• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    ahw ik laat Camp hem wel verzorgen omdat hij camp verzorgd had D';


    Hij heeft het alleen koud, da's niets groots hoor :'D camp heeft ergere dingen gevoeld :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij heeft het alleen koud, da's niets groots hoor :'D camp heeft ergere dingen gevoeld :p


    George is opgevoed met een over-verzorgende moeder en broers met een zusje; waardoor hij nooit aandacht te kort kwam; wat ook vooral komt door zijn twin Fred waar ze een zorgeloos (naast geld problemen) leefden en gelukkig waren. Campbell komt uit een rijk een-ouder gezin van dooddoeners waar het woord liefde een scheldwoord is en hij alleen maar op het zwerkbalveld mocht zijn om te presteren zodat zijn moeder geld heeft door zijn wedstrijden die hij speelde; met andere woorden. Andere levens; andere ervaringen dus dit is voor George erg.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    George is opgevoed met een over-verzorgende moeder en broers met een zusje; waardoor hij nooit aandacht te kort kwam; wat ook vooral komt door zijn twin Fred waar ze een zorgeloos (naast geld problemen) leefden en gelukkig waren. Campbell komt uit een rijk een-ouder gezin van dooddoeners waar het woord liefde een scheldwoord is en hij alleen maar op het zwerkbalveld mocht zijn om te presteren zodat zijn moeder geld heeft door zijn wedstrijden die hij speelde; met andere woorden. Andere levens; andere ervaringen dus dit is voor George erg.


    Vanuit george zijn ogen is zijn eigen situatie op dit moment heel iets normaals en niets bijzonderd, maar ik snap wel dat camp er anders over denkt door al die dingen die jij net opgenoemd had. Iedereen denkt anders na iver een bepaalde situaties. De ene vund het afschuwelijk erg.. de andere niet.. en in dit geval vind George het iets bijzonders e camp waarschijnlijk wel xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik kan de spreuk niet meer vinden.. maar welke was het ook al weer om iemand droog te maken?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik kan de spreuk niet meer vinden.. maar welke was het ook al weer om iemand droog te maken?


    Ik heb geen idee. Schrijf anders gewoon dst hij irmand droog toverd, zonder de spreuk zelf erbij neer te schrijven :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee. Schrijf anders gewoon dst hij irmand droog toverd, zonder de spreuk zelf erbij neer te schrijven :p


    Haha ik weet 100% zeker dat ik hem eergens in de boek gelezen had... maar ik heb Dit bekeken maar kon hem zo gauw niet vinden xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Samen.’ geschrokken haalde ik mijn hoofd van zijn borst af toen hij naar mijn hand greep, maar voordat ik kon protesteren begon hij te schuifelen over het ijs waar hij mij met zich mee trok. Langzaam voelde ik het ijs breken achter mij en hoewel George er naar achterom keek; durfde ik dat niet.
    ‘Tenminste, als we samen het water in vallen, hoeven we vandaag niet meer naar de lessen te gaan.’ Zachtjes schudden ik mijn hoofd waar ik toch aarzelend mijn hoofd omdraaide waar de ijs plotseling vlak achter mij brak waar ik het ook tussen mijn benen voelde breken. Verstijfd van angst keek ik ernaar tot ik met een harde duw de ijs af geduwd werd. Nutteloos; zonder een poging te ondernemen keek ik hoe George zichzelf moest redden- zoals altijd.
    ‘Z-z-zie je, camp? N-niets aan de hand.’ Zijn koude hand plaatste hij langs mijn wang waarbij ik enorm teleurgesteld in mijzelf mijn hoofd afdraaiden om toch aarzelend naar zijn hand te grijpen. Zachtjes trok ik hem de sneeuw door terwijl mijn benen enorm bibberde van de kou; evenals de rest van mijn lichaam. Beetje bij beetje kwamen we steeds dichterbij terwijl de wind middels mijn hele haar door de war gegooid had. Hoezeer ik ook wenste dat ik iets kon zeggen; bleven de woorden enkel als vraagtekens in mijn keel hangen terwijl ik de deur van Zweinstein met enorme moeite met mijn rechterhand opendeed waar ik George naar binnen trok om mijn stok tussen mijn bibberende vingers tevoorschijn te halen waar ik met een zwiep Georges kledij weer droog maakte waarbij ik hem weer de gangen door sleurde; de Gryffindor common room in waar ik hem direct naast de haardvuur plaatste die middels weer aangestoken was. ‘Ik.. ik ga wel chocolademelk voor je regelen.’ Zei ik voor het eerst sinds het ijs wat waarbij ik zijn jas wat dichter om hem heen trok zodat hij sneller warm zou worden voordat ik me snel omdraaide en de leerlingenkamer verliet om naar de keukens te lopen waar ik maar het peertje begon te kietelen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ..zal ik maar beter niet zeggen dat George het water niet in viel, maar achter camp aan sprong en.. whoops; ik heb het al gezrgd x') maar oké, geirge is wel het water in gevallen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hmm, niets meer te posten?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^ Idk; ik gaf je de ruimte om wat te posten omdat mijn post anders te lang werd x'D & Daarnaast... George is nat geworden van de sneeuw. Just like Campbell... Maar dat neemt niet weg dat Cam een schuldgevoel nu heeft. Dus Camp heeft George droog getoverd van de sneeuw; ik las heus wel dat hij niet in het water viel; zo scheel ben ik ook weer niet xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ^ Idk; ik gaf je de ruimte om wat te posten omdat mijn post anders te lang werd x'D & Daarnaast... George is nat geworden van de sneeuw. Just like Campbell... Maar dat neemt niet weg dat Cam een schuldgevoel nu heeft. Dus Camp heeft George droog getoverd van de sneeuw; ik las heus wel dat hij niet in het water viel; zo scheel ben ik ook weer niet xd.


    Dan is camp, in george's ogen dan, ontzettend over-bezorgd bezig x''D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dan is camp, in george's ogen dan, ontzettend over-bezorgd bezig x''D


    George mag dan wel een moeder poes wezen maar Camp is een moeder orka :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh ja, red was daar ook nog he :'D in de leerlingenkamer ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh ja, red was daar ook nog he :'D in de leerlingenkamer ^^


    Hehe no chocolate milk for them ;'x Cam didn't seen. Och nu gaan ze Camp nog meer haten dan ze al doen :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik voelde Camp zijn hand die hij om die van mij sloot voordat hij me mee terug naar het kasteel sleurde. Zwijgend liet ik me maar met hem meetrekken, door het dikke laag natte sneeuw door tot Campbe de deur van bet kasteel achter ins dichtgooide en zijn stok tevoorschijn haalde die hij naar mij wees waarbij ik hem verbaasd aankeek. Echter tiverde hij nijn kleding weer droog en murmelde ik nog een bedankje voordat hij me mee naar de leerlingenkamer sleurde, waar ik Fred en Ralf op de bank zag zitten en Camp me naast de openhaard neer duwde.
    ‘Ik.. ik ga wel chocolademelk voor je regelen.’ en met dat vertrok hij weer. Verbaasd keek ik nog toe hoe de ortret dichtzwaaide waardoor ik alleen met mijn broer en zijn vriendje achterbleef.
    'H-hopelijk kom ik n-niet ongelegen?' Vroeg ik dan, bibberend en wierp Ralf en Fred een glimlach toe.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••