• De hele ochtend zag ik op facebook dit bericht:

    http://www.1limburg.nl/traumaheli-naar-roermond-na-zelfdoding

    Maar omdat ik de buurt kent, had ik zoiets van, weer zo eentje.
    Om 6 uur vanavond kreeg ik een telefoontje van de vader van een hele goede vriend van mij met de mededeling dat hij zelfmoord heeft gepleegd. De tranen liepen over mijn wangen voor zeker een uur maar ik heb ergens toch de moed gehad om de oude vriendengroep te bellen en het mede te delen. Iedereen hun verhaal aangehoord en naar hun gehuil geluisterd. Iedereen is in shock en niemand kan het geloven. Niemand had het zien aankomen.

    En ik? gejankt als een klein kind en in shock.
    Nee, beseffen kan ik het nog steeds niet.

    Zo, dat moest eruit, pfff

    En kerel, rust zacht daarboven..


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh Sharon wat ontzettend naar. Heel veel sterkte joh... Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat.
    <3

    Ahw :C
    Wat ontzettend rot.. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies verwerken. Als je met iemand wil praten, voel je vrij om mij (en waarschijnlijk ook vele anderen) een berichtje te sturen <3


    26 - 02 - '16

    Dat is echt heftig..
    Veel sterkte!


    El Diablo.

    Ik vind het echt heel naar voor jou en alle andere nabestaanden. Als je dit soort dingen meemaakt hoop je altijd dat niemand dit verder overkomt. Ik wil je dan ook nogmaals héél erg veel sterkte wensen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
    In ieder geval heel veel sterkte!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wat naar dat je zoiets moet meemaken... Ik heb het nieuws zelf niet meegekregen, maar ik kan me zo goed voorstellen hoe veel impact dit wel niet op je moet hebben. Ik wil je heel veel sterkte toewensen, en mocht je ooit eens willen praten (ook al is het over koetjes en kalfjes), dan mag je mij altijd een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 21:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    bedankt iedereen (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik begrijp wat je doormaakt en mocht je met iemand over willen praten kan je me altijd een berichtje sturen.
    Voor nu veel sterkte!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte.


    ars moriendi

    Sterkte (K)
    Hopelijk heb je er niet te veel last van.

    Wat vreselijk nieuws. Heel veel sterkte met het verwerken!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat erg. Super veel sterkte! x


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    HelenaRavenclaw schreef:
    bedankt iedereen (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat super erg. Ik hoop dat je alle steun krijgt die je nodig hebt want dit is zeker niet niks.

    Heel veel sterjte de komende tijd. En hopijk mag je wel een fijne afscheid van hem nemen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is verschrikkelijk . Veel sterkte!


    Seasons will change, but I shall remain