• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb honger, maar we gaan nog lang niet eten. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Mens! --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    k hoop dat m`n cosplay volgende week aankomt T_T


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Sommige mensen zijn echt om te kotsen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I am scared. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oh deze gamemuis is zo mooi *.* Ik hou hem! ;3
    Nu wil ik de blauwe en rode ook :W

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 18:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo blij met m'n nieuwe vest, pluche Minnie en vier nieuwe Disney Classics! Was wel moeilijk kiezen... :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HOLY CRAP. De Engelse stem van de serveerster in The Emperor's New Groove is dezelfde als die van Tantor's moeder in Tarzan! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lolol ik ben een dagje op me kamer maar dat wil je dus niet, bang dat nu ik de kachel heb ik de hele dag op me kamer zal blijven en niet meer beneden kom. Lol das best overdreven. Accordeon studeren doe ik beneden evenals muziektheorie leren. Komt wel goed hoor xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    This really hurts.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hm, zal ik een lange bob laten knippen of niet... Last minute doubts.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yay, mon chou taart maken voor mijn verjaardag (:

    Ik ben zo blij dat ik eindelijk deze hoodie in het groen heb gekocht :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hahah heb mijn vader nu al vier keer voorbij zien komen op tv :W
    Dit is grappig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Gaan we morgen niet uit? Heb het net bijgelegd met mijn vriend"
    Zei ze voor de zoveelste keer. Je moet het elke dag bijleggen met je vriend omdat je het elke dag uitmaakt. Blijf de rest van de week dan maar ook thuis om het bij te leggen en stik erin. Had toch al geen zin om met je weg te gaan. Zeggen dat andere mensen problemen met me hebben, terwijl je zelf diegene bent die over me klaagt. Ga toch een eind fietsen en mijn vrienden beledigen doe je maar tegen jezelf of je zegt het tegen mij zodat ik weet dat je een idiote trut bent.


    Take me to wonderland