• De hele ochtend zag ik op facebook dit bericht:

    http://www.1limburg.nl/traumaheli-naar-roermond-na-zelfdoding

    Maar omdat ik de buurt kent, had ik zoiets van, weer zo eentje.
    Om 6 uur vanavond kreeg ik een telefoontje van de vader van een hele goede vriend van mij met de mededeling dat hij zelfmoord heeft gepleegd. De tranen liepen over mijn wangen voor zeker een uur maar ik heb ergens toch de moed gehad om de oude vriendengroep te bellen en het mede te delen. Iedereen hun verhaal aangehoord en naar hun gehuil geluisterd. Iedereen is in shock en niemand kan het geloven. Niemand had het zien aankomen.

    En ik? gejankt als een klein kind en in shock.
    Nee, beseffen kan ik het nog steeds niet.

    Zo, dat moest eruit, pfff

    En kerel, rust zacht daarboven..


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Veel sterkte!


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    IrishNialler schreef:
    Wat super erg. Ik hoop dat je alle steun krijgt die je nodig hebt want dit is zeker niet niks.

    Heel veel sterjte de komende tijd. En hopijk mag je wel een fijne afscheid van hem nemen.


    -

    Nogmaals heel veel sterkte, Sharon!


    16 - 09 - '17

    Och jeetje, das niet niks!
    Heel veel sterkte aan jou en de vrienden en familie van die jongen. Gecondoleerd. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is echt heftig/verschrikkelijk. Ik wens jou en je andere vrienden heel veel sterkte! En zijn familie natuurlijk!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!


    Deep inside, I've never felt alive

    Dankjewel iedereen voor de lieve berichtjes


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ahw, heel veel sterkte!!! Ik heb zelf gelukkig nog nooit zo'n soort bericht gehad (in ieder geval niet van zelfdoding dat echt gelukt was...) maar ik vind het altijd ontzettend rot als ik zoiets in het nieuws hoor of in de krant lees of op internet, en op de een of andere manier moet ik er dan altijd om huilen, weet niet waarom, ook alleen bij dit soort berichten. Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jou is, maar het is zeer waarschijnlijk ontzettend kut en klote en 1000x erger dan dat ik me nu voorstel want ik heb dit zelf nog nooit echt meegemaakt. Ik hoop dat je op een mooie manier alsnog afscheid van hem kan nemen, en ik wens jou en je vriend(inn)en ontzettend veel sterkte toe :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nogmaals wens ik je heel erg veel sterkte toe. De familieleden en andere dierbaren van de jongeman natuurlijk ook. Gecondoleerd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IrishNialler schreef:
    Wat super erg. Ik hoop dat je alle steun krijgt die je nodig hebt want dit is zeker niet niks.

    Heel veel sterjte de komende tijd. En hopijk mag je wel een fijne afscheid van hem nemen.


    Inderdaad. Heel veel sterkte en als je steun nodig hebt of even je hart wil luchten je mag mij altijd een berichtje sturen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    HelenaRavenclaw schreef:
    Dankjewel iedereen voor de lieve berichtjes


    Nogmaals dit^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dit nieuws kwam ook bij mij hard binnen.. Heb zijn broer kort gesproken via fb vanmorgen. Dit is echt onwerkelijk. Heel veel sterkte!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Veel sterkte!!


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Niets wat ik nu zeg is op z'n plaats. Ik vind het heel erg voor je en ik wens je veel sterkte. Hopelijk heeft hij gevonden wat hij zoekt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh wat erg! Heel veel sterkte gewenst!


    It's never gonna happen, Guys.