• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Dat was een flinke wandeling met de hond. Beiden helemaal moe :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk, ik ben ziek en kan niets meer dan in bed liggen en soep eten en dan willen jullie gezellig een fotograaf laten komen om foto's te maken? Bedankt werk.


    wat was dit ookalweer

    Wat fijn om met mijn schoenen op de bank te zitten, nu ik er nog niet mee buiten ben geweest.

    Ik ben trots op mezelf dat ik eindelijk mijn haren heb durven afknippen. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naevia schreef:
    Ik ben trots op mezelf dat ik eindelijk mijn haren heb durven afknippen. :Y)


    Oeh, nu ben ik nieuwsgierig ;3


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Oeh, nu ben ik nieuwsgierig ;3


    Mijn vriend vindt het lelijk, lol. :')

    Ik maak dadelijk wel een topic.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Are you effing kidding me? Ik moet voor het eerst in maanden weer met de trein, krijg ik dit gezeik. :')


    Caution first, always.

    Iedereen doet altijd alsof ze vrienden zijn, maar als het erop aankomt laat iedereen me gewoon weer zitten. Misschien moet ik het dan toch maar overleven met mezelf, eten en mijn laptop.


    wat was dit ookalweer

    Oké, negeer me maar weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom koos ik ook al weer voor toneel? Ik haat toneel, of die dramadocente me nou goed vindt of niet. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    You're such a bitch.


    26 - 02 - '16

    Zaterdag hoor ik of ik in de zomervakantie voor drie weken naar Zuid-Afrika mag. Aaaah.

    so confused


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Love for ma new username — kleine referentie voor mezelf dat ik in mijn wilde fantasieën een van de Sand Snakes ben :Y)


    ^ Sarella. _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."