, eeuwig, maar ook machtig.
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    Dat laat ik aan jou over

    * Eventuele Exta's: het liefst geen foto's, alle plaatjes hier zijn (gebaseerd op) oude Chinese kunst

    Edit: ik zou er graag ook deze twee tekens (Deze en deze erin willen.






    Oké, ik heb een tijdje zitten puzzelen en kwam hierop uit.
    Ben benieuwd wat je ervan vind en of ik er iets aan kan veranderen, want om de één of andere manier voelt die nog niet af. Al weet ik niet wat er aan ontbreekt.
    Ik denk dat ik ergens nog wel een poging ga wagen om een wat 'strakkere' cover te maken, eentje die dus niet zo wazig is.
    Maar als je deze goed vind dan hou ik het hierbij (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Zoiets als dit?



    Of dit?


    Jaaa, zoiets. Nog even met Jente overleggen en dan laten we je het weten (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    DreamerN schreef:





    (...)





    Oké, ik heb een tijdje zitten puzzelen en kwam hierop uit.
    Ben benieuwd wat je ervan vind en of ik er iets aan kan veranderen, want om de één of andere manier voelt die nog niet af. Al weet ik niet wat er aan ontbreekt.
    Ik denk dat ik ergens nog wel een poging ga wagen om een wat 'strakkere' cover te maken, eentje die dus niet zo wazig is.
    Maar als je deze goed vind dan hou ik het hierbij (;



    Heel erg mooi! Ik vind hem zo helemaal perfect. Hartstikke bedankt (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    * Titel
    Seductive Fire, maar als het kan ook een versie zonder titel.

    * Korte Samenvatting

    Een onschuldig, jonge vrouw wordt in de donkere wereld gezet. Adalae Bragov, een jongedame met de leeftijd van twintig is nieuw bij één van Amerika's grootste bedrijven – Parker Industries. Een bedrijf die haast van alles doet, van televisies produceren tot het testen van etenswaren. Zo leert Adalae ook een man kennen die ze in de loop van de tijd beter leert kennen en zo ook in contact komt met de donkere kant van de Big Apple.
    Een verhaal vol met avonturen, misdaden en verraad.


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik zou graag Nina Dobrev [Adalae], Jensen Ackles en Chris Wood in het centraal willen hebben. Het liefst in formeel kledij.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Grimmig, mysterieus.

    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal ^^

    * Eventuele Exta's
    Nope


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    * Titel
    Animal Parade

    * Korte Samenvatting

    Het is nog niet geweldig uitgewerkt, maar hier komt het op neer:
    De (fictieve en volledig zelfverzonnen) Britse band Animal Parade is wereldberoemd en razend populair. Hun publiek is groot en heel divers; van gillende tienermeisjes tot rockende dertigers. Behalve hun geweldige muziek, zijn ze nog gekend om iets anders; niemand weet wie de drie zijn. Bij elk optreden, elk interview, elke publiek evenement dragen ze maskers. De zanger en gitarist Wolf/Lobo, de basgitarist en/of keyboardspeler Bear/Urso en drummer Tiger/Tigre worden ten alle tijden beschermd om hun anonimiteit te behouden, ondanks de vele protesten van de wereld. Hun genre ligt ergens in de buurt van Fall Out Boy, Arctic Monkeys en Imagine dragons.
    Chloe is een normaal meisje dat in een klein (ook fictief) stadje in Groot-Brittannië woont. Ze is net achttien geworden en neemt een tussenjaar voor ze naar de universiteit gaat. In haar vrije jaar werkt ze als serveerster bij het plaatselijke café en spaart zo om zelf op reis te kunnen gaan. Ze is een vrij grote fan van de band Animal Parade, maar niet extreem. Ze houdt gewoon van de muziek en heeft een gezonde nieuwsgierigheid naar de identiteit van de leden, maar dat is het.
    Haar buren zijn een oud koppeltje en hun 21-jarige kleinzoon Max. Toen ze jonger waren, speelden ze vaak met elkaar, maar sinds de puberteit toesloeg, is het contact verwaterd. Ze ziet hem praktisch nooit meer, ook omdat hij vaak maanden weg is, maar de kleine crush die ze altijd op hem heeft gehad, is nooit helemaal verdwenen. Wat Chloe niet weet, is dat haar stille buurjongen eigenlijk de drummer met het tijgermasker is.
    Wanneer de twee hun oude vriendschap weer zien opbloeien, wordt het steeds moeilijker voor Chloe om haar verliefdheid voor zich te houden. En kan Max zijn grote geheim blijven verbergen voor zijn buurmeisje?


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    1. Het zou leuk zijn als je er een beer, tijger en wolf inkrijgt, maar dat hoeft niet als het te druk wordt. Vooral de tijger wil ik er graag in. Als je goede foto's vind in de vorm van maskers, mag je die zeker gebruiken!
    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5
    Link 6
    Link 7
    Link 8
    Link 9
    Link 10
    Link 11

    2. Op de achtergrond heb ik graag iets van een concert(publiek). Ook hier kan je zelf afbeeldingen zoeken:

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5


    * Sfeer die het weer moet geven
    Niets duister of horrorachtig. Ook niets te 'roze' of romantisch. Het zou leuk zijn als je de sfeer van een concert in de cover kan leggen, maar ik begrijp dat dat een nogal wazig begrip is en dus niet zo gemakkelijk.

    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal

    * Eventuele Exta's
    Liefst een simpel lettertype (:

    Deze cover heeft totaal geen haast, dus doe maar lekker op je gemak (:
    Zou je me wel willen waarschuwen als hij af is?

    Sowieso heel erg bedankt ^^


    Mhm?

    Even een cover voor mezelf gemaakt, dan kan die ook uit het lijstje (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Even een cover voor mezelf gemaakt, dan kan die ook uit het lijstje (;



    Oh, wat een mooie zeg!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Oh, wat een mooie zeg!


    Thanks :D Hij is voor mijn Camp NaNo verhaal ^^ '

    Ik zal trouwens kijken of ik zo snel nog die van bevroren watervallen kan maken, had hem namelijk even naast me neer gelegd omdat ik het gehele overzicht eventjes kwijt was xD.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 17:52 ]


    Credendo Vides

    Neem je tijd, hoor!
    Is het een OP? En komt hij op Q? Want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.