• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Okay, 3 uur les en 2.5 uur tussenuur. Dat moet wel lukken toch? Daarna 3 dagen weekend!


    Stenenlikker

    En daar maakt men zit druk om. Ik kijk uit het raam, niks, geen sneeuw, drooooog. Pff aanstellen Nederland, aanstellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    En daar maakt men zit druk om. Ik kijk uit het raam, niks, geen sneeuw, drooooog. Pff aanstellen Nederland, aanstellen.

    Hier ligt wel sneeuw. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Hier ligt wel sneeuw. :W


    Waar? :o


    OT: Gozer ga je met je eigen leven bemoeien. Hou gewoon je koleremond tegen me voor ik je ga slaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sneeuw is het leukste verjaardagscadeau ^^ helaas blijft het nog niet liggen omdat het gister nog regende.

    Jonty schreef:
    (...)

    Waar? :o


    OT: Gozer ga je met je eigen leven bemoeien. Hou gewoon je koleremond tegen me voor ik je ga slaan.

    Drenthe! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Drenthe! :'D


    Woot dat is vreemd, mijn vriend woont in Drenthe, maar bij hem ligt niets :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Woot dat is vreemd, mijn vriend woont in Drenthe, maar bij hem ligt niets :W

    Oh? Nou hier heeft het wel gesneeuwd, bussen en treinen hadden vertraging etc. Nou ja - misschien een stukje in Drenthe dat sneeuw kreeg en de rest niet. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Studiedag van stage naar de Efteling. En waar zit Mirte? Juist — in een collegezaal voor haar hertentamen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 9:49 ]


    Mulleroni schreef:
    (...)
    Oh? Nou hier heeft het wel gesneeuwd, bussen en treinen hadden vertraging etc. Nou ja - misschien een stukje in Drenthe dat sneeuw kreeg en de rest niet. (krul)


    Hahah, oh wauw. Nederland is de bitch aan het uithangen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bedankt voor het vertrouwen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jemig, ik schrik me altijd weer rot als die katten weer eens een gevecht met elkaar aangaan..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tuurlijk, dat kan alleen mij weer overkomen :')
    Zet het tosti-ijzer aan, wil tosti er in doen, komt er achter dat die plaat dingen er al die tijd niet in hebben gezeten :')


    take me back to the basics and the simple life

    Wondering why I'm still here all alone.


    26 - 02 - '16

    Nee ik zal niet kunnen leven van de muziek en heel arm worden blablabla. Daaaankjullie. =.='


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •